Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ano, a ako si asi cital v tej teme, tvoj adapter nema dobry chip. Objednaj nejaky, ktory je tam odporucany ostatnymi uzivatelmi. A potom poreferuj v tej teme, nie tu.

 

Tu riesime iba fukcnost a skusenosti so samotnou aplikaciou. Dik.

Editováno: , autor: sk0d@
Vloženo
  • Zdar kluci, mám adaptér ELM 327 a placenou apku verzi 2.26.8 nezobrazuje se mi Oil Ash Residue,  vše ostatní funguje. Superb 2 2.0 CFGB 2011. Nevíte co s tím? Díky M. 
Vloženo

Kolegovia, kedze vidim ze si viete tu appku vselijako dodrbkat, odporucam teda ako prvy krok pri strate funkcie uplne vymazanie/reset dat tejto konkretnej aplikacie.

Navod je tu



Alebo z ceskeho Google helpu:

Vymazání dat aplikace

Některé problémy se může podařit vyřešit vymazáním všech dat aplikace.

Upozornění: Veškerá data uložená v této aplikaci budou vymazána.

Postup vymazání všech dat aplikace:

V zařízení spusťte aplikaci Nastavení

Klepněte na Aplikace a oznámení.

Klepněte na aplikaci. Pokud ji nevidíte, nejprve klepněte na Zobrazit všechny aplikace nebo Informace o aplikaci.

Klepněte na Úložiště -> Vymazat data.

Pokud v aplikaci dochází ke stejným problémům i po vymazání dat, pravděpodobně bude nutné kontaktovat vývojáře aplikace. Jak kontaktovat vývojáře

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahojte.

Čo presne má znamenať to Oil ash? Ja si myslím že zbytkové sazde v oleji. Ale po výmene oleja (v autorizovanom škoda servise) sa to nevynulovalo a veselo to ďalej pribúda (pomaly).

Je to tak ok? Alebo niečo v servise nevynulovali?

Vloženo

Oilnash je nespalitelny popílek a tedy zanesení DPF. Některým to měří jako hmotnost některým jako objem.

Toto číslo se nemiluje při výměně oleje.

Dle vypozorovani jsem zjistil že hodnota oil Ash se zvedá pouze v závislosti najetých km a nikoli podle typu jízdy.

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk

Vloženo

Hodnota oil ash je hodnota zanesení filtru pevných částic. Je to popílek v oleji. Něco jako popel v krbových kamnech. Popel musíš vysypat. DPF filtr vyměnit.  Nemái nic společného s motorovým olejem. DPF filtr se zanáší při studeném motoru, krátké trasy proto nejsou vhodné a filt proto častěji regeneruje. Po každé regeneraci zůstávají nespálené saze (OIL ASH) Krátké trasy regenerace po cca 400 km, delouhé trasy regenerace i po cca 800 km. Auto co jezdí krátké trasy může mít plný filtr klidně při 200 Tkm, auto co jezdí dlouhé trasy klidně při 350 Tkm. Hodnota Oil Ash není fyzické zaplnění filtru, ale je odhadován počítačem. Není závislost na ujetých km, ale dá se říct na počtu regeneracích. 

Vloženo (editace)

Soot = saze

Ash = popel

 

Spalováním nafty a malého množství oleje (jehož spalování nelze zabránit) vznikají saze, které se usazují v DPF (Soot Mass). Při regeneraci drtivá většina sazí shoří a zůstane jen malé množství nespalitelného popela, z nějž má významnou část na svědomí právě olej. Odtud Oil Ash = olejový popel (nikoliv tedy popílek v oleji nebo saze v oleji).

 

Význam jednotlivých hodnot už se tu několikrát řešil, např. na str. 3 a 4. Místo opakovaných dotazů a odpovědí na totéž doporučuji napříště pročíst téma.

Editováno: , autor: JayBee1
Vloženo (editace)

To Jay: Sori, ale hladal som cez gfiltráciu a nenašiel nič relevantné. Ale evidentne som hľadal zle. (vysvetlenie hodnoty je až na 2 stránke výsledkov)

Predpokladám, že Oil Ash ti nijak nezohľadní to na ako kvalitné palivo skutočne jazdíš...

Ja mám 147 tisíc a OA je 45% (36g). Som zvedavý akým tempom to pôjde ďalej.

Editováno: , autor: kluvi
Vloženo (editace)

Ta hodnota je opravdu matematická a přírůstek je cca 0,0003 g/km,

 

Pro zdejší statistiky já mám 71g a najeto 220 000km. Možná z toho by šlo odvodit jestli má člověk auto s přetočeným tachometrem nebo ne. Pro informaci měl bych asi být na hranici životnosti DPF co jsem se dočetl a otázka zdali mám stočený tachometr?

 

Až zde na foru si všímam že do nové verze přidali zobrazení v procentech :)

 

 

 

57a68104c2e9c82b88e8328d442d6170.jpg

Editováno: , autor: metrix.m
Vloženo

V jiném vlákně jsem to psal, u jednoho auta 220 000 km a regenerace každou chvíli.Po vyndání DPF jsem zjistil že je čistý, namontoval zpět nechal nastavit jako od nového.Vše OK. Vše je jen výpočet a ne fyzické zanešení.

Vloženo (editace)

Díky za info, docela mě to zajímá ale do té doby než se poprvé rozsvítí kontrolka DPF nic řešit nebudu.

 

Spíše mě štve spouštění čištění DPF. Vždy se snažím aby čištění proběhlo v pořádku a tak občas si musím na konci své cesty, cestu ještě protáhnout než dojde ke kompletnímu dočištění. Vyhovovalo by mi občas kdyby se regenerace spustila i při 60% a to v případě že jedu po dálnici a je na to čas, a né že dojedu na konkrétní místo, je tam stále cca 65% pak mám v tom místě krátké krasy a zrovna se spustí regenerace. Letos už 3x vědomně přerušená regenerace  a to jsem nechtěl - jednou jsem si nevšimnul, a pak jsem pěkně cítil spálenou gumu, podruhé jsem spěchal a nemohl jsem, opět stejný pach, a po třetí jsem si toho všilm až když jsem vypínal motor - otázka co by se stalo kdybych ho hned zapl zdali by regenerace pokračovala.

 

Zkoušel jste někdo vynutit regeneraci přes nějaký soft? máte s tím nějakou zkušenost praktickou? případně kdy děláte tuto vynucenou regeneraci.

 

Trochu statistiky:

ještě jsem se díval k sobě do logu a na docela dlouhé trase jsem našel úsek kdy mi OilAsh vzrosl o 0,04g za 110km na rychlostní komunikaci nebo dálnici.

Tedy dopočetl jsem se že 1g mi naroste za cca 2500 km.

a v případě dopočtu přes celkový nájezd je to 0,033g na 100 km. tzn 1g za 3000km což myslím že je v relaci.

 

a soot mass calc a soot mass measured mi lítá v rozdílu +-3,8g

 

 

Editováno: , autor: metrix.m
Vloženo (editace)

Čo sa týka vývoja tak

Od začiatku mám trend 3.06% alebo 2.44g za 10tis km (celkom 147tis km)

V poslednom období 3.9% / 2.7g za 10 tisíc km (na 5300km) Takže zrýchlenie trendu. Možno jazdím menej diaľnice ako predchádzajúci majiteľ. A to jazdím dosť veľa.

Škoda Oct3 TDI 11kW CKFC

Editováno: , autor: kluvi
Vloženo

Také se vám stává, že se po chvíli přeruší komunikace s OBD a aplikaci je potřeba úplně restartovat (ukončit, vyčistit z paměti a znovu spustit)? V průběhu času jsem koupil několik levných malých/krátkých BT adaptérů z Číny a u obou adaptérů v1.5, na kterých funguje Carista, dochází při běhu VAG DPF k chybám v komunikaci. Někdy to funguje docela dlouho, takže se výpadek při kratších jízdách ani neprojeví, někdy to ale vypadne už po pár minutách nebo dokonce už po několika sekundách. Mám ale jeden pro Caristu nevhodný adaptér v2.1, na kterém ovšem běží VAG DPF bez problémů. Zapnu, jedu přes celou republiku a aplikace celou dobu šlape. Tak nevím, možná je to jenom náhoda, možná jsou oba v1.5 vadné... :unsure:

 

Vaše zkušenosti?

Vloženo
V ‎10‎.‎1‎.‎2018 na 10:18, Ovce napsal:

Stává se to také někomu? Mě dost často. Musím dát disconnect a pak znovu connect. Pokud si toho nevšimu občas se to samo odpojí. Kolikrát se to ani na poprvé nepřipojí(něco o BT to píše, ale přitom k rádiu je tel připojen) a musím celou app vypnout na tvrdo a pak znovu zapnout a připojit. Starší verze se Sony Xperia Z1C to nedělalo aspoň si nepamatuju. Ale od doby co mám Huawei P9 Lite 2017 tak jo.

 

Screenshot_20171203-083343.thumb.png.29056eb193758dfbf00bb8f90feb68e9.png

 

Myslíš toto?

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...