Červen 3, 20205 r O Volkswagenu nevím, ale asi to bude stejný. IT techniků snad mají dost,jen jestli je opravdu problém jen v tom e call
Červen 3, 20205 r Snad ne, je jak říkáš, stejně by se to všechno provalilo. Každopádně asi nezbyde nic než doufat že to nějak brzo doladí
Červen 4, 20205 r před 8 hodinami, RDMBR napsal: Ani VW? Tak snad mají dost IT techniků aby to dali dokupy Dost nemá pomalu nikdo.... aspoň tolik kolik by bylo potřeba. Začíná to být velký problém.
Červen 4, 20205 r @Joker 85 Taky mě to tak připadá, že se automobilky vydaly na dosti neprobádanou cestu a nejsou na to lidské kapacity. Kdypak jim přijde do prodeje ten již skoro rok vyráběný plně elektrický Volkswagen, taky jim to nejde doladit? Celkem ostuda ne!!!! Ale někde na webu již je čerstvá informace, že Diess (šéf VW) se již naštval a začíná rošáda na vedoucích postech celého koncernu, no ale IT odborníky jim to stejně nenadžene. Upraveno Červen 4, 20205 r od DušanV
Červen 4, 20205 r před 16 hodinami, RDMBR napsal: Snad vydají i nějaké čistící prostředky na tu textilii na přístrojovce, nedovedu si představit jak to čistit aby tam nezůstal nějaký flek? Zatím se mi vždy osvědčil originál čistič All in one od ŠA. Čistí velmi dobře a nedělá fleky. Vyzkoušeno už 4 roky na mém béžovém interiéru. Věřím, že si poradí i s tou lištou na palubce.
Červen 4, 20205 r @Joker 85 & @DušanV to ale nedělá VW ale někdo z jejich dodavatelů. U eCall bych tipoval Bosch nebo Conti. To jsou Ti co jim to vyvíji a dodávají. Tím, že to má vliv na bezpečnost tak to má celkem velký požadavky na validaci než se to může uvolnit. Zrovna Diess nemá čistý svědomí, protože u VW se auto vyvíjí zvrchu a zrovna nový Golf je toho výborným příkladem, když to všeho kecá nejvyšší tak to pak tak vypadá. @RDMBR flashování nejčastěji probíhá tak, že dodavatel nažene k automobilce X lidí (já zažil max 30) a Ti potom pobíhají s notebooky po parkovišti a flashují jedno auto za druhým.
Červen 4, 20205 r Cestou na chatu jsem to zkusil, malý prodejce na severu Čech a konečně normální info - příští týden mají vyběhnout nové ceníky a 1.0TSi má být i v Ambition. Necháme se překvapit Tady jsou vidět nejzákladnější světla, předek mi přijde hezčí, zadek horší. Chce to jiný lak a větší kola. Modrých pastelových Energy asi moc nebude Upraveno Červen 4, 20205 r od Jan R.
Červen 4, 20205 r Ještě bych měl dotaz, máte někdo zkušenosti s odstoupením od smlouvy, když se to vše takhle protahuje atd, jestli má člověk nějakou možnost buď kompenzace a nebo výběr jiného auta bez čekání
Červen 4, 20205 r Já měl většinu aut objednané bez zálohy a můj prodejce by s tím problém neměl ( u objednávky OC3fl jsem to mohl využít ) ,ale asi i záleží na konfiguraci a osobní přístupu.
Červen 4, 20205 r Já tam zálohu mám, ještě jsem to s prodejcem neřešil jestli jsou nějaký možnosti, jen sem se informuji na co se když tak připravit.
Červen 5, 20205 r @Vikendak On se to nedá říci takto plošně, nicméně ze zkušenosti mohu říci že se vždy dá dohodnout. Záleží na mnoha faktorech, jestli se již vyrábí, jaká je to výbava (jeli to prodejné jako skladovka), samozřejmě pokud od nich vezmete jiné vozidlo budou na storno taky koukat jinak...
Červen 5, 20205 r TomN. Je mi jasny ze je to určitě u každého trochu jinak, já pořád doufám že už se to nějak doresi a auta začnou vydávat zase, nějak se to protáhlo bohužel a začíná to být problém bez auta. Samozřejmě takovejch je nás tady určitě víc ?
Červen 5, 20205 r Co už mám druhé auto tak ani jednou po mě nechtěli zálohu ani před 5ti lety ani teď
Červen 5, 20205 r V 4. 6. 2020 na 8:16, RDMBR napsal: @Georgius to mají nějaký univerzální klíč? :-) nn, klíče dává automobilka ke každému vozu. On ten proces je trochu složitější, aby byl přehled která auta už jsou hotová a která se musí udělat.
Červen 5, 20205 r @RDMBR To jsi tedy spíše natrefil na opravdu solidního konkrétního prodejce, nebo tam máš dlouhodobější vztahy, ne?. Tenhle případ, kdy nepožadují žádnou zálohu je spíše vyjímkou.
Červen 5, 20205 r Právě že to první auto nové bylo co sem měl čerstvé papíry ? Upraveno Červen 5, 20205 r od RDMBR
Červen 5, 20205 r před 36 minutami, RDMBR napsal: @Georgius se mi právě zdálo že to nebude tak jednoduché jak tu někdo psal no samotné flashování jednoduché je, napíchneš auto, pustíš program, počkáš až skončí a jdeš na další. Ale celé to připravit, lidi zaškolit, směny naplánovat, .... to už sranda není.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.