Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ten kabelový svazek k zámku použij ten z manuálnich stahovaček, jen odštípni kable k repráčku, jestli jsi ho měl, a přimotej ho k tomu, co tam je. Stejně ty kabely nejsou do ničeho omotané, tak je to potřeba omotat.

Kašli na Humpolec (sorry Milhausku, i když jsi klasa), když jsi to už jednou dal dohromady, zvládneš to i podruhé :kol-47:

Pokoukej jak to vypadá v těch mechanických, jestli je půjde lehce přehodit ty packy, co píše Royce, v HW se moc nevyznám :)

Vloženo

Musim po přečtení tohoto vlákna opravdu říci že jsi dobrej. Já bych to  už dávno bez vypichováků a schémat vzdal.

 

Ale věřím že to dotáhneš a bude ti to v poho fungovat.

 

Mě čekají CAN provedení zadních stahovaček. Starý stahovačky mám doma s motorkama. Plechy dám nový a přehodím motorky s kabeláží. Plus dodělání elektroinstalace od sloupků po autě.

Vloženo

celý svazek, bez kabelu k repráku, vezmi z té mechanické (modrý k B-sloupku - černý k zámku - tam je všechno na svém místě - jsi to vytáhnul ze svého auta, přeci :) ) a přimotej to k tomu, co tam je. Pak máš dvě možnosti, buď přepinuješ kable v té hnědé svorkovnici, tak aby Ti to sedělo v autě, nebo přepinuješ ty v B-sloupku. Jak jsem psal, jeden kabel Tvého dodělaného CAN vedení bude podsvícení, druhý K-line. Jde jen o to, aby se ty kablíky v těch hnědých svorkovnicích správně potkaly :)

Vloženo

Udělej to podle schématu a ne podle toho "jak to vyjde".. protože za pár let k tomu někdo sedne, bude nevěřícně koukat do schématu a na svorkovnice a bude nadávat kterej kkt to udělal tak blbě...

Vloženo

nebo tak :):kol-47:

Opětovně musím dát Roycovi za pravdu :) pro následné práce je vhodné zachovávat pozice ve svorkovnicích.

I když už jsem viděl i fabii, kde neseděla barva vodičů, podotýkám z výroby. Pak toho se schématy taky moc nevykouzlíš.

Vloženo

tak zas tam může existovat jiné schéma.. taky jsem to viděl.. proto každý MR vycházely aktualizace schémat.. já mám RV2003, předfacelift ale např zapojení benzínového čerpadla je podle schémat z faceliftu :-D Bohužel ale takhle kompletní sada pro každý MR se hodně blbě shání

Vloženo

Tak jsem udělal jednu stranu a zkusil jsem to připojit ten LIN, ale na pravou stranu (u spolujezdce) a když to zkusím stahovat ze strany řidiče, tak to nejde a když to zkusím i ze zadu, tak to taky nejde a odpojím ten LIN, tak ze zadu to jde, ale ze předu pořád ne.  :kol-32:

Vloženo

Budeš muset vyměnit ještě motor stahování oken u řidiče.Mě také po dodělání zadních oken do MR 2006 nechtělo stahování zadních oken chodit.Fungovalo pouze na podržení klíčku v zámku dveří.Problém vyřešila výměna motoru stahovačky u řidiče za provedení,které je v ETCE uvedeno pro stahování předních a zadních oken.Je to označení 6Y1959801A.

Vloženo

No to snad ne to kdybych to věděl, tak bych se na to vysral už mě to fakt nebaví jenom se do toho vráží peníze.

Ahoj, musím velice nerad přiznat že jsi si předem o tom nic nezjistil a teď lamentuješ. Sežeň motůrek a vyměň ho tam. A je to.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...