Březen 2, 201411 r Po skusenostiach ked som vyskusal nove Bilstein a Sachs tak kto chce pohodlnu jazdu tak Sachs a kto to chce mat tuhsie tak Bilstein..
Březen 4, 201411 r za me osobne tlumice http://kayaba-tlumice.cz/ Upraveno Březen 5, 201411 r od JanSuperb
Březen 5, 201411 r Sice ten odkaz nefunguje, ale za mě osobně Kayaba nebrat, měl jsem je na bavoráku a už hned po výměně žádný rozdíl (staré byly KO) Jsou sice levné, ale oproti třeba TOP Bilstein zase až ne o tolik
Březen 5, 201411 r tak i bilstein jsou paradni ale bohuzel ja osobne je nikdy nemel pouze jsem je montoval.
Březen 6, 201411 r Tak Bilsteini jsou už na předku namontovaní,nic složitého dá se to udělat před panelákem za hodinu strana v pohodě.Vyměnil jsem tlumiče, dorazy ,krytky a ložiska(horní lůžka).Jeden tlumič vykazoval v testu 46Procent ostatní 3 75-78proc.Po demont ten nemocní sel tahat lehce rukou tam a zpet po 192 000km.Postupoval jsem podle dil. př. ,takže demont dvou zátek nad tlumičem,povoleni dvou matic m8(horní lůžko),povoleni kola,povoleni m12 konec tlumiče dolní,demont dlouheho spojovaciho sroubu těch dvou horních ramen m10xasi 100.Odstrojení tlumiče a nastrojení nového za pomocí stahováku a vše zpět.Náklady Sebo 3500+410 stahovák.Náklady Bílý a syn brno Bohunice asi 9-10tis stejní rozsah dílů jen tlumiče SACHS a geometrie,která neni potřeba,po tomhle následovalo jasné rozhodnutí.Ted sháním horní víčka do motorového prostoru na zadělání tech děr po m8 ,ty staré jsou ko.Nevíte někdo číslo dílu?Dík Upraveno Březen 6, 201411 r od tim 35
Duben 15, 201510 r Chlapi, řešim taky tlumiče. Ale co je pro mě záhada, tak - jaký je rozdíl mezi Sachs a tím, když si koupím originál od Škodovky. Vyrábí si to Škodovka sama, či je originál Sachs? A pokud je originál Sachs, je nějaký rozdíl mezi kusem ze Škodovky a kusem z jiného shopu? Nedá mi to spát. :kol-60: Upraveno Duben 15, 201510 r od mrkvo
Duben 15, 201510 r Nemusí se to lišit pouze štítkama. Originál prochází přísnější kontrolou a částečně (mnohdy) důkladnější výrobou a jsou kladeny větší požadavky, co se týká kvality. Pokud je originální díl špatný a byl již namontován do vozu, má za to výrobce neuvěřitelně vysoké penále až do miliónů EUR-a to stačí pouze jeden jediný díl. Toto v případě druhovýroby nehrozí (tam se to řeší obyčejnou reklamací). Škodovka ma na to nějaké svoje ISO, které musí výrobce dodržet. Tak trochu do toho vidím, resp. vozíme z jedné továrny originální i neoriginální stejné díly. Dokonce i dopravce musí splňovat ISO, pokud vozí origo díly. Proto je originál samozřejmě dražší, než druhovýroba Jakmile Sachs prodává díl jako druhovýrobu, nemusí být ISO dle Škodovky dodrženo, tudíž není tento díl schálen výrobcem a nebere se jako originál. Nesmí být též montován v origo servisu, protože nemá ISO škodovky Je ale fakt, že mnohdy se díly neliší vůbec, resp.pouze štítkama,typický příklad jsou např.autobaterie, stěrače nebo třeba i turbodmychadla (pro zajímavost: Mercedes má na originálních dílech přirážku až 300%)
Duben 15, 201510 r Rozumím. Pro můj Superb 1.9 96kW AWX, ke dni 15.4.2015, nabídka origo dílů: přední tlumič skladová obj .................................. 2546,- kspřední tlumič denní obj (24hod) .......................... 2849,- ks A z shopu Autodíly Cardo: Tlumič pérování SACHS 557 837 - AUDI, ŠKODA, VW ....... 1 162 Kč,- ks Tak co s tím. Co s tím?
Duben 15, 201510 r Řešim asi kraviny ale prostě chci vědět jak to funguje. Zajímavé, co mi tvrdil jeden nejmenovaný prodejce: "Výrobce Sachs dodává přímo automobilkám do prvovýroby (= nejkvalitnější).Automobilka nemá svou vlastní výrobu a používá díly od výrobců kterénásledně zabalí do jiného obalu."
Duben 16, 201510 r Je to trochu jinak, však sjem popsal výše Pokud chceš mít jistotu, dej origo. Vydrží min 200tis v běžném provozu Pokud dáš druhovýrobu, vydrží 0-200tis km (může se kdykoli vyjebat)
Duben 17, 201510 r z toho že se v tom cca 20 let pohybuju premiové kvality různých značek se montují pouze na dražší vozy, např. Brembo brzdy nenajdeš třeba na Octávce
Duben 17, 201510 r v tomto případě je originál horší kvalita než zmiňovaný Sachs : nesmysl Co je podle tebe prémiová kvalita tlumičů na Superba a kdo vyrábí originál? Upraveno Duben 17, 201510 r od SUP1
Duben 18, 201510 r No mysli si co chceš Do SUPa montují Kayaby, Monroe a někdy Sachse...viděl jsem už i jiné značky. Myslíš že když poslední roky se vše zlevňuje vš.nových aut, že kvalita zůstavá stejná ? To asi ne viď. Šetří se všude tzn. i na dílech. Musí samo splňovat veškeré podmínky zadané výrobcem auta, ale tyto hranice se pořád posouvají a vybírá se nejlevnější varianta.
Duben 18, 201510 r O zlevňování a kvalitě máš pravdu Ale nemluvíme od o posledních letech, ale o Superbech I Všechny SI měly prostě Sachs. A ani teď do SII a SIII nemontovali Kayaba nebo Monroe. A ani Oktávky to nemají.... Upraveno Duben 18, 201510 r od SUP1
Duben 19, 201510 r Většina koncernových aut a hlavně škodovky jedou už několik let na Kayabech. To samo není špatná značka, řekl bych stejná kvalita jako Sachs a určitě rozšířenější. Je prostě dělit díly na kvalitní a ty ostatní a ne na originál zabalené, že vydrží víc, to je totiž naprostý nesmysl. Upraveno Duben 19, 201510 r od Meggy
Listopad 18, 20159 r zdravím dva dny už zkoumám tlumiče na SUP1 a víc a víc se zamotávám :-) kapalivnové tlumiče už se uř asi nedělají co? :-) CHtěl bych SACHS ale vůbec nevím jestli se vyrábí plynový nebo plyno-kapalinový , nebo oba? Tlumič pérování SACHS 557 837 - plynokapalinový - pro rozkliknutí - dobíjený plynem na polských stránkách se tvrdí že je plynový a nikde nemůžu najít popis přimo od vyrobce :-( můžete mi někdo prosím poradit jak to je ? :-) už jsem něco našel https://webcat.zf.com/index.asp?SPR=4 290 186 Fitting Position : Front Axle for vehicles with off-road suspension Top pin, Bottom Fork Gas Pressure Twin-Tube to je pro upravu SCOUT ? 557 837 Fitting Position : Front Axle for vehicles with standard chassis Top pin, Bottom Fork Gas Pressure Twin-Tube accessories list: 900 075, 900 075 a jeste jednou 557 837 Fitting Position : Front Axle for vehicles with sports suspension Top pin, Bottom Fork Gas Pressure Twin-Tube accessories list: 900 075, 900 075 Upraveno Listopad 18, 20159 r od ZdeněkTr
Listopad 18, 20159 r Příliš moc si to komplikuješ. Nezkoumej, jestli je kapalinový, vzduchový, nebo plynokapalinový a kup prostě dobrou značku, pokud chceš mít jistotu. Běžný řidič stejně pozná prd, co tam je, v čem se druhy tlumičů liší a životnost de facto stejná. Pokud chceš mít naprostou jistotu, zajeď do škodovky, nech si udělat šekovou knížku a ev. počkej si na akci (nedávno byla akce na výfuky a brzdy, tak myslím, že tlumiče budou někdy taky) Nehledej bůhví kde (Alegro,Ebay, apod), kup to normálně v krámě v Čechách, bude to lehce dražší, ale sáhneš si na ně, rozbalíš a víš, co kupuješ. Spíš sežeň známého, co má slevu v třeba Kelly, Elit,OB, Hanza apod. Pozor na atrapy alá Alegro,Aukro, atd.
Listopad 18, 20159 r :-) jen se proste divím těm rozdílům v ceně na netu je od 478,- do 2900,- u Elit , kamarád rikal ze Sachs z Polska jsou špatně , pořad se bavím o Sachs 557 837 Proste mi prijde zbytečně dát za stejný tlumič místo 500,- 3000,- tak zjišťuji jestli ma někdo spatnou zkušenost se Sachs z Polska :-) na druhou stranu to muže kdokoliv koupavat v Polsku a prodávat jinde :-) Upraveno Listopad 19, 20159 r od ZdeněkTr
Listopad 19, 20159 r je rozdíl dílů z PL a od rozumného importera v ČR, v PL máš celkem velkou šanci narazit na fake 557 837 stojí 1460,- (koupeno od Elitu) a na 99% každej kdo to má výrazně levněji to má z PL nebo nějakým způsobem vojebal stát na dani...takových firem je u nás dost
Listopad 19, 20159 r OK :-) diky , jako normální člověk :-) je u Elit nastaveno prodejní cena 2900,- , viděl jsem přímo na internetu , tak pak se každej mechanik diví ze to člověk schánim kde se dá , kdyz to ma prodat za 2900,- , to mi prijde jako dost velká marže :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.