Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Zdarec, nemáte někdo odkaz na stažení? Tady už žádný  nefunguje a co jsem nasel na netu, tak se neda sparovat s Elm327 ikdyz carista se spojí.

Diky

  • 3 měsíce později...

Ahoj, dneska jsem poprvé naměřil hodnoty, mám najeto 95000km, 2.0 TDI 110kw DCYA 2018

Přijde mi dost krátká doba mezi regeneracemi, vždy se snažím každou započatou dojet po dálnici než skončí.

Co si o tom myslíte?

Screenshot_20250722_173326.jpg

Je to málo. 

Asi bych hledal na foru , jaké jsou zkušenosti,  to hodně napoví, dpf regeneruje, podle toho jak auto jezdí, délky , krátký trasy, město více dálnice . Já jezdím 9 let s octávou 2 , denně 65 km do práce, a zpět a jelikož mám Vag, tak jsem spíš hledal ve vagu, který ti řekne víc, třeba diferenční tlak před Dpf a za dpf, řj vyhodnocuje tlaky  a podle toho sepne regeneraci, pokud se nemýlím.  najezdil jsem již  403 tis. km. Pořád původní dpf, tlaky skoro s drobným rozdílem, zanesení popelem dle Vag snad 88mg.... což už je dost, v lednu na emisích a prošel jsem , je to taky o tom co se tankuje, skoro pořád verva. Tvrdím, auto musí jezdit, denně , spíše v otáčkách a musí to vydržet 500 tis. Je to můj názor. 

Upraveno od Casy

V 22. 7. 2025 na 18:15, joemikes napsal:

Ahoj, dneska jsem poprvé naměřil hodnoty, mám najeto 95000km, 2.0 TDI 110kw DCYA 2018

Přijde mi dost krátká doba mezi regeneracemi, vždy se snažím každou započatou dojet po dálnici než skončí.

Co si o tom myslíte?

Screenshot_20250722_173326.jpg

Myslím si to, že to zrovna v tomto tématu nemá co pohledávat! 

Tak to se omlouvám, myslel jsem, že jsem ve vlákně o VAG DPF.

Upraveno od joemikes

Jak se tak dívám, tak ono už je to asi stejně jedno... Tak si tady pokračujte dál. 

před 19 hodinami, Casy napsal:

Asi bych hledal na foru , jaké jsou zkušenosti,  to hodně napoví, dpf regeneruje, podle toho jak auto jezdí, délky , krátký trasy, město více dálnice . Já jezdím 9 let s octávou 2 , denně 65 km do práce, a zpět a jelikož mám Vag, tak jsem spíš hledal ve vagu, který ti řekne víc, třeba diferenční tlak před Dpf a za dpf, řj vyhodnocuje tlaky  a podle toho sepne regeneraci, pokud se nemýlím.  najezdil jsem již  403 tis. km. Pořád původní dpf, tlaky skoro s drobným rozdílem, zanesení popelem dle Vag snad 88mg.... což už je dost, v lednu na emisích a prošel jsem , je to taky o tom co se tankuje, skoro pořád verva. Tvrdím, auto musí jezdit, denně , spíše v otáčkách a musí to vydržet 500 tis. Je to můj názor. 

V červnu jsem byl na chipu u PowerTec, včera jsem jim volal a ptal se jestli nemůže ta častější regenerace být větší kouřivostí díky chipu, podle nich je to spíš způsobem jezdění a tankováním Vervy, která je přeaditivovaná a tím dochází k větší kouřivosti a doporučil mi čistou naftu od Eurooilu. Nicméně jezdím celou dobu jen na Vervu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.