Pawouk Posted November 15, 2019 Share Posted November 15, 2019 1.0 TSI EVO.pdf 1 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlnka Posted November 16, 2019 Share Posted November 16, 2019 Není ta plazmatická technologie stejná nebo podobná jako u 1.5 TSI EVO (Atmospheric plasma spray) ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 16, 2019 Author Share Posted November 16, 2019 Je to stejná konstrukční řada EA 211 EVO, takže se z toho dá odvodit, že to bude stejná technologie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan R. Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 https://m.autorevue.cz/trivalec-10-tsi-prijde-o-cast-vykonu-ve-vozech-vw-ho-to-ceka-uz-za-par-tydnu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetriCZECH Posted July 31, 2020 Share Posted July 31, 2020 https://svolavacky.cz/vw-skoda-seat-1-0-tsi-netesne-vstriky/?fbclid=IwAR2nMbmUNfxdNIG65VFG2Ngz-iBYsy4GD2t4pDkCdmm9e70Vyu1xLLmFcvQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martab Posted August 24, 2020 Share Posted August 24, 2020 Tato svolávačka by se nových EVO motorů týkat neměla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan R. Posted September 17, 2020 Share Posted September 17, 2020 Výroba EVO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shorty193 Posted December 30, 2020 Share Posted December 30, 2020 Čaute, pozrel som si špecifikácie tohto motora a jazdné vykony sú naprieč celým koncernom horšie oproti staršiemu 1.0TSI (napr. v Octavii III či už s filtrom alebo bez) . Neviete niekto ci sa jedna o konštrukčne odlišný motor? Dik Shorty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan R. Posted December 30, 2020 Share Posted December 30, 2020 Konstrukčně stejná řada, jen je tam nástřik. Výkony jsou menší díky dalším omezením na emise 6d.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shorty193 Posted January 2, 2021 Share Posted January 2, 2021 nejedná sa o menovitý výkon 85kw vs. 81kw ale skôr o jediný údaj ktorý mam dostupný a síce zrýchlenie z 0 na 100. Prikladám údaje co mam zo stiahnutých technických údajov. Octavia 3 - 85kw- 9.9s Octavia 4 - 81kw - 10.8s Scala - 85kw - 9.7s Fabia - 81kw - 9.7s Leon 3 - 85kw - 9.8s Leon 4 - 81kw - 10.9s a v prílohe sú technické údaje k seatu ibiza kde je presne vedľa seba vidieť verziu 81kw a 85kw. Jedná sa reálne o také zhoršenie dynamiky (1 sekunda je dosť) spôsobené úbytkom výkonu alebo aj iným sprevodovanim? Vedel by niekto vniesť viac svetla? Ďakujem ibiza-my21.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atlan Posted January 2, 2021 Share Posted January 2, 2021 Ine prevody, typujem iny prevod diferencialu. Tj pri rovnakych otackach ides rychlejsie na 81kw, treba pozriet prevodovky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shorty193 Posted January 2, 2021 Share Posted January 2, 2021 (edited) Niekde som čítal aj o tom že EVO ide aj v millerovom cykle a ma asi aj variabilnú geometriu lopatiek turba. Ale to sú také tie krčmové kecy a preto som chcel vedieť viac. Bohužiaľ ani k tým prevodovkam sa ja dostať neviem. Edited January 2, 2021 by Shorty193 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin1976 Posted January 3, 2021 Share Posted January 3, 2021 Taky jsem zvědavej na tu novou litrovou jednotku. A jestli to dobře chápu, tak k manuálu vždy dostaneš motor bez elektromotoru a k automatu vždy mild hybrid se 48V podpůrným motorkem (to je ta zkratka e-TEC)..? Zatím, co jsem viděl slovy dva testy litru s automatem, tak si tam chválí okamžité reakce motoru (což je jedna z mála věcí, který na tomhle současným soustrojí u své oktávky haním), což by bylo fajn. Jinak mu dle grafu dřív padá krouťák (současná jednotka má 200nM do 3 500 ot., nová jen do 3 000). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan R. Posted January 3, 2021 Share Posted January 3, 2021 Příští týden vyjde test litru manual ve Style, tak budeme obecně vědět, jak se chová. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan R. Posted January 3, 2021 Share Posted January 3, 2021 Jj manual bohužel bez mild hybridu. Ostatní to dávno umí a koncern se tomu vyhýbá. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shorty193 Posted January 3, 2021 Share Posted January 3, 2021 Kde bude ten test? Dakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan R. Posted January 3, 2021 Share Posted January 3, 2021 Auto.cz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martab Posted January 13, 2021 Share Posted January 13, 2021 @Shorty193 Scala 81kW 10,1s https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/bfa06f92-1e39-4910-b1f2-acf9821d3d83/scala-katalog-2020-06.d9da2cebba4ec624d0d4b703f6b04048.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shorty193 Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 Ahoj, Tiez som si to vsimol (aj ked neskor nez som postol svoj prispevok) ale rozdiel 0.4s je polovicny oproti OIII a LeonuIV. Ale zmenila sa mi situacia a nebudem nove auto kupovat takze sa zaujimam uz len zo zvedavosti. Aj tak dakujem. Shorty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan R. Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 Škoda nemusel jsem tu být sám. Ale při předváděčce nevypadá že to bude lenochod. Oproti minulé O3 kde byl základ 63kW by se s tím mohlo dát žít. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan R. Posted January 15, 2021 Share Posted January 15, 2021 První test 1.0 TSi, na auto.cz vyjde také s totožným autem Na cesty kolem komína proč ne. https://www.autohled.cz/magazin/skoda-octavia-1-0-tsi-ndash-oda-na-litr/2722?fbclid=IwAR157Zmx_X1IQ4He-ns7eNCw4Lum44ofkrQqrM8ZgTgSCrd9fUQfgEsKL24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shorty193 Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 Ahoj, 1.0 tsi mam najadzene v OIII, fabii, Arone a inych takze viem ze ten motor je lepsi ako jeho reputacia medzi verejnostou. Avsak otazkou pre mna bolo ci 1.0tsi evo je o vela horsi motor oproti starej 1.0tsi, pretoze to si radsej kupim lacnejsie a starsie auto ako navonanu novu krasu. Preto ma zaujimaju skor pruzne zrychlenia ako take. Je to obdobne ako 1.5tsi vs 1.4tsi. Kto to jazdil vzdy si radsej vyberie 1.4tsi. Shorty 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal B. Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 (edited) další test : odkaz Edited January 18, 2021 by Michal B. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan R. Posted September 8, 2021 Share Posted September 8, 2021 Poklona inženýrům 6d full ( aerodynamika, plazma ve válcích, 6.st převodovka) a člověk se nemusí ani snažit. 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan R. Posted September 10, 2021 Share Posted September 10, 2021 Včera v tématu Scaly se zmiňovali o vibracích 81kW. Tady na ukázku, jak to potlačili v Octavii. Teplý/studený motor není slyšet, hladinka vody se nečeří, pedály v klidu. Zřejmě příplatek za novější model se vyplatí. IMG_8697.MOV IMG_8668.MOV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.