Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

V 3. 3. 2017 na 14:08, melonsvk napsal:

Ano, ale co ta zivotnost o ktoru v tejto teme ide? Ktory motor najazdi skor pol miliona km? Liter alebo dvojliter? ;)

 

Na co proboha půl milionu?

Já jsem 1.0 TSI 81 KW koupil, protože se mi lbí že tam ten výkon je. Jede to, je to tiché a spotřeba do 6 litrů. Trubo chlazené vodou. Není tam dvouhmoťák atd.

A koupil jsem to právě proto, že najedu ročně max 12 tisíc. Do práce to mám 3 zastáky tramvají a auto mám pro zábavu, víkendy a dovolené.

Mám v plánu to mít max 8 let a 100 tisíc km a pak to prodat na protiúčet škodě. Takže mně ani prodejnost TSI netrápí. Škoda na protiúčet to koupí hned a vždy.

 

A kdo najede s autem běžně 500 tisíc a i tak si koupí TSI benál, tak to je idiot :-D

Na nájezd více než 150 tisíc bych to asi nebral.  Výrobce udává že je to testované ne 250, ale víme jak to je.

 

 

 

Upraveno od s-tony

Zivotnost dnesnich motoru uz davno neni o tom, jestli je to tří-, čtyř- nebo vicevalec.

Da se to sice pokladat za jakousi zakladni premisu, ale v dobe slozitych technickych reseni jsou mnohem kritictejsi jednotlive komponenty a jejich (pod)dimenzovani at uz z jakehokoliv duvodu, ktere dokazi v pripade spatne konstrukce znicit motor bez ohledu na to, kolik ma valcu nebo jakeho objemu je.

 

5 hours ago, Maverick said:

Zivotnost dnesnich motoru uz davno neni o tom, jestli je to tří-, čtyř- nebo vicevalec.

Da se to sice pokladat za jakousi zakladni premisu, ale v dobe slozitych technickych reseni jsou mnohem kritictejsi jednotlive komponenty a jejich (pod)dimenzovani at uz z jakehokoliv duvodu, ktere dokazi v pripade spatne konstrukce znicit motor bez ohledu na to, kolik ma valcu nebo jakeho objemu je.

 

Ako vzdy kvalifikovany a mudry nazor odbornika. Mam tusenie, ze pan Maverick v Cine pracuje pre Skodu ale to neprizna aj keby ho z koze drali.

Prajem pevne zdravie a vela hodnotnych prispevkov pre nas amaterov.

  • 1 rok později...

Skus pozriet nejake videa na youtube kde je napriklad rozobrany motor po xy km ... Aspon orientacne to dava moznost vidiet pokial je na aute vsetko OK a teda nieje ziada zavada - vyrobna vada , aky stav motoru tam priblizne moze byt napr. na jednotkach TSI. 
Vsetko starne a opotrebovava sa , viac by som sa vsak bal o ine komponenty .... 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.