Leden 25, 20241 r díky, wirere, jsi frajer - líbí se mi ty super detailní články. ale máš pravdu, asi bude lepší to nechat na někom, kdo to už dělal. budu stejně muset ještě sehnat plastové díly v barvě LK, protože nejsou černé ale hnědé, což je trochu zásek ale tohle určitě pomůže všem, co si to tu budou zpětně číst. jen pro moji zvídavou hlavu - ze schémy nejsem úplně rozumný: - ten černý kablík je tedy na co, ten se zapojuje do té BCM? - červenobílý jestli chápu správně jde do pojistek (46) - a červenorudý jde někam na kostru? ještě jednou moc díky! marek
Leden 25, 20241 r - cierno-sivy - BCM. ta zasuvku dokaze ovladat a vypnut v pripade nizkej kapacity baterky - bielo-cerveny - poistka 46 - hnedo-cerveny - kostra
Červenec 7, 20241 r Mám dotaz: namontoval jsem i zapojil USB i měnič, vše dle schématů. USB jde v poho, měnič mi nejde(je nový). 12V na konektor měniče jde. Kde dělám chybu, nevíte někdo?
Červenec 7, 20241 r Nastartuj auto. Ak to mas podla schemy na FL a pripojeny aj LIN, bez motora myslim nebezi
Červen 30Čer 30 Ahoj, rád bych si ze své staré octavie 3 (2012) předělal zásuvku na 230 V do nové, taky trojkové (2020). Myslel jsem si, že kabeláž tam bude už z výroby, ale bohužel není a ve škoda servisu mi řekli, že není jisté, jestli zásuvka, díky komunikaci bude fungovat. Prý je problém se vším, co není už z výroby. Víte tedy jak to je?
Červenec 5Čvc 5 A je tu prosím někdo, kdo by mi udělal montáž? Jsem z Břeclavi, klidně přijedu i dál.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.