Publikováno Prosinec 15, 20168 r Pokud jsou stěrače aktivovány, nevrací se během cyklů do původní výchozí polohy. Pokud stěrače páčkou vypnu, pravý stěrač skokově zajede z nejnižší polohy během stírání ještě níže jakoby pod kapotu. Asi bych si toho ani nevšiml, ale toto skokové zasunutí pravého stěrače u mě doprovází nepříjemný zvuk, který mě na toto chování upozornil. Pozorujete podobné chování stěračů, nebo je to vada?
Prosinec 15, 20168 r Dělá to víc značek, ale Das Auta snad všechna od dob O2 Upraveno Prosinec 30, 20222 r od Wojnar
Prosinec 15, 20168 r stěrač mění kvůli rovnoměrnému opotřebení "parkovací polohu". Je to normální a tuším, že i popsané v návodu k vozu.
Prosinec 15, 20168 r nejde o změnu parkovací polohy, to je něco jiného. Parkovací poloha se mění při vypnutí motoru, kdy se stírací lišta "převalí" na druhou stranu. To, co popisuje @Aerosa je při zapnutých stěračích, kdy se stěrače nevrací do své parkovací polohy, ale pohybují se v menším rozsahu. Nejvíc je to vidět například u druhé generace Leona, kde jsou stěrače umístěny proti sobě a parkují vertikálně na čelním okně. V momentě, kdy jsou zapnuty, končí nahoře ve vertikální poloze cca 3 cm od kraje skla. Pokud je vypneš, zajedou až k A sloupkům a schovají se za černé okraje skla. Upraveno Prosinec 15, 20168 r od janmatejicek
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.