Publikováno Prosinec 6, 20177 r Zdravím,po dlouhém zvažování(od dubna tohoto roku) kdy si rodiče pořidili novou Fabii 1.2 Tsi 81 kw zdali jit u této motorizace do montáže lpg se nyni rozhodlo že to prostě riskneme,ikdyž je to Tsíčko,jestli to byla dobra volba uvidíme časem.Problém je samozřejmně v tom že je potřeba i přivstřik benzínu ale nemělo by to byt u této motorizace nějak drasticke,vše ukáže až provoz.Od dubna tohoto roku ma auto najeto 19000 tis,takže už by mělo byt "zajete".Příšti tyden proběhne montáž lpg "Prins VSI-2.0 DI" z dostupných zařízeni by měl byt nejmenší podil dovstřiku benzínu.Bohužel u Polských zařízení to býva až 30 %,takže i z tohoto důvodu jsme je i vyloučili.Firma která to bude dělat,už běžne Tsíčka předěláva a motory 1.2 TSi i dost často.Tak uvidíme časem snad se nám to "nerozsype".Fota po montáži samozřejmně nějaka dodám. Upraveno Prosinec 6, 20177 r od bitttpower
Prosinec 7, 20177 r Mám jen skromný dotaz, kolik je ten "nejmenší podíl dovstřiku benzínu", abych věděl co říkat zákazníkům...ono je to o jízdním režimu, takže se to těžko určuje...když se namontuje 10 stejných zařízení do stejných motorizací, tak je známo, že každé vozidlo má úplně jinou spotřebu jak na plyn, tak i k tomu podíl benzínu... Upraveno Prosinec 8, 20177 r od Pawouk Odstraněna citace.
Prosinec 9, 20177 r Autor Ty si svým zákazníkům říkej co chceš,mne je to srdečně jedno.Ja jsem to tady dal k vuli tomu že se třeba někdo rozhoduje přestavět Tsíčko a shani nějake informace o přestavbě právě těchto motorů.A nejlépe je se rozhodovat podle zkušenosti zákazníků.Je samozřejme že každe vozidlo ma jinou spotřebu plynu tak i podíl přivstřiku benzínu,ale jsou zařízení která přivstřikuji vic benzínu nebo méně benzinu v určitem jizdním režimu. Upraveno Prosinec 9, 20177 r od bitttpower
Prosinec 9, 20177 r Před hodinou, bitttpower napsal: Ty si svým zákazníkům říkej co chceš,mne je to srdečně jedno.Ja jsem to tady dal k vuli tomu že se třeba někdo rozhoduje přestavět Tsíčko a shani nějake informace o přestavbě právě těchto motorů.A nejlépe je se rozhodovat podle zkušenosti zákazníků.Je samozřejme že každe vozidlo ma jinou spotřebu plynu tak i podíl přivstřiku benzínu,ale jsou zařízení která přivstřikuji vic benzínu nebo méně benzinu v určitem jizdním režimu. takže absolutně nevíš jaký poměr to je..podle toho se mohou všichni dobře rozhodnout....a jede to na plyn s přívstřikem benzínu nebo na benzín s přívstřikem plynu, ono je to u některých systémů dost podstatné....my co montujeme Landi, tak má např. 1.2 TSI spotřebu 5.6 plynu a 1.2 benzínu, systém Zavoli dosahuje i menších hodnot benzínu, teď se čeká na poslední homologace systému STAG 500 DIS, který půjde jenom na plyn přes benzínové vstřiky, jen start bude na benzín...
Prosinec 9, 20177 r Autor Tak o tom Stagu 500 jsem nevěděl.Otázkou je jak to bude se spolehlivosti,když je to novinka.Hlavni výhoda je že to půjde jen na plyn.Jako zni to dost zajimavě.Akorát mám obavu jaka bude cena.
Prosinec 10, 20177 r je tam sice test starší verze 77 kw, ale článek napoví, myslím že auto s poctivým servisem nemá žádný problém. Taky jsem o tom přemýšlel, ale návratnost investice je pro mě prozatím nesmyslná (úspora cca. 50 hal/km, spíš méně). Uvidím, jestli přijde nějaký plnoplynový systém, jak píše Karel, s rozumnou návratností. Motory 1.2 TSI EA211 ve vozech Škoda.pdf Upraveno Prosinec 10, 20177 r od mirek2007
Prosinec 10, 20177 r To Karel.LPG: ta udávaná spotřeba LPG + BA -> dalo by se zjistit, jaká byla původní spotřeba před montáží LPG? Myslím, že by to byl reálnější ukazatel návratnosti než "zkušenosti" lidí, co LPG v TSi nikdy neměli. To bitttpower: můžeš říct, jakou máš teď reálnou spotřebu benzínu?
Prosinec 10, 20177 r před 1 hodinou, Rozsta napsal: To Karel.LPG: ta udávaná spotřeba LPG + BA -> dalo by se zjistit, jaká byla původní spotřeba před montáží LPG? Myslím, že by to byl reálnější ukazatel návratnosti než "zkušenosti" lidí, co LPG v TSi nikdy neměli. To bitttpower: můžeš říct, jakou máš teď reálnou spotřebu benzínu? Původní byla 5.9, při 1500 km se předělalo na plyn....
Prosinec 10, 20177 r Autor Rozsta:Realna spotřeba je 6.5 l,ted v zimě je okolo 7l. Upraveno Prosinec 10, 20177 r od bitttpower
Leden 10, 20187 r Autor Zdravím pánove.Takže přestavba proběhla trochu později než jsem měl původně v plánu,takže zatím neni až tak moc najeto.Cena přestavby Prins Vsi -2.0 DI vyšla na 39500kč.Takže cena je vyšši než u klasického MPI.Myslim si že je to provedeno velmi pěkně,aspoň co se týka vizuálni stránky,jak to bude po funkčni stránce to ukáže až čas.Jinak když jsou teploty nad nulou auto přepína na Lpg v podstatě během chvile.Jinak po přepnuti na Lpg je zvuk vstřikovaču Keihn trošku jadernějši než když je auto provozováno na benzin,ale co jsem se ptal tak to má tak byt.Zatim jsem bral jen 3 nádrže Lpg a spotřeba plynu je okolo 7,2-7,4 my s tím nejezdíme na spotřebu a když je třeba tak se tomu šlape na krk-uvidíme možna to ještě klesne,ted se v podstatě jezdilo dost město nebo dálnice okolo 130-140.Spotřebu benzínu ted nejsem schopny říct protože jsem natankoval "prázdnou" nadrž 45,6 L Vervy 100 takže uvidíme kolik na nádrž benzínu ujedeme km na lpg.Pak se to da nějak dopočítat.Z mé strany co se týka provozu tak zatím bez výhrad,výkom možna malinko klesl ale není to nějak zásadni.Fota nějaka dodám až bude nějak přijatelně,zatim u nás pořad prši.
Leden 25, 20187 r Autor Zdravím všechny příznivce lpg.Od 2.1.2018 do dnešního dne máme najeto nějakych 1800 km na plyn.Auto zatím šlape dobře.Akorát jsme museli vyřešit problém s nádrži,vlezlo se tam málo plynu.Spotřeba se pohybuje okolo 7,3 l LPG na 100km.Ted už by to mělo byt snad v pořádku.Přidávám nějaka fota,je tam přestavba jako takova,tzn nádrž,systém,plnici hrdlo lpg,přepínač lpg a stav palivoměru benzínu po najetých 1800 km,z toho se ještě ujelo 30 km na benzin,protože nebylo kde natankovat plyn. Upraveno Leden 25, 20187 r od bitttpower
Leden 25, 20187 r cau, je to moc hezky.. zajimala by mě pak ta spotřeba toho BA,, Verva je super, že bereš, já ji beru již 5 let a nemám problém se vstřiky ani s čerpadlem atd.... na LPG najeto 140 000km, celkem 163000.. tak at šlape.. díval jsem se, že se dají koupit kolem 300 000 F III 1,2Tsi 81kW, Monte Carlo combi, což by se mi mooc libilo, hodit to na LPG, byl bych spokojenej, i ta cena 40 000 není nic tak strašného v dlouuhodobém horizontu.. já daval za přestavbu 26000 v MPi
Leden 26, 20187 r Autor Ahoj,díky za pochvalu.Tak vzhledem k tomu že klasicka N95 obsahuje biosrágory, tak bohužel jiná volba není v případě že bude benzin v nádrži trochu dyl.Sam jsem zvědav jaka bude spotřeba toho benzínu.No uvidíme kolik km se najede s plynem na plnou benzinovou nádrž,samozřejmně že v tom budou i studene starty a doba než to přepne do plynu.Takže uvidíme časem.Tak jasně kdybychom si auto nechávali rok nebo 2 roky nebo mělo najeto 200 tis.tak bych do přestavby nešel.Tak doufám že autičko vydrži aspoň 10 let. Upraveno Leden 26, 20187 r od bitttpower
Leden 26, 20187 r Ja som len zvedavý koľko vydrží ten motor na LPG . Moc týmto motorom neverim . Som rád že sa niekto podujal to otestovať časom uvidíme.
Leden 26, 20187 r no podivej.. Tsi motory na BA mají problém s karbonem, což je u LPG eliminované, olej díky provozu na LPG by měl mít taky lepší mazivost a životnost než na BA, počítám, že budou výměny po 15t km.. takže těžko říct proč by měl být problém na LPG.. snad jen trošku větší teploty při spalování plynu a tím spojené častější výměny svíček, dochlazování turba atd..
Leden 26, 20187 r No někde na fóru je odkaz na článek, který uvádí příklad taxikářské trojkové Octavie s motorem 1.2 TSI na LPG. Auto špatně startovalo a i projev divný, takže předpokládali podpálené ventily z důvodu provozu na LPG. Při prohlídce zjistili pouze nevyměňované svíčky. S novými svíčkami motor ve velmi dobrém stavu. A to hlavní, mělo odježděno 200.000 km na LPG.
Leden 26, 20187 r 200tkm na plyn nie je veľa ako vieme na plyn sa prerábajú auta z dôvodu vysokého nájazdu km . Skôr si myslím že namáhané budú ventily ,vstrekovace sú v spaľovacom priestore a turbo ... Necháme sa prekvapiť koľko bitttpower nabehá km prajem mu čo najviac a bez porúch
Leden 27, 20187 r Autor Ahoj kluci.My jsme se v podstatě pro tento motor rozhodli pro to, že byl pro nás po stránce dynamiky nejpřijatelnějši,3 válec jsme nechtěli,měli jsme jeden a už fakt stačilo a litrove Mpičko je pro nás jelikož jezdíme dost dálky a dálnice v podstatě z hlediska dynamiky nepoužitelné,tim samozřejmně neříkam že někomu nebude vyhovovat,třeba na poskakováni po městě ideálni.Ale prostě to turbo má i v tomto malém motůrku něco do sebe.Mužu posoudit protože máme doma ještě dvojkovou Octavku 1.6 MPI 75 kw a ta dynamika je tam hrozna a pokud se chcete trošku svézt tak to žere jak tank.Co se týka vydrže motoru jako takového, tak jak říkal Jirka je to o te údržbě a samozřejmně taky o tom jak se s autem zacházi.Co ten motor vydrži na Lpg ted nedokážu posoudit to ukáže až čas.My jsme vyměnili prvni olej v 5 tisích a pak v 17 tis,ted se bude měnit ve 30 tis nájezdu.Přešli jsem na viskozitu 5w-40 a samozřejmně bude výměna probíhat po 15 tis.Těch pár korun za olej a filtr mne už v celkových nákladech nezruinuje.Ja jsem to tady dával právě z toho důvodu že by někteři třeba měli zájem o přestavbu ale moc zkušenosti s těmito motory při provozu na LPG zatím neni.To zatím nemám ani ja,to prověří až najete kilometry.Jinak díky stukator,doufám že naběha hodně km bez poruch. Upraveno Leden 27, 20187 r od bitttpower
Leden 27, 20187 r Ahoj. Som naozaj zvedavý na tvoje dlhodobé poznatky s LPG. Ja osobne ak by som sa rozhodol pre LPG o TSI tak jedine ten typ, kde sa LPG vstrekuje cez benzínové vstrekovače. Nechcem tu mudrovať o nevýhodách obyč. LPG v TSI. Práve preto som rád že sa na to niekto dal a rád si prečítam tvoje skúsenosti. Hlavne ma zaujíma spotreba benzínu pri prevádzke na LPG a potom ešte, čo na to povedia benzínové vstrekovače.
Únor 8, 20187 r Autor Tak našel jsem něco zajimavého pro případne zájemce TSI a přestavby na LPG,u tohoto systému nerozlišuji motorkody a je to takovy univerzál do TSI,co jsem se ptál tak by toto zařízeni mělo přijit na náš trh v druhe polovině tohoto roku,cenu zatím nevi.Autogaz do silników benzynowych. Patent. Dokładne wytłumaczenie
Únor 8, 20187 r Vypadá to zajímavě, ale naskýtá se spíše otázka zda nejít rovnou do kapalné fáze a použít benzínové vstřikovače... Ke konci 1.2 TSI s LPG (Octavia): http://www.autostyl.eu/files/files/f655-SM45-nahled.1.pdf EDIT: Pardon, je to zde již výše, ale nebudu mazat Upraveno Únor 8, 20187 r od Martab
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.