Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Problém 312mm brzd může být tak maximálně že je při intenzivním brždění přehřeješ. Jestli od toho očekáváš že ti to bude intenzivněji brzdit do křižovatky, tak budeš zklamán. Na to totiž stačí upravit nastavení jednotky aby ty 312 brzdy měli agresivnější nástup brzdného účinku. 

Představa, že reálně přehřeješ 312mm brzdy u klasického trojkového superbu je úsměvná, musel bys jezdit jak prase v kopcovitém terénu. 

312 bez problému brzdí kodiaqa, není reálné že je i svižnou jízdou přehřeješ, bržděním do křižovatky je sotva zahřeješ a jak už jsem psal, nástup účinku je otázka SW.

Editováno: , autor: informator
Vloženo

Aj ja mám vyššie spomenutú motorizáciu a brzdy. Nástup brzdného účinku nie je tak intenzivný ako to má kamarátová Octavia III RS, alebo ako to mala moja Fabia II (288 mm) keď bola nová, ale ak využijem aj druhú polovicu dráhy brzdového pedálu, tak to brzdí ako má. Jednoducho to je naladené na komfort, ako to od takéhoto auta aj očakávam. Samozrejme treba si uvedomiť aj to, že brzdíš cca. 1,7-2 tony, fyziku neoklameš!
Samozrejme ak chceš silnejší brzdný účinok, môžeš spraviť upgrade brźd, ale namiesto výmeny kotúčov a všetkého okolo za väčšie by som skôr začal výmenou pneumatík za kvalitnejšie, niečo ako SportContact 7, alebo hocičo, čo v aktuálnych testoch má dobré hodnotenia v bzrdnej dráhe (na suchu aj na vode). Ak si toto absoloval a stále nie si spokojný, potom je na rade výmena platničiek za nejaké "športové" a ak naďalej budeš mať pocit, že to nestačí, až potom by som išiel do väčších kotúčov. a všetkého okolo.

Vloženo (editace)

No právě většina má na autě Tomkety a podobný sra*ky a pak to svádí na brzdy. Nejkratší brzdnou dráhu na mokru má myslím Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 a oproti tomu nějaká nejhorší testovaná zabrzdí snad o 9m dál. To je skoro o dva superby.

Kódováním jde upravit chování ABS pro velikost brzd, to se dělá při výměně za větší kotouče.

Pak je možnost nakódovat nějaké "předplnění brzd". To mi kódoval ferda. Prostě líp fungujou brzdy. Ferdy jsem se neptal, ale pamatuju si tady někde napsaný info, že je to jako když někde sekneš zatáčku nebo jedeš svižně a přitáhnou se ti pásy a natlakujou brzdy, tak takhle jsou natlakovaný furt.

No něco jsem našel. 🙃

 

Editováno: , autor: rarach89
Vloženo (editace)

Pak jde ještě dokódovat vysoušení brzd https://youtu.be/nAq_2-WEZZk , to taky může pomoct v brzdném účinku.

No a jinak je to o zvolených kotoučích a destičkách. Některé kombinace prostě nemusí fungovat dobře. Za mě co mám za roky vyzkoušeno, tak fungovali kotouče brembo max a originál destičky, kotouče zimmermann sport a destičky textar epad, kotouče brembo xtra a destičky brembo xtra. Nikdy nic nepískalo, nebyl jediný problém a pocitově to bylo lepší než originál.

 

 

Editováno: , autor: rarach89
  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Mate niekto skusenost s vrzganim od brzd vzadu?

Pri zastaveni a pohnuti.

Pouzivam autohold a uz mi to lezie na nervy.

Spredu to nie je, urcite to ide od brzd vzadu.

Premazat ulozenie dosiek?

Menene komplet origo kotuce a modifikovane origo dosky pred 10t km.

 

Editováno: , autor: dfga
Vloženo (editace)

Ahoj, tak mam rovnaky problem so zadnymi brzdami. Sup3 2.0 TDi 110kW 6M (5 rocna zaruka) vyrobeny 8.2019 44 000km a dnes mi v servise povedal, ze brzdy su na zaruku 5000km alebo pol roka! Objednany som na 13. septembra na vymenu oleja, tak sa este raz opytam na zaruku.  Pozeral som na tie dosky do zadnych brzd a 5Q0 698 451 a nemau ichi na skoda dilech pre kotuce 300x12. Jak je to s nahradou za tieto dosky? Co sa im vyrovna... ?

Vopred vdaka za odpoved.

Editováno: , autor: Dawson_1
Vloženo

Určite sú lepšie jak origo, ale začali po roku strasne vrzgat pri každom pohnuti a zastavení. 

Ja by som dal dozadu asi najlacnejšie roadhouse, trw, icer a vymenil keď budu zhnité. 

Vloženo (editace)

Ja som spokojný s origo kotúčmi a origo modifikovanými doskami, nič lepšie nie je. 

Ale sú nejaké pazvuky od zadu, kvôli tomu ale brzdy meniť nebudem. 

Ak by boli hnile už len trw za 95 eur komplet, 20 výmena a dovi. 

Editováno: , autor: dfga
Vloženo

Problém vyriešený. 

Cukanie pri rozjazde aj vŕzganie robilo kodovanie v jednotke 44, určite nemenit charakteristiku plynového pedálu na Direct. 

Spôsobuje to len problémy, hoci sa zdá, že auto je živšie, je to blud. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...