Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Pořídil jsem na požádání pár fotek zcela sklopného opěradla spolujezdce nabízeného za příplatek a pro ostatní je dávám veřejně. Fotil jsem s 2m stahovací latí, aby bylo vidět rovinu/nerovnosti vytvořené plochy. Sklopené přední a zadní opěradlo tvoří mírně šikmou téměř rovinu; při zatížení - stlačení čalounění - i rovinu. V místě přechodu na variabilní dvojitou podlahu kufru umístěnou v horní poloze tvoří pírný zlom - podlaha kufru je vodorovná.

DSC00566.JPGDSC01223.JPGDSC01224.JPGDSC01225.JPGDSC01226.JPGDSC01227.JPG

 

Editováno: , autor: Sir_Jarek
Vloženo

hmmm... , díky za tento příspěvek .  Jinak.. přemejšlím o pořízení Citigo. Jen uvažuju: Jasně po tak malým autě nemůžu chtít zázraky, ale tohle by znamenalo, že pokud by člověk měřil asi tak do 180cm, že by se v autě dalo nouzově přespat, pořídit si nějakou silnější karimatku a hodit ji přes takto sklopené přední sedadlo ke kufru, tak jeden člověk může z pidiauta udělat nouzový lůžko což by bylo pro mě zcela dostačující. Nemýlím se, že ne?     Měl bych jedno přání: Mohl bys vyfotit ještě tu opěrku sedadla spolujezdce v obrácené poloze zcela sklopené? Jako verzi "lůžkové úpravy". Myslim jak moc jde vodorovně sedadlo spolujezdce sklopit. Mám zkušenost s mojí odcházející Toyotou Corollou, že pokud sedačku sklopím, tak se na ní dost pohodlně vyspím. (třeba na výletě nouzově 1 nebo 2 noci pokud se mě nechce platit za hotel) :D.   Díky

Vloženo

Zde je opěradlo spolujezdce zcela sklopené vzad + na druhém snímku zcela sklopené opěradlo řidiče vybavené standartním sklápěcím mechanismem.

DSC01242.JPGDSC01243.JPG

Dá se říct, že o co jde příplatkové opěradlo spolujezdce sklopit více dopředu, o to méně jde sklopit dozadu - větší sklopení by asi ani nemělo smysl, páč osa sklápění je oproti standartnímu opěradlu výše (by šlo zcela sklopit vpřed) a další sklápění by tudíž vytvořilo nepřirozený schod mezi sedákem a opěradlem.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Už jsem nad tím taky přemýšlel a přijde mi, že tomu nic nebrání - jen to prostě nenabízejí. U zcela sklopného opěradla spolujezdce mi přijde odlišný akorát ten sklápěcí mechanismus, který má osu sklápění výše, aby šlo dosáhnout té vodorovné polohy (nevýhodou zcela sklopného opěradla je pouze to, že spolujezdec si nepohoví v pololehu při sklopení dozadu, protože se projeví ta výše umístěná osa a vznikne nepřirozená pozice sedáku a opěradla). Důvod pro nekompabilitu s mechanismem výškového nastavení osobně nevidim. 

  • o 1 rok později...
Vloženo

Ahoj, jak píšeš, že je foceno s dvoumetrovou latí tak ale není z fotek poznat kolik ji zůstává venku. Když se tedy vrátím k otázce Davidek7 - jak dlouhý je ten vzniklý prostor? Se zavřeným kufrem samozřejmě. Díky moc!

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Rad bych dodal, ze sklopne sedadlo spolujezdce nejde sklopit dozadu tak, jako sedadlo ridice. Velice spatne se v nem muze napr. spat spolujezdci pri prestavce. Lze sklopit dozadu pod uhlem cca 45st. Tak pozor na to.

 

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Zajímala by mě délka prostoru v autě, od palubky po zadní dveře kufru? Má to někdo změřené, budu za ten rozměr vděčný. Zajímá mně jak dlouhou věc tam jsem schopen strčit při dopředu sklopeném sedadle spolujezdce. Horší to bude z hledáním bazarového auta se sklopným opěradlem.

Vloženo

Upozornuji vsak, ze krome toho, ze nejde vyskove nastavit, nejde take tolik sklopit dozadu jako ridicovo. Pri maximalnim sklopeni vzad je to v poloze, kdy jeste nelezis, ale uz nesedis. Partnerka si pri podrimovani dost stezuje na nemoznost zvolit vhodnou spaci polohu. A ja jeji dojem potvrzuji.

IMG_20200812_132659.jpg

Vloženo

Díky moc za změření a rychlou odpověď. To je super že je to 2m, já modelařím tak aby mně tam vlezl velký model letadla. V podstatě je tam víc místa než v rapidu ( samozřejmě myšleno po přední sedačky, ne až k palubce). Jediné co teď vidím za problém takové citigo sehnat. Počítám že to byla vyloženě příplatková věc, nebo to bylo v některém výbavovém stupni automaticky?

Vloženo

Pokud si dobře vzpomínám, tak když jsem se na to kdysi v prodejně Škoda  ptal , tak to bylo vždy jen jako příplatková výbava. Takže musíš se při hledání ojetého vozidla ptát speciálně na tohle.  Nebo taky druhá možnost, zkusit se zeptat v nějakém autorizovaném servisu Škoda, jestli by tohle sedadlo se nedalo sehnat jako náhradní díl a zamontovat ho tam místo klasického. Pokud pro původní sklápěcí sedadlo nebylo potřeba ve výrobě nějak upravovat samotný skelet karosérie, tak si myslím, že by to mohlo takhle jít, akorát takové sedlo nebude určitě levná záležitost, takových 10.000,- Kč a více by to mohlo zpravit.

Vloženo

Byvalo to standardem pro MC urcite v nektere modelove roky, nevim, zdali pro vsechny. Pak staci prehodit jen potah. Vsechna tri vyrabena sedadla spolujezdce jsou zamenitelna bez jinych uprav.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...