Listopad 18, 20213 r No on tam klidně může mít svíčky správné,ale klidně může být jedna vadná. Navíc ani nepsal kdo mu je měnil, kde je kupoval, co to je vůbec za svíčky... Za mne si myslím že výrobce je úplně fuk, kvalitní svíčky dělá jak NGK, Bosch, ale i brisk. Nicméně musí být svíčky ty co tam mají být, ty které předepsal výrobce, nebo je pustil do výroby pro ten konkrétní motor. A tím tuplem do TSi kdy motor běží na spodní hranici chudosti směsi. Proto do starších motorů montujeme co se dá koupit, ale do TSi kupujeme svíčky v autorizáku, kde prodají podle vin to co tam přesně má být...
Listopad 18, 20213 r Před hodinou, Tomas666 napsal: Nicméně musí být svíčky ty co tam mají být, ty které předepsal výrobce, nebo je pustil do výroby pro ten konkrétní motor. A právě v tom je ten bordel. Já měl v motoru CZDA BOSH od výroby (ta vpravo s dvouma pruhy). Někdo jiný vúdajně tu vlevo (s jedním pruhem NGK). Přitom jsou obě jinak dlouhé.
Listopad 18, 20213 r Svíčky jsou zakoupené dle vin od mého serviska a jsou v origo balení škoda...v autě jsou původní taky NGK
Listopad 18, 20213 r OK. Co tedy máš za motor? CHPA? Už netvrdím, že sis koupil špatně. Možná se do různých variant 1.4 TSI předepisují jiné. NGK versus BOSCH. Na některých šopech v tom mají hokej. Bacha na to.
Listopad 18, 20213 r Podle mě platí toto. Bosch 04E 905 612: 1.4 TGI CNG 81kW/110PS G-TEC, 6S, 7A CPWA 05/2014 → 01/2017 1.4 TSI 103kW/140PS 6S, 7A CHPA 11/2012 → 05/2015 1.4 TSI 110kW/150PS 6S, 7A CZDA 05/2014 → 01/2017 1.4 TSI 110kW/150PS 6S, 7A CZDA 02/2017 → 07/2018 1.4 TSI ACT 110kW/150PS 4x4, 6S CZEA 03/2015 → 07/2018 1.4 TSI ACT 110kW/150PS 6S, 7A CZEA 03/2015 → 07/2018 A NGK 04E 905 601: 1.2 TSI 63kW/86PS 5S CJZB 11/2012 → 05/2015 1.2 TSI 77kW/105PS 5S, 6S, 7A CJZA 11/2012 → 05/2015 1.4 TSI 103kW/140PS 6S, 7A CHPA 11/2012 → 05/2015 Chtělo by to ověřit v AS. Za mě. Vymontovat svíčku, co je v motoru z výroby a tu samou objednat :-) Upraveno Listopad 18, 20213 r od Clerfayt
Listopad 18, 20213 r Dle ETKY 04E 905 612 C je BOSCH, 04E 905 601 B je NGK. Upraveno Listopad 18, 20213 r od Sudetak
Listopad 18, 20213 r Super. To jsou ony. Nejsou libovolně zaměnitelné. Mají rozdílné rozměry. NGK jde o cca 1mm více do hloubky válce.
Listopad 18, 20213 r Takže na CHPA může být Bosch i NGK? 😅😅 Mám motor CHP dle velkého techničáku... Upraveno Listopad 18, 20213 r od lukino200
Listopad 18, 20213 r Nejsou. Přece si tam nedáš kratší svíčku.... jestli jsi tam měl NGK. Dej tem ty.....
Listopad 18, 20213 r Ano, z Německa tam je NGK....auto má najeto 134 000 km Upraveno Listopad 18, 20213 r od lukino200
Listopad 19, 20213 r před 6 hodinami, Clerfayt napsal: Nejsou. Přece si tam nedáš kratší svíčku.... jestli jsi tam měl NGK. Dej tem ty..... Ale podle té tabulky co jsi sem dal, tam můžou být oboje.
Listopad 19, 20213 r Lukino, pokud ti je tam montoval servis, či nějaký mechanik, ať se k tomu postaví čelem a řeší to. Ty jsi za výměnu zaplatil, nefunguje to, nevím proč bys ty měl kupovat další sadu svíček, či to vozit do autorizáku.
Listopad 19, 20213 r podľa mňa sú tie sviečky zámenné a je to úplne jedno , však fabrika to tam dávala hocjako , v aute sviečky X , v etke sviečky Y ... veľmi to prežívate , jedna bude KO , vymenil by som ju za novú rovnakú a jazdil ... načítať výpadky a vymeniť sviečku trvá mne tak 20min a tu sa to rieši týždeň
Listopad 19, 20213 r Sorry ani jsem si nevšiml. Je to ze šopu Škoda díly. Jen to dokazuje ten bordel.
Listopad 19, 20213 r Může tam být obojí BOSCH i NGK budou fungovat dobře ve všech EA211. Obecně u motoru CJZx budou BOSCH a u CYVx NGK, nicméně když si do CYVx dáte bosche, tak to pojede úplně stejně dobře. Řešíte chujoviny. Dávejte nové svíčky mezi 30 a 60K km dle vašeho soucitu s miláčkem. Montujte originál / NGK / Bosch a bude vše cajk. Upraveno Listopad 19, 20213 r od 15degren
Listopad 20, 20213 r Na to pozor, ak bude uz elektroda opotrebovana, bude velka. Medzera, moze dojst k poskodeniu cievky. Prerazi sa, ale to uz. Musi mat zvecsa par rokov zasebou.
Listopad 20, 20213 r Netuším, už nám chybu neházel jen jeden válec ale dva najednou z původního jednoho. Takže se dali zpět staré svíčky a v týdnu se objednají nové moduly a vymění se.... Upraveno Listopad 20, 20213 r od lukino200
Prosinec 9, 20213 r Ahoj všem..jdu sem dopsat můj příběh.... Do teď jsem jezdil na staré svíčky a vše ok...přišly nové moduly a tak se šlo na věc. Nasadily se nové svíčky a na ně nové moduly. Auto začalo zase cukat. Byl sem už naštvaný... Házelo to chybu na třetím válci. Tak sem tam jednu svíčku která byla nová ale už byla nasazena na starých modulech..vyměnil sem ji na třetím válci kde to házelo chybu...nic..zase cukání a nepravidelný chod motoru. Už bylo podezření na špatně moduly... Ale naštval sem se a v 16.30 jsem jel ještě rychle do autorizovaného servisu pro sadu svíček. Dostal sem sadu nových svíček dle vin kódu od NGK a jsou úplně stejné jako tam byly a i jako ty co byly původně nové....nové svíčky se nasadily a zda se ze je klid. Takže naše teorie je že staré zapalovací moduly nám odrovnaly nové svíčky.... Dnes ráno to ještě zkusím za úplně studeného motoru a uvidíme..ale zdá se že je problém vyřešeny...
Prosinec 9, 20213 r Nepředpokládám že by starý modul dokázal odpravit svíčky. To spíš ty svíce co ti tam někdo namontoval byly nějaký fake... Jezdí mi tu o3 s 1.4 TSI několik, jedna má už přes 300 tis a moduly nikdo nikdy neměnil. Jen svíčky. Ale berou se výhradně v autorizáku
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.