ctibor Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 (editace) V poslednej dobe som si všimol, že mi motor po naštartovaní, aj po dlhšej dobe drží 100ot/min. V značkovom servisemi nenašli nič. Žiadne závady. Po konzultácii z viacerími kutilmi mi povedal jeden, že to robí elektrické dokurovanie, nakoľko bolo v tej dobe okolo -20, auto dokuruje aj elektricky a aby to zvládla nabíjaca sústava, riadiaca jednotka dvihne otáčky . Ja som doteraz bol v domnienke, že toto kúrenie je montované len do oktávií z naftovým motorom. Môže byť toto kúrenie aj vo fábii 1,2 TSI z r 2013 ? Editováno: 10. Únor 2017, autor: ctibor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 Je to tam. Zkus po startu dát teplotu a ventilátor na max., za chvilku sepne relé, vyskočí spotřeba. Jinak se to pozná podle pojistky v motoru a podle svazku a konektoru nad plynovým pedálem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Únor 2017 Sdílet Vloženo 10. Únor 2017 Vliv na zvýšené volnoběžné otáčky má i nízká venkovní teplota - já PTC článek nemám a při takových mrazech je prostě volnoběh vyšší i u zahřátého motoru. Jinak jsem téma přesunul do motorové sekce FII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 19. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2018 V 10. 2. 2017 na 14:33, vormen napsal: Je to tam. Zkus po startu dát teplotu a ventilátor na max., za chvilku sepne relé, vyskočí spotřeba. Jinak se to pozná podle pojistky v motoru a podle svazku a konektoru nad plynovým pedálem. No já mám teda za to, že v FII/Room 1,2 TSI to není. V Rapidu už ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandál Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 V FII 1,2 TSi žádné přídavné elektrické topení není.Otáčky se zvednou pokud je venkovní teplota 4 stupně a nižší,po zahřátí motoru na provozní teplotu zase spadnou do normálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.