Jump to content
_Denis_

Škoda Octavia IV

Recommended Posts

Tak když už byla před časem odhalena Octavia III FL a prodeje jsou v plném proudu, je správný čas na začátek spekulací o podobě a technice Octavie IV.

Předpokládaným termínem uvedení by měl být rok 2020.

Informace zatím nejsou de facto žádné, web autozeitung.de očekává nižší a širší siluetu s dynamickým pojetím podobným studiím:

 

skoda-octavia-2020-01.thumb.jpg.58ce9791288f0e27835c49ccd267f26e.jpg

 

Já na jednu stranu myslím, že tomu tak nebude už jen kvůli odchozivšímu Kabaňovi, no na druhou stranu jak to tak bývá, O IV bude asi už v konečných fázích příprav...?

No, za všechny z nás, kterým se O3 nelíbí a FL přijde absurdní doufám, že O IV bude zase návrat k hezkým, či aspoň ne ošklivým autům :kol-47:

Share this post


Link to post
Share on other sites

V konecnych fazich rozhodne neni.

V unoru byla teprve udelana skica a pripravuje se hlineny model ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt? To mě překvapuje, nevím, jestli se léty něco změnilo, nebo to byly nesmysly, ale před lety mi jeden člověk od Škodovky říkal, že vždy když přijde FL, už je hotový (alespoň vzhledově) nový model :kol-47:

Už je vlastně znám nový designér?

Edited by _Denis_

Share this post


Link to post
Share on other sites

vice informaci a podobu nevim hele..... mam jenom to co jsem napsal, vic bych musel vysondovat :D:D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak sonduj sonduj chci tu zase alespoň rok číst chytrolíny co budou odsuzovat Octavii aniž by cokoli věděli. Jinak zatím byl nový model vždy hezčí než facelift předchozího modelu, tak snad to bude zase pěkná Octavie. Jinak já s trojkovou verzí (před FL) nemám vůbec žádný problém, dokonce se mi líbí v jistých barvách a výbavách více než moje dvojková...

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otazkou hlavne zustava, jakym smerem a hlavne jaky smer bude mit novy sef designer, to je hlavni, takze tedka se da fakt jen spekulovat ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud do toho 3koda nehodí vidle, tak O IV by měla být posledním Kabaněho autem (představení snad na konci roku 2019). Pak by se měl teprve projevit nový šéfdesignér. Ostatně Kabaně také nastoupil v roce 2008 a jeho prvním veřejným počinem byl až Rapid v roce 2012.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já si to myslím taky.

Už jen proto, že pokud nemají nového šéfdesignéra, bude se oddělení držet zajetých kolejí a určitě minimálně nějaká představa už existovat bude nějaký ten pátek.

Možná ale věřím v to, že by tím mohl být design povedený. Protože že uměl navrhnout hezká auta dokazují studie i SIII. Pokud na poslední chvíli nevymyslel, že budou vypadat všechny nové Škodovky jako O3 FL, je zde naděje, že budeme podobných výstřelků ušetřeni.

 

Na nového designéra se ale těším s vírou, že to bude zase lepší

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mě to nechává chladným jak bude čtyřka vypadat - ať si dělají auta podle svého - mě je totiž nikdo kupovat nenutí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě taky ne, ale je asi velká pravděpodobnost, že to budu mít zase od firmy, pokud nebudu jinde s jiným autem, takže mě to zajímá :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 19. 3. 2017 na 18:36, Wittmann napsal:

Ostatně Kabaně také nastoupil v roce 2008 a jeho prvním veřejným počinem byl až Rapid v roce 2012.

 

To není úplně pravda. Např. v březnu 2010 vyjel facelift FII/R a na 99% nebyl hotový před jeho příchodem (leden 2008). Ostatně drobné věci měnili pod jeho vedením už na Yetim.

 

Denis: Vývoj auta není daný faceliftem předchůdce. Někdy facelift na trhu zůstane čtyři roky (Octavia A5), někdy necelé dva (Superb B6) a někdy se prodává delší dobu, než původní varianta (Fabia A05). Vývoj nového modelu trvá velmi zhruba čtyři roky a finální design bývá odsouhlasený cca v polovině té doby. Pak se dělají jen vynucené změny. Facelift je mnohem kratší. Vzhledů je několik, prochází sítem a každý model je schvalovaný i vrcholovým managementem a managementem koncernu. Jistí lidé vědí, že jistý model jisté značky představený v druhé polovině 2012 byl ještě na jaře o dva roky dřív napůl papírový.

 

Dá se předpokládat, že Octavia vydrží od uvedení faceliftu minimálně dva roky. Jestli se teprve teď dělaly skicy a připravují hliněné modely (modely, protože jich bývá víc - pokud tedy nezačali kluci designerští s virtuální realitou), tak jsme někde v Ženevě 2020..

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toho se bojím. Už úplně živě vidím, že to vydržím 3-4 roky a pak nebudu mít na výběr a tu hrůzu po faceliftu dostanu těsně před příchodem O4..

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Označují facelift OIII za výrazný, aby působila jako nové auto. Hmm, odvážné tvrzení..

Každopádně říjen 2020, tedy kombi někdy v březnu 2021, to je fakt až za dlouho..

 

Zadní část asi velkým překvapením nebude a myslím, že v méně odvážné podobě by mohl odpovídat, ale ten jejich předek mi přijde nereálný, i když po posledním faceliftu, kdo ví... Stále bych ale radši viděl předek ve smyslu toho úvodního obrázku, který jsem sem dával..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na combi se na 100% nebude čekat půl roku. Západ kupuje combi, Německo dokonce v naprosté většině combi. Rozdíl v zahájení dodávek může být max. 3 měsíce, víc ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tak je to představení v říjnu, prodej tedy nejdříve počátkem roku 2021.. To jsou pořád 4 roky, což je dost.. Čekal jsem, že poté, co měli odvahu ukázat tu poslední hrůzu, zkrátí to aspoň na ty 3 roky..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak zpět k tématu. Je zvláštní, že když si porovnám obě ty fotomontáže, vyjma vážně hrubých společných znaků na předních světlech, které se s ohledem na koncept dají dedukovat, nemá ani jedna se sebou navzájem žádný společný znak, obojí je dost odlišné. Docela by mě tedy zajímalo, jestli střílejí od boku, nebo pokud se vážně drží psaných informací a jsou relevantní, tak kde je spíše pravda..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobne si myslim ze O IV pujde jeste z pera od Kabane, ted je otazkou jak do toho bude chtit zasahnout design team pod jinym vedenim, zda treba nebude tlacit a chtit dat tomu jiz svuj novy rukopis nebo aspon nejaky z casti zasah. No nechame se prekvapit. Jeste je dlouha doba na nejake spekulace. Ted si myslim ze obcasne vizualizaze ruznych auto casopisu budou jen vystrelky do tmy hodne mimo.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím si totéž. Ono podle mě Škodovka ani nového designéra nehledá, spíše bych to viděl na nějaké to interní povýšení. A pokud to tak bude, minimálně u O4 si myslím, že se bude držet kolejí Kabaně a nebude si příliš vymýšlet.
Pokud se to aspoň přiblíží Superbu, bude to pozitivní změna :kol-47:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dost informací známých z dřívějška se tam sice opakuje, akorát v jiném slovosledu, ale jak se říká : “opakování je matka moudrousti”.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Krosta
      Zdravím,
       
      nezkoušel jste někdo na před faceliftovou Octavii dávat zadní lampy z faceliftové Octavie ve variantě LED?
      Mám Octavii modelový rok 2016 a měl jsem na ní původně LED zadní lampy, které jsem vyměnil za faceliftové LED (ty s výraznějším C) a včera jsem si všiml, že po odemknutí/zamknutí vozu mi tlumeně svítí brzdová světla a zadní mlhovka. Zhruba po 10 minutách od zamknutí vozu vše zhasne. Po odemknutí vozu se opět rozsvítí tlumeně (přepínač světel na nulové poloze, CH&LH aktivní, ale v nulové poloze samozřejmě nejde)
       
      Netušíte někdo, kde by mohl být problém?
      Předpokládal jsem, že když měním "LED za LED", tak nebude problém, ale evidentně je.
       
      Předem děkuji za jakékoliv rady.
    • By PTiCA
      Škoda Octavia 2019 získala 5 hvězdiček
      https://www.euroncap.com/en/results/Škoda/Octavia/39136
       
      euroncap-2019-škoda-octavia-datasheet.pdf
       
        
        

       
       
    • By eauto1.cz
      ALU SADA OCTAVIA2 5x112 ET50 205/55/16 GOODYEAR +ZÁSILKA+ -

      -4x Disky lité Alu Škoda OCTAVIA2 R16 5x112 6.5J ET50 ORIGINÁLNÍ DISKY
      -4x LETNÍ ZIMNÍ CELOROČNÍ pneu GOODYEAR VECTOR 4 SEASONS 205/55/16/94V vzorek cca poloviční, krásné pneu, ještě najedete mnoho km! Tyto pneu je možné používat celoročně, v létě i v zimě, mají homologaci i jako zimní pneu M+S takže nemusíte řešit přezouvání!
      -4x středové pokličky Škoda
      - ČERSTVĚ obuto vyváženo nahuštěno, jen nasadit a jezdit!
      Cena uvedena za disky+pneu+středové pokličky Škoda.
      -Disky pěkné originální, pneu čerstvě obuté a vyvážené, žádný levný šrot, krásná originální kola!

      Možnost přikoupit: poklice originál, PNEU, DISKY, LITÉ, PLECHOVÉ, PNEU NOVÉ ,STARŠÍ, LETNÍ, ZIMNÍ, PNEUSERVIS, KOMPLETACE, MONTÁŽ NA AUTO...

      Ihned k prodeji.
      Odběr osobně nebo lze zaslat poštou / kurýrem
      Mobil:00420 737 888 840
      Mobil:00420 737 888 840
      Mobil:00420 737 888 840
      Lokalita: Slavkov (Opava) 74757 CZ
      Všechna práva vyhrazena.















    • By eauto1.cz
      ALU ŠKODA OCTAVIA2+3 15"+195/65/15 ZIMNÍ 80% +ZÁSILKA+

      -4x LITÁ KOLA ORIGINÁL ŠKODA OCTAVIA2 5x112 15" 6,5Jx15H2 5x112 ET50 LITÉ DISKY ŠKODA AlSi7Mg Made In CZ PYXIS 1Z0601025S
      -4x 195/65/15/91T M+S ZIMNÍ SP WINTER SPORT 4D, Made In Germany, 80% VZORKU, ASI 6mm

      Cena uvedena za celý komplet.
      UŠETŘETE ZA PNEUSERVIS, ČERSTVĚ OBUTO,NAHUŠTĚNO A VYVÁŽENO.
      Cena uvedena za sadu disků+pneu a zelené pokličky.
      Možnost přikoupit: poklice originál, PNEU, DISKY, LITÉ, PLECHOVÉ, PNEU NOVÉ ,STARŠÍ, LETNÍ, ZIMNÍ, PNEUSERVIS, KOMPLETACE, MONTÁŽ NA AUTO...
      Ihned k prodeji.
      Odběr osobně nebo lze zaslat poštou / kurýrem
      (doručení již od druhého dne a cena za dobírku cca 450kč)
      EMAIL: 1auto@centrum.cz
      Mobil:00420 737 888 840
      Mobil:00420 737 888 840
      Mobil:00420 737 888 840
      Lokalita: Slavkov (Opava) 74757 CZ
      Všechna práva vyhrazena.
    • By eauto1.cz
      Škoda Octavia2 2007 1.6MPI 75kW KLIMATRONIC XENON 10BAG PDC
      NEBOURANÝ VŮZ Z NĚMECKA OD 1. SOUKR MAJITELE
      NOVÉ STK PŘI PRODEJI NA PŘÁNÍ
       
      VIDEO ZDE
      FOTOGALERIE ZDE

      provoz: 2.2007
      Tacho: 142.000km
      Servisní kniha: ano, vedená pravidelně
      natural 95
      1.6 MPI, 1595ccm,75 kW (105k) EURO4
      Převodovka: manuální, 5 stupňová
      192 km/h
      Černá metalíza
      Combi, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované
      Možnost leasingu / úvěru: ANO
      dovoz SRN
      Prověření původu: Cardetect
      1306 kg
      (v š d): 1449x1769x4669 mm
      bržděný přívěs:1300 kg
      kufr 560 /1350L
      Spotřeba mimo město: 5,5L
      kombinovaná:6,8L
      nádrž:55L
      Disky Alu Škoda R17
      Pneu:225/45/17 asi 95% vzorku letní
      V TP jsou evidovány velikosti kol: r15+r16+r17
      DO centrální zamykání, Xenony, ostřikovače světel, Sunset černá tón.skla, vnější teploměr, vyhřívaná zrcátka, kliky+zrcátka v barvě vozu, bosch aerotwin stěrače, mlhovky, parkovací asistent PDC zadní, blikače v zrcátkách, zadní stěrač s ostřikovačem, bezpečnostní pískování všech skel na voze.
      10x Airbagy, Klimatizace Klimatronic dvouzónová automatická, Tempomat, Multifunkční volant, vyhřívaní sedaček s pětirychlostním ovládáním, Maxidot velký palubní počítač, chlazená schránka v palubní desce na 2l nápoje, chlazená schránka v jumbobox s klimatizováním prostoru zadních sedaček, dělená zadní sedadla, el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek s vyhříváním, 2x výškově stavitelná přední sedadla, 2x bederní opěrky, volant stavitelný v obou osách, dvojité sluneční clony-zastíníte současně boční i čelní okno, loketní opěrka přední+zadní, automatické zamykání, ISOFIX, kožený volant+ řadička +ruční brzda, 4x kotoučové brzdy, hlídání defektu, páté rezervní plnohodnotné kolo s nářadím, dvojitá podlaha kufru, ski box, roleta kufru.
      RÁDIO ŠKODA velké, 6x CD, MP3, AUX, sound systém s 8mi reproduktory, gala: automatická hlasitost.
      1.majitel, servisní kniha, servisováno v DE, bez závad, nehavarováno, nekuřák, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, vše originál Škoda, 2x vystřel klíče
      Servisní historie DE, ježděny dálnice v DE, v CZ nejeto, krásný černý interiér bez kosmetických vad, vyměněny brzdy, rozvody
      5ti stupňová manuální převodovka, ESP EDS ABS ASR BAS MSR, posilovač řízení
      v CZ nejeto, čerstvý dovoz, naprosto vše originál Škoda, vyměněny rozvody, vyměněny brzdy, 1.majitel, 2x vystřelovací klíče s DO, nehavarováno, nekuřák
      Krásný černý interiér bez kosmetických vad, bez koroze, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, servisováno PRAVIDELNĚ.
      Přepis 800kč. Ověřená plná moc připravena, prodej možný i o víkendu, možnost převozní značky, možnost odvozu
      servisováno v DE, bez závad, nehavarováno, nelakováno
      02.2007 První registrace
      02.2009 24.719km
      02.2011 51.901km
      03.2013 76.955km
      04.2015 100.917km
      03.2017 127.831km
      04.2019 138.683km
      VIDEO: http://youtu.be/8xRcauP9_nA
      VÍCE FOTO EMAILEM
      TEL 737 888 840
      Slavkov 74757 CZ
×
×
  • Create New...