Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

A v čem je problém? Copak auto nejezdí normálně?

A? Motor popisovaný v článku nemá s motorem EA 211 celkem nic společného.

  • Autor

Auto jezdi normalne, ale me osobne docela stve, ze u novyho auto je po nastartovani studenyho motoru takovej rachot - viz. video a ted uz je evidentni, ze to je zavada, tak at to daji pekne do poradku. Jsem jenom zvedavej, jestli to bude otazka kusu, nebo se bude jednat o plosnej problem....

koukám, že se od roku 2009 nic nezměnilo, stále stejný problém ať je řetěz nebo řemen :kol-34:

keď už sme pri remeňoch..aké boli s nimi problémy?

co tady čtu při studených startech, tak je to dost podobné jako u předchozích motorů s řetězem, takže uvidíme tak za dva roky, jak to ve Škodě vylepšili :kol-47: jinak mě taky auto jezdí normálně :kol-33: jen ty starty

Ono ty zvýšené otáčky studeného motoru za určitých podmínek ani nelze nazvat problémem, je to prostě normální průběh.

S tím souhlasím, a jako problém bych to také neviděl

  • 3 týdny později...
  • Autor

Mesic se nic nedelo, tak jsem zavolal do Boleslavi, jestli se s tim nekdo vubec zabyva a druhy den hned volali dealerovi, ze ma objednat prestavovac s ventilem a provest vymenu. Tezko rict, jestli je to opravdu tim, nebo jenom strilej od boku, aby ode me meli klid, evidente si nejsou jisty, jestli je prestavovac pricina, nebo dusledek neceho jinyho. Kazdopadne v motoru se ztraci tlak oleje, ale nejsou si jisty pricinou, tak zkousej...

  • Autor

Zitra nebo v pondeli to tam budu davat, tak pak dam vedet...

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak vyměnili přestavovač vačkovýho hřídele a dělá to pořád, možná jenom o něco míň hlasitě, ale ten zvuk, kterej tam být nemá, tam je pořád. Oni opravdu nevědí, co s tím, bude to problém více kusů, v zahraničí prý už mají s tímhle problémem v servisech více aut, ale nemají těm lidem co nabídnout, protože ještě netuší, co zase posrali. U nás jsem prý já první, kdo s tím přijel, auto půjde na 3. reklamaci se stejným problémem, tak uvidím, co bude dál.....

Je to o 50% tišší, než na tom starším videu, řekl bych. Motorářům se nějak nedaří...... Zkus to prosím ještě natocit se zavřenou kapotou.

  • Autor

se zavřenou kapotou to klidně můžu natočit taky a chceš to z interiéru nebo z venku?

Zvenku.

  • 6 měsíců později...

Tak by myslím nejenom mě zajímalo jak to celé dopadlo...........Pochlubte se chlapci

Tak tak... i já jsem zvědavý :)

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Ahoj, omlouvam se, ze pisu az ted. Nakonec to dopadlo tak, ze dorazili do Porsche Prosek manici z Boleslavi, strcili do motoru nejakej oscilometr, nebo jak tomu nadavali a sepsali papir, ze danej projev je zpusobenej natlakovavanim motorovy soustavy olejem a na bezny provoz tento jev nema zadny vliv. V dokumentu take bylo uvedeno doporuceni servisu, aby vozidlo bylo predano majiteli s hodnocenim: bez zavad. Nikde ani zminka o tom, zda to ma vliv na zivotnost, coz mi nebyli schopni rict ani v servisu. Timto jsem svoje snazeni ukoncil a dany problem vytesnil, auto to dela porad, ale jinak jezdi v pohode, hezky, zere tak jak zrat ma a olej nemizi. Ted mi dela radost a danou vec neresim, protoze mi to soudruzi z fabriky vysvetlili..... Jina moznost stejne asi neni, to by se s nima musel clovek jedne soudit a na to nemam ani penize, ani cas.

Upraveno od Goril

  • 1 měsíc později...

Goril díky za info.

  • 6 měsíců později...

Tak to tu ozivime :wacko:

V nedeli pote co auto asi 3 dny stalo jsem rano nastartoval. Motor se hadal - rozblikala se kontrolka motoru a napis zavada stop start.

Po chvilce se to ustalilo, auto jelo normalne a dalsi starty ok.

Dnes diagnostika - zjistily ze nepalil 4. valec. Auto si tam tedy nechali, budou delat dalsi mereni a cekat na radu z Bolky.

Ach jo, vubec me to nove auto nedela radost...:angry:

Upraveno od kubste

Takze dnes jsem se dozvedel:

Zavada: nepalil 4. valec

Pricina: zakarbonovana svicka

Odstraneni: vymena hlavy valcu

Prosim moderatora o presunuti/zalozeni prislusneho tematu. Diky

necháme otevřeno, kdyby měl někdo podobný problém. Každopádně díky za podělení se o zkušenost :kol-47:

cca 27500

Zdravim.

Vuz je opraven, finalni rozhreseni:

Spatne opracovany odlitek hlavy valcu a z toho plynouci netesnost v prostoru voditka ventilu. Tudy se do valce prisaval olej a zpusobil zakarbonovani zapalovaci svicky.

Opraveno v zaruce.

Mimo jine by to vysvetlovalo i zvysenou spotrebu oleje...

Tak uvidime....

Upraveno od kubste

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.