Publikováno Prosinec 14, 20177 r Zdravíčko, chtěl bych se zeptat, zda je předepsaný interval výměny palivového filtru, nějak neumím dohledat kdy by se měl měnit
Prosinec 14, 20177 r Podle dílenské příručky je to takto: Každých 30 000 km – Čistič paliva: výměna (vznětové motory při provozu na palivo, které neodpovídá normě DIN EN 590) Každých 90 000 km – Čistič paliva: výměna (vznětové motory při provozu na palivo, které odpovídá normě DIN EN 590)
Červen 13, 20187 r Ahoj mam octaviu3 a chcem vedieť kde sa nachádza palivovy filter.TDI 1,6 2013 Upraveno Červen 13, 20187 r od Martin DUFFEK
Červen 13, 20187 r Pokud se musíš ptát na tak základní věc... Tak nevím k čemu ti tato informace bude.... :X
Červen 13, 20187 r A navíc už jedno téma o palivovém filtru tady je - témata sloučena. Pro příště dodržuj pravidla fora. K filtru - otevři kapotu motoru a na levé straně ho uvidíš. Viz foto:
Červen 21, 20187 r Diky a mas skúsenosti prosimta z vymenou.Včera sem cetl že pri je potreba stim jit do servisu a napojiť na diagnostiku kvôli čerpadlu. Čo je na tem pravdy.
Červen 21, 20187 r Je nutná diagnostika, kdy naplníš čerpadlem obal filtru. Popisuju to v mém tématu v sekci OIII - Vaše Octávie. Mám tam přímo i fotku.
Červen 25, 20187 r Nutná není. Když nemáš VCDS musíš zalít nádobku naftou před uzavřením, pak auto dát 2-3x do startovacího modu aby podávací čerpadlo nahnalo naftu k čerpadlu co tlaku lištu. Když to neuděláš pojede na sucho. Může se to stát i když to zaleješ, proto je lepší použít VCDS, ale ani VCDS nezaručí bezproblémový start. Když se do potrubí dostane větší množství vzduchu, tak stejně musíš pak potrubí odvzdušnit, čerpadlo to už pak nepřetlačí...
Červen 25, 20187 r Vysál jsem celou nádobku, vytřel do sucha, vložil filtr. Přes diag jsem nechal čerpadlo vrnět 2x 30 sec s odpočinkem a start úplně normální. Možná i těch 30 sec. by stačilo, je to slyšet ve vedení, že jdou bublinky. Takže není třeba nic odvzdušňovat složitě, i když vysaješ všechnu naftu.
Únor 17, 20205 r Ahoj, měl bych dotaz ohledně výměny palivového filtru na škodě octavii III r.v. 2019 motor 1.6 TDI 85kW DGTE. V dieslovém světě jsem nový a tak jsem zjišťoval základní informace ohledně výměny filtrů a to hlavně filtru paliva. Máte někdo zkušenost zda u tohoto motoru jde aplikovat "starý" způsob domácí výměny palivového filtru ? tj. odšroubuji víko -> vyměním filtr -> zaliju naftou po okraj -> zašroubuji -> párkrát otočím kličkem naprázdno a mělo by vše fungovat jak má. Děkuji za odpovědi :) Upraveno Únor 17, 20205 r od blin_inside
Únor 17, 20205 r Ano můžeš použít starý systém a bude to fungovat, ale v rámci ochrany vysokotlakého čerpadla a vstřikovačů je lepší to odvzdušnit přes diagnostiku.
Květen 4, 20205 r Ahoj všem, dnes jsem si svépomopocí na 1.6 66 kW 5/2015 CXXA vyměnil palivový filtr. Dle servisní historie nebyl nikdy měněn a v autě byl celých 81000 km (ano, ofiko interval je 90k). Trošku v rozpacích jsem byl, když jsem z "válce" vyjmul vložku o +- poloviční výšce. Přesně toto: https://www.autodily-cardo.cz/nic/palivovy-filtr-mann-pu8021-mf-pu8021-nahrazen-pu8028/ Připravenou jsem měl samozřejmě vložku filtru s totožnou výškou válce takže teď mám v autě filtr s větší výškou který však perfektně pasoval. https://www.autodily-cardo.cz/filtry-2/palivovy-filtr-purflux-c813/ Můj dotaz zní zda menší filtr měl v autě nějaké opodstatnění a zda záměnou za verzi s větší výškou nemohu na autě něco poškodit. Start byl o pár otoček delší než standart a následný chod motoru zcela bez problémů. Předem díky za rekce.
Srpen 8, 20205 r Ahoj kluci, včera jsem chyboval :-( Podíval jsem se na nějaká videa jak se mění palivový filtr a vyměnil ho..bohužel jsem hlupák a nečetl jsem moc informací, myslel jsem si, že čerpadlo naftu do motoru nažene, tak, jako u starých motorů :-) Takže výměna filtru ok, ale naftu jsem do nádržky nedoléval. Vše jsem dotáhl. Otočil klíčkem, počkal, start asi 3s a nic. Otočil jsem tedy klíčkem pouze do první polohy asi 3x aby si čerpadlo natáhlo palivo, pak auto naskočilo. Nechal jsem chvíli běžet a poté jsem motor zhasl. Otázka zní - jde ještě něco udělat pro dobro čerpadla a motoru? Znovu otevřít nádobku, dolít naftu, odvzdušnit přes diagnostiku?! Předpokládám ale, že druhým startem a chodem motoru se nádržka s naftou doplnila a potrubí "odvzdušnilo"... Děkuji moc za každou radu, nespalo se mi moc klidně :-(
Prosinec 29, 20204 r Ahojte , chcel som odvzdušnit palivový filter po výmene cez vcds a stále mi to vypisuje túto chybu , nemá s tým niekto skúsenosti ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.