Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mám problem. Jsem zde nový, takže omluva, jestli něco nebude OK.

Zapujčená Fabia bez problému jezdila. Při těch prvních mrazech najednou se nenastartovala. Po dlouhých pokusech o start, snad 20x během 10ti minut začala blafat nejdříve jakoby jeden nebo dva válce, (kouřilo tmavě z výfuku), po chvilce se chytil celý motor (všechny 3 válce). Říkal jsem si asi zamrzává nafta (je možné že tam byla ještě letní), tak jsem na pumpě dočepoval a dolil proti vodě nějaký přípravek. Jenže po ujetí cca 30 km po zastavení asi 5 min. start na 3 pokus. Zpět 30 km zaparkoval a už nenastartoval. Zjistil jsem silně ucpané palivové čerpadlo (mám foto), vyčistil, namontoval, vyměnil palivový filtr, zkontroloval svíčky, dobil akumulátor, a nestartuje i když už je venku teplo. Při vymontovaných svíčkách bylo vidět že palivo tam vstříkne ( z děr se vytlačí oblak při vstřiku). Poradí někdo?

Žhavičky v hájí, když se dostane voda, kterou absorbuje aditivum na žh. svíčky tak to vesměs nepřežijí nebo to máš ucpané v nádrži, jinak aditivum do zanesené nádrže je v zimě spíš problém, mohlo to ucpat znova ten nový filtr.

  • Autor

Žhavičky jsem měl venku, okamžitě se rozžhaví, starter točí jak strhaný a neblafne to, v nádrži jsem na čerpadle perfektně vyčistil to mikrosítko na čerpadle, ( to byla asi původní příčina závady). Někde jsem tu četl, že nějaké problémy může dělat elektrika co vede k těm hlavám. Zkusím se ještě na podívat. Ve středu zkusím vlastními silami provést diagnostiku, ať nemusím pořád platit. Ta původní byla, že snad tryska, ale to se prý může objevit i kvůli tomu ucpanému palivu. Zatím díky, budu rád za každý nápad.

kdyby byl problem s kabeláží tak to vyhodí chybu.. pochybuju  že by to umřelo cele najednou a ani to nehodilo chybu.. ale pro jistotu můžeš rozpojit zásuvku na hlavě a zkontrolovat kontakty.. jinak zkontroluj ještě přívod vzduchu do motoru.. jestli je otevřena chcípací klapka..

možná bych pro jistotu zkontroloval, kolik tlačí podavačka...jestli není před smrtí

Upraveno od -honza_

  • Autor

Díky Honzo, podívám se. Myslíš, že ta chcípací klapka by mohla dělat tenhle problém? Zkusím to prostudovat. Ta podavačka je co?

cerpadlo v nádrži... pokud ti to stříká naftu do válců a nechytne tak je to jedna z možností.. zkontroloval bych to..

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak jsem se po 10 ti dnech opět přihlásil. Koupil jsem diagnostický kabel KKL-USB se základním softwarem, postahoval i jiné z netu, včetně různých mouder a návodů, trochu se seznámil a měřil. Napsalo mi to že není žádná chyba (0000). Po více měřeních každý den se včera objevila chyba

---------------------------------------------------------------------------

Monday, 10 March 2014, 17:25:58
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 6Y0 920 880 E
Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07
Software Coding: 00101
Work Shop Code: WSC 00222
Additional Info: TMBHZ46Y844070289     SKZ7Z0D2413460
No fault code found.
---------------------------------------------------------------------------
Wednesday, 12 March 2014, 16:27:32
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 6Y0 920 880 E
Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07
Software Coding: 00101
Work Shop Code: WSC 00222
Additional Info: TMBHZ46Y844070289     SKZ7Z0D2413460
1 Fault Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------
což je asi nízká hladina oleje, který jsem doplnil. Další měření jsem neprovedl, vybila se bat. notebooku. Dnes jdu na to znovu.

  • 2 roky později...

Zdravím ve spolek, 

Googlil jsem dlouho, ale nic podobného jsem nenašel tak píšu tedy sem, mám takový problém, v neděli se mi stala situace potřeboval jsem odject k rodičům na návštěvu - nastartoval jsem auto vše bylo ok. Po návštěve v cca hodině jsem chtěl odject auto chytlo hned na první pokus, žádný problém, jediné co svítilo tak byla kontrolka posilovače řízení, tak jsem chtěl vypnul motor s tím jestli se to bude i poté opakovat, ale pak už jsem nenastartoval, ani ťuk. Co pomomohlo tak startování přes kabely, motor ihned naskočil - po tomto jsem pak ještě auto asi 3x nastartoval a bylo to cajk. Baterii jsem pro jistotu nechal nabít. Druhý den jsem baterii normálně vrátil a v klidu nastartoval, mezi tím jsem normálně jezdil - Most - Praha a zpět a i do Ústí. Dnes ráno se situace opakovala - na poprvé jsem normálně bez sebemenšího zaváhání nastartoval a šel jsem očistit auto cca 15min. pak jsem chtěl odject a znovu vidím rozsvícenou kontrolku posilovače řízení, vypnul jsem motor a chtěl nastartovat a opět nic. Auto budu dávát svému mechanikovi, ale než si ho vyzvedne... Někdo nějaký nápad, abych věděl na co se připravit? 

Děkuji 

Martin

To že jsi nenastartoval znamená, že startér neutočil motor? Nebo točil normálně a nechtěl naskočit?

Já bych se připravil na novou baterku -_-

  • 6 měsíců později...

Dobrý den, 

potřebuju poradit ohledně fabky, nejde mi nastartovat, motor točí, snaží se chytat, ale nic. Ráno nastartovala v pohodě, jak jsem ji přeparkovával, abych si pročistil filtr, tak jsem  zároveň profoukl i váhu vzduchu čističem a stlačeným vzduchem v plechovce a od té doby nejde nastartovat. (váhu jsem nesundával, jenom vrch airboxu)

Myslíte že to bude dělat ona?

edit: a ještě chci dodat, že jsem měl celou dobu asi 2 měsíce zvýšenou spotřebu jak na volnoběhu cca 1l/h, tak průměrná nešla nikdy pod pět, z 4,5 to skočilo na 5,1 minimálně 

edit 2: tak jsem odpojil senzor, auto nastartovalo, vypustilo bílého dýmu jak prase, divně to v něm skřípalo a letělo do otáček, tak jsem to rychle zhasl, fakt s tím potřebuju pomoc, poraďte mi prosím

edit 3: tak fabka už startuje, ale tak divně smrdí a konečně hází chybu, takže jsem to přečetl a je to chyba P0102, takže váha je v řiti 

edit 4: vyměněno, auto startuje jak má, jede jak má. Díky všem za radu...

Upraveno od LubošHerko

  • 5 let později...

Zdravím jsem tu nový a prosím vás o radu vlastním fabii 1 rv2007 1.4tdi na autě odešlo čidlo vačky vyměněno chyba smazána nyní po komplet servise. A teď auto občas nastartuje a po zhasnutí motoru už nenastartuje a točí jak bláznivá. 1 den to jezdí celý den přijedu před barák a ráno už to nenastartuju neměl někdo podobný problém? Když sundam husý krk od filtr boxu a stříká start sprej chytne ale jakmile to chcipnu už to ne nastartue.dekuju moc 

A čo na to diagnostika? Sú nejaké chyby teraz?

Jednou to napsalo chyba řídící jednotky motoru a teď je auto bez chyby.... 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.