DEFIANT Vloženo 23. Květen 2017 Vloženo 23. Květen 2017 Tento motor má tvz. úspornou technologii pro řízení tlaku oleje (snímač tlaku a el.ovládaný škrtící ventil), aby se snížili ztráty. Ale prvních 1000km tato funkce není aktivní, po dobu "záběhu" je tlak oleje 4 bary, a teprve po cca 1000km se začne používat regulace 2.5-4 baru. Sakra další věc co může selhat, snad to při selhání poběží na ty 4bary a ne na ten nižší tlak, řízené zadření motoru od výrobce. Citovat
Clerfayt Vloženo 24. Květen 2017 Vloženo 24. Květen 2017 Souhlas, Zlé, co furt vymejšlej za voloviny. By me zajímalo, kolik zákazníků by si do svého motoru tento systém objednalo kdyby melo na výběr. 1.0 TSI mě osobě neuráží ani to ze jde o tříválec. Ale ty voloviny okolo, proměnné časování všech ventilů, řízené mazání a chlazení, ultratenké pistni kroužky, nizké písty. všude nano povlakování. poddimenzované převodovky , start stopy a rekuperace, odlehčené ojnice, plechové nápravnice, vysokotlaké přímé vstřiky . ... to VŠE vzbuzuje nechuť a nedůvěru. Potřebuji aby motor vydržel, nemusel jsem jezdit po servisech. ..a ne aby mě to žralo kvůli Bruselu o 0.4 l/100 km méně. 2 3 Citovat
Seehirt Vloženo 2. Červenec 2017 Vloženo 2. Červenec 2017 (editace) @DEFIANT: nevím odkud tuto informaci máš ale připadá mi to jak spíše jako spiklenecká teorie, já bych to neviděl tak černě. @Clerfayt: tento všeobecně polemizující příspěvek (tlachy), šmahem vše pokrokové odsuzující, patří podle mého, spíš do hospody a ne do tématu "záběh a tlak oleje" Editováno: 7. Červenec 2017, autor: Seehirt 1 Citovat
Pawouk Vloženo 5. Červenec 2017 Vloženo 5. Červenec 2017 No a ty snad máš lepší informace? Nespekuluj a buď rád, že to sem vůbec dal, zdroj je to naprosto důvěryhodný. A nespamuj tady stejně tak, jako tebou zmíněný Clerfayt. Citovat
s-tony Vloženo 30. leden 2018 Vloženo 30. leden 2018 Ten tlak oleje se zapina po 500 nebo 1000 km? Mam najeto 450, dival jsem se na merku a olej je stale na horni rysce. Nevite na jakem stavu je merka, kdyz zacne sviti kontrolka stavu oleje ? Na prvni kotrolu a vymenu jdu asi kdyz bude 20 az 25 tisic km. Tak jsem zvedavy jestli budu muset dolivat. Jinak jsem se docetl ze od 2017 se tam lije 0w20 Castrol LongLife. Citovat
Clerfayt Vloženo 30. leden 2018 Vloženo 30. leden 2018 Kontrolka svítí až když je to pod dolní ryskou. Citovat
kpetr Vloženo 25. Duben 2020 Vloženo 25. Duben 2020 Pokud se bude kontrolovat pravidelně stav oleje, tak se snad proboha nemůže stát, že se rozsvítí kontrolka stavu oleje (s výjimkou proražení olejové vany). Já jsem ve 20 tis. km doléval 0,5 litru oleje ... musím dodržovat servisní intervaly, bo mám služební auto. Jinak bych olej měnil po 15.000 km. Citovat
Ferino67 Vloženo 5. Února Vloženo 5. Února Zdravim,pokial viem tak sa to da zmenit kodovanim,co ked si to necham tak,a s prepacenim serem na cely Brusel? V 23. 5. 2017 na 16:59, DEFIANT napsal: Tento motor má tvz. úspornou technologii pro řízení tlaku oleje (snímač tlaku a el.ovládaný škrtící ventil), aby se snížili ztráty. Ale prvních 1000km tato funkce není aktivní, po dobu "záběhu" je tlak oleje 4 bary, a teprve po cca 1000km se začne používat regulace 2.5-4 baru. Sakra další věc co může selhat, snad to při selhání poběží na ty 4bary a ne na ten nižší tlak, řízené zadření motoru od výrobce. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.