noaid Vloženo 26. Červen 2017 Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 Zdravím. Mám poslední asi 2 týdny problém s řazením 6 st. - FIII 09/2016 81kW 6st. najeto 7000km. Při řazení 6st to jde přes zuby než se chytí a srdce krvácí. Ostatní rychlosti ok. Nedělá to vždy. Jak jsem vypozoroval, tak až po ujetí pár km (10?), po zahřátí. A i potom ne pokaždé, někdy jednou, pak 2x v pohodě, pak 3x škrt atd. náhodně. Nejčastěji když jedu nějakou dobu na neutrál a pak přeřadím na 6. Volal jsem do servisu, asi synchro. Ale termín je až za 3 týdny (dovolené), jenže za týden jedu na dovču já. Tak se ptám, je to nebezpečné s tím autem jezdit? Může se stát něco horšího? Stalo se to už tady někomu? Co bych měl vše vyzkoušet abych měl pro technika co nejvíce informací? Protože se to neděje pořád, tudíž těžko předvádí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 26. Červen 2017 Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 Skus více servisů nemusíš jen domovskej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 26. Červen 2017 Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 tak tu šestku řaď s meziplynem, než se to opraví. Auto máš v záruce, tak bych s tím více neztrácel čas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 27. Červen 2017 Sdílet Vloženo 27. Červen 2017 Spíš s dvojím vyšlápnutím spojky, meziplyn při řazení dolů . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noaid Vloženo 27. Červen 2017 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2017 Jasně ten meziplyn při řazení dolů dává smysl. Dvojím vyšlápnutím myslíš 2x sešlápnout? To jsem někdy dělal, možná to byl důvod, proč se to někdy chytlo dobře. Zkusím. V pátek jsem objednaný, doufám, že se to projeví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 27. Červen 2017 Sdílet Vloženo 27. Červen 2017 Odkaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 27. Červen 2017 Sdílet Vloženo 27. Červen 2017 Ja bych se jen v servisu informoval, zda je mozne s tim jezdit, obzvlast nejakou delsi trasu na dovolenou. Aby v ty prevodovce neco neprasklo uplne a svym nekontrolovanym pohybem to nezpusobilo mnohem zavaznejsi skody... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Červen 2017 Sdílet Vloženo 27. Červen 2017 před 3 hodinami, noaid napsal: Jasně ten meziplyn při řazení dolů dává smysl. Dvojím vyšlápnutím myslíš 2x sešlápnout? To jsem někdy dělal, možná to byl důvod, proč se to někdy chytlo dobře. Zkusím. V pátek jsem objednaný, doufám, že se to projeví. "meziplyn" je obecný termín pro řazení přes neutrál (rychlost - spojka - neutrál - spojka - rychlost) a plyn se prošlapuje při řazení dolu (převodovka v neutrálu) - nicméně i tak se tomu stále říká řazení s meziplynem. Kdo někdy jezdil s náklaďákem, tak to zná. Pokud se řazení zlepšuje po prostém našlapání spojky (tedy aniž by se měnily rychlosti), tak je spojka zavzdušňená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 27. Červen 2017 Sdílet Vloženo 27. Červen 2017 Už včera som chcel reagovať ale nemal som čas, VW grup robí prevodovky čo sa dajú nastaviť na tiahlach ak je to zle nastavené tak idú zle radiť prevody, robil som si to aj na mojej Octavke2. Možno ti to pomôže...?? Tu je návod: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noaid Vloženo 28. Červen 2017 Autor Sdílet Vloženo 28. Červen 2017 Díky všem za názory. To s těmi táhly jsem už taky někde četl, taky může být i špatné mazání (servisák se zmiňoval), no uvidíme. Dost mne to štve, nové auto si člověk kupuje aby neměl problémy, s předchozí 20 let starou feldou jsem přitom chodil do servisu jednou za pár let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 28. Červen 2017 Sdílet Vloženo 28. Červen 2017 Stává se. To jsou ty věčné diskuse o zánovních ojetinách: Majitel nového auta vychytává chyby, aby si druhý majitel posléze mohl užít bezúdržbový vůz. Do těch táhel ale nesahej, když to máš v záruce. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noaid Vloženo 30. Červen 2017 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2017 Jsem nasraný jak alík. V jednom servise nástup na opravu za 3 týdny, v jiném za 2 týdny s tím, že jako záruční oprava to bude nejméně na další 2-3 týdny bez auta. Zrovna na dovolenou. V dalším jsem byl dnes. Prý se závada neprojevila, a to si vyjeli na 40 km výlet. Asi se s tím nechtěli párat.Tak jsem to odpoledne okamžitě předvedl na první pokus a několikrát za sebou, a prý to špatně řadím, prý pomalu. Zajímavé, že jen poslední 2-3 týdny, předchozích 8 měsíců a 30 let předtím jsem asi řadil správně. A jen když je auto zahřáté tak řadím špatně, nikdy ne ráno cestou do práce. Na všech jiných autech vč. firemního Rapida 81kw/6st (stejný motor a převodovka) taky žádný problém. Jen na svém vlastním autě asi neumím řadit. Vůbec nevím, co mám dělat...když s tím budu jezdit dál, tak se ta převodovka odrovná úplně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 30. Červen 2017 Sdílet Vloženo 30. Červen 2017 Pravdepodobne sa ani jednému do tej opravy nechce a preto tolko pi... okolo toho a termíny aby si to vzdal a dal inde.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filko Vloženo 14. Srpen 2023 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2023 Jak to dopadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shmaic Vloženo 17. Srpen 2023 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2023 Toto jsem řešil na reklamaci - synchron. Musel jsem to nahrát na video za jízdy. Do té chvíle se cukali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filko Vloženo 26. Srpen 2023 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2023 A co s tim udelali? Kde byl problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.a.r.e.k Vloženo 23. Května Sdílet Vloženo 23. Května (editace) Ahoj stava sa mi ze občas ťažšie ide do 2ky a do 4ky . nejde cez zuby ale tak sa trochu prieci než zaskoci . može byť že treba to dať zostelovať ? samozremze s tym pojdem do servisu len chcem vediet ci ste nemali niekto rovnaky problem. je to 1,0 tsi 6st. manual Editováno: 23. Května, autor: m.a.r.e.k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.