Červen 1, 20232 r Ty 340 vepredu bych bral taky. Taky by mne zajimalo co vse to obnasi... Urcite nestaci vymenit jen kotouce :)
Červen 1, 20232 r Kóduje se v jednotce ABS pokud si pamatuju správně. Na bazoši jde najít různé varianty. Červené na RS nebo černé pro Golfa. Oboje jde na S3. https://auto.bazos.cz/inzerat/169045700/brzdy-golf7r.php Udělal bych jen předek, zadní toho moc nepřinesou. Upraveno Červen 1, 20232 r od rarach89
Červen 2, 20232 r Problém 312mm brzd může být tak maximálně že je při intenzivním brždění přehřeješ. Jestli od toho očekáváš že ti to bude intenzivněji brzdit do křižovatky, tak budeš zklamán. Na to totiž stačí upravit nastavení jednotky aby ty 312 brzdy měli agresivnější nástup brzdného účinku. Představa, že reálně přehřeješ 312mm brzdy u klasického trojkového superbu je úsměvná, musel bys jezdit jak prase v kopcovitém terénu. 312 bez problému brzdí kodiaqa, není reálné že je i svižnou jízdou přehřeješ, bržděním do křižovatky je sotva zahřeješ a jak už jsem psal, nástup účinku je otázka SW. Upraveno Červen 2, 20232 r od informator
Červen 3, 20232 r Nemam teda origo, ale dal sjem ate kotouce i desky a nemam problem z brzdenim. Do krizovatky z jake rychlosti a na jaky vzdalenosti to bylo ?
Červen 3, 20232 r Aj ja mám vyššie spomenutú motorizáciu a brzdy. Nástup brzdného účinku nie je tak intenzivný ako to má kamarátová Octavia III RS, alebo ako to mala moja Fabia II (288 mm) keď bola nová, ale ak využijem aj druhú polovicu dráhy brzdového pedálu, tak to brzdí ako má. Jednoducho to je naladené na komfort, ako to od takéhoto auta aj očakávam. Samozrejme treba si uvedomiť aj to, že brzdíš cca. 1,7-2 tony, fyziku neoklameš! Samozrejme ak chceš silnejší brzdný účinok, môžeš spraviť upgrade brźd, ale namiesto výmeny kotúčov a všetkého okolo za väčšie by som skôr začal výmenou pneumatík za kvalitnejšie, niečo ako SportContact 7, alebo hocičo, čo v aktuálnych testoch má dobré hodnotenia v bzrdnej dráhe (na suchu aj na vode). Ak si toto absoloval a stále nie si spokojný, potom je na rade výmena platničiek za nejaké "športové" a ak naďalej budeš mať pocit, že to nestačí, až potom by som išiel do väčších kotúčov. a všetkého okolo.
Červen 4, 20232 r Ako nastavíš brzdný účinok kódovaním? Urcite by to chcelo 340mm lebo tie 312 sú tam len kvôli tomu, že sedliaci chcú R16 plechy.
Červen 4, 20232 r No právě většina má na autě Tomkety a podobný sra*ky a pak to svádí na brzdy. Nejkratší brzdnou dráhu na mokru má myslím Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 a oproti tomu nějaká nejhorší testovaná zabrzdí snad o 9m dál. To je skoro o dva superby. Kódováním jde upravit chování ABS pro velikost brzd, to se dělá při výměně za větší kotouče. Pak je možnost nakódovat nějaké "předplnění brzd". To mi kódoval ferda. Prostě líp fungujou brzdy. Ferdy jsem se neptal, ale pamatuju si tady někde napsaný info, že je to jako když někde sekneš zatáčku nebo jedeš svižně a přitáhnou se ti pásy a natlakujou brzdy, tak takhle jsou natlakovaný furt. No něco jsem našel. 🙃 Upraveno Červen 4, 20232 r od rarach89
Červen 4, 20232 r Pak jde ještě dokódovat vysoušení brzd https://youtu.be/nAq_2-WEZZk , to taky může pomoct v brzdném účinku. No a jinak je to o zvolených kotoučích a destičkách. Některé kombinace prostě nemusí fungovat dobře. Za mě co mám za roky vyzkoušeno, tak fungovali kotouče brembo max a originál destičky, kotouče zimmermann sport a destičky textar epad, kotouče brembo xtra a destičky brembo xtra. Nikdy nic nepískalo, nebyl jediný problém a pocitově to bylo lepší než originál. Upraveno Červen 4, 20232 r od rarach89
Srpen 16, 20232 r Mate niekto skusenost s vrzganim od brzd vzadu? Pri zastaveni a pohnuti. Pouzivam autohold a uz mi to lezie na nervy. Spredu to nie je, urcite to ide od brzd vzadu. Premazat ulozenie dosiek? Menene komplet origo kotuce a modifikovane origo dosky pred 10t km. Upraveno Srpen 16, 20232 r od dfga
Srpen 19, 20232 r Ahoj, tak mam rovnaky problem so zadnymi brzdami. Sup3 2.0 TDi 110kW 6M (5 rocna zaruka) vyrobeny 8.2019 44 000km a dnes mi v servise povedal, ze brzdy su na zaruku 5000km alebo pol roka! Objednany som na 13. septembra na vymenu oleja, tak sa este raz opytam na zaruku. Pozeral som na tie dosky do zadnych brzd a 5Q0 698 451 a nemau ichi na skoda dilech pre kotuce 300x12. Jak je to s nahradou za tieto dosky? Co sa im vyrovna... ? Vopred vdaka za odpoved. Upraveno Srpen 19, 20232 r od Dawson_1
Srpen 19, 20232 r tie RS su 5G0698451A , pasuje to všade Kodiaq , Superb ale že by boli zázrak sa nedá povedať ..
Srpen 20, 20232 r Určite sú lepšie jak origo, ale začali po roku strasne vrzgat pri každom pohnuti a zastavení. Ja by som dal dozadu asi najlacnejšie roadhouse, trw, icer a vymenil keď budu zhnité.
Srpen 20, 20232 r som ti to písal pred rokmi že trw za 120 komplet a za dva roky zase ... tam je zle celý ten systém
Srpen 23, 20232 r Hej máš pravdu. Vymeniť každé 2 roky, na motore sada TRW komplet dosky a kotúče 95€.
Srpen 23, 20232 r Neber to jako rypani, ale musel jsi jit svou delsi cestou. Kazdy to tak nekdy mame. :-)
Srpen 24, 20232 r Ja som spokojný s origo kotúčmi a origo modifikovanými doskami, nič lepšie nie je. Ale sú nejaké pazvuky od zadu, kvôli tomu ale brzdy meniť nebudem. Ak by boli hnile už len trw za 95 eur komplet, 20 výmena a dovi. Upraveno Srpen 24, 20232 r od dfga
Srpen 28, 20232 r Problém vyriešený. Cukanie pri rozjazde aj vŕzganie robilo kodovanie v jednotke 44, určite nemenit charakteristiku plynového pedálu na Direct. Spôsobuje to len problémy, hoci sa zdá, že auto je živšie, je to blud.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.