Zodiaque1 Vloženo 14. Prosinec 2017 Vloženo 14. Prosinec 2017 Zdravíčko, chtěl bych se zeptat, zda je předepsaný interval výměny palivového filtru, nějak neumím dohledat kdy by se měl měnit Citovat
Pawouk Vloženo 14. Prosinec 2017 Vloženo 14. Prosinec 2017 Podle dílenské příručky je to takto: Každých 30 000 km – Čistič paliva: výměna (vznětové motory při provozu na palivo, které neodpovídá normě DIN EN 590) Každých 90 000 km – Čistič paliva: výměna (vznětové motory při provozu na palivo, které odpovídá normě DIN EN 590) 1 Citovat
Martin DUFFEK Vloženo 13. Červen 2018 Vloženo 13. Červen 2018 (editace) Ahoj mam octaviu3 a chcem vedieť kde sa nachádza palivovy filter.TDI 1,6 2013 Editováno: 13. Červen 2018, autor: Martin DUFFEK Citovat
Host Ulipek Vloženo 13. Červen 2018 Vloženo 13. Červen 2018 Pokud se musíš ptát na tak základní věc... Tak nevím k čemu ti tato informace bude.... :X Citovat
Pawouk Vloženo 13. Červen 2018 Vloženo 13. Červen 2018 A navíc už jedno téma o palivovém filtru tady je - témata sloučena. Pro příště dodržuj pravidla fora. K filtru - otevři kapotu motoru a na levé straně ho uvidíš. Viz foto: 1 Citovat
Martin DUFFEK Vloženo 21. Červen 2018 Vloženo 21. Červen 2018 Diky a mas skúsenosti prosimta z vymenou.Včera sem cetl že pri je potreba stim jit do servisu a napojiť na diagnostiku kvôli čerpadlu. Čo je na tem pravdy. Citovat
michal2009 Vloženo 21. Červen 2018 Vloženo 21. Červen 2018 Je nutná diagnostika, kdy naplníš čerpadlem obal filtru. Popisuju to v mém tématu v sekci OIII - Vaše Octávie. Mám tam přímo i fotku. Citovat
15degren Vloženo 25. Červen 2018 Vloženo 25. Červen 2018 Nutná není. Když nemáš VCDS musíš zalít nádobku naftou před uzavřením, pak auto dát 2-3x do startovacího modu aby podávací čerpadlo nahnalo naftu k čerpadlu co tlaku lištu. Když to neuděláš pojede na sucho. Může se to stát i když to zaleješ, proto je lepší použít VCDS, ale ani VCDS nezaručí bezproblémový start. Když se do potrubí dostane větší množství vzduchu, tak stejně musíš pak potrubí odvzdušnit, čerpadlo to už pak nepřetlačí... Citovat
michal2009 Vloženo 25. Červen 2018 Vloženo 25. Červen 2018 Vysál jsem celou nádobku, vytřel do sucha, vložil filtr. Přes diag jsem nechal čerpadlo vrnět 2x 30 sec s odpočinkem a start úplně normální. Možná i těch 30 sec. by stačilo, je to slyšet ve vedení, že jdou bublinky. Takže není třeba nic odvzdušňovat složitě, i když vysaješ všechnu naftu. Citovat
blin_inside Vloženo 17. Únor 2020 Vloženo 17. Únor 2020 (editace) Ahoj, měl bych dotaz ohledně výměny palivového filtru na škodě octavii III r.v. 2019 motor 1.6 TDI 85kW DGTE. V dieslovém světě jsem nový a tak jsem zjišťoval základní informace ohledně výměny filtrů a to hlavně filtru paliva. Máte někdo zkušenost zda u tohoto motoru jde aplikovat "starý" způsob domácí výměny palivového filtru ? tj. odšroubuji víko -> vyměním filtr -> zaliju naftou po okraj -> zašroubuji -> párkrát otočím kličkem naprázdno a mělo by vše fungovat jak má. Děkuji za odpovědi :) Editováno: 17. Únor 2020, autor: blin_inside Citovat
Jarda-k Vloženo 17. Únor 2020 Vloženo 17. Únor 2020 Ano můžeš použít starý systém a bude to fungovat, ale v rámci ochrany vysokotlakého čerpadla a vstřikovačů je lepší to odvzdušnit přes diagnostiku. Citovat
schneefall Vloženo 4. Květen 2020 Vloženo 4. Květen 2020 Ahoj všem, dnes jsem si svépomopocí na 1.6 66 kW 5/2015 CXXA vyměnil palivový filtr. Dle servisní historie nebyl nikdy měněn a v autě byl celých 81000 km (ano, ofiko interval je 90k). Trošku v rozpacích jsem byl, když jsem z "válce" vyjmul vložku o +- poloviční výšce. Přesně toto: https://www.autodily-cardo.cz/nic/palivovy-filtr-mann-pu8021-mf-pu8021-nahrazen-pu8028/ Připravenou jsem měl samozřejmě vložku filtru s totožnou výškou válce takže teď mám v autě filtr s větší výškou který však perfektně pasoval. https://www.autodily-cardo.cz/filtry-2/palivovy-filtr-purflux-c813/ Můj dotaz zní zda menší filtr měl v autě nějaké opodstatnění a zda záměnou za verzi s větší výškou nemohu na autě něco poškodit. Start byl o pár otoček delší než standart a následný chod motoru zcela bez problémů. Předem díky za rekce. Citovat
stafa Vloženo 4. Květen 2020 Vloženo 4. Květen 2020 https://forum.skodahome.cz/topic/148423-rozdílná-výška-palivového-filtru/ Citovat
pan_lukas Vloženo 8. Srpen 2020 Vloženo 8. Srpen 2020 Ahoj kluci, včera jsem chyboval :-( Podíval jsem se na nějaká videa jak se mění palivový filtr a vyměnil ho..bohužel jsem hlupák a nečetl jsem moc informací, myslel jsem si, že čerpadlo naftu do motoru nažene, tak, jako u starých motorů :-) Takže výměna filtru ok, ale naftu jsem do nádržky nedoléval. Vše jsem dotáhl. Otočil klíčkem, počkal, start asi 3s a nic. Otočil jsem tedy klíčkem pouze do první polohy asi 3x aby si čerpadlo natáhlo palivo, pak auto naskočilo. Nechal jsem chvíli běžet a poté jsem motor zhasl. Otázka zní - jde ještě něco udělat pro dobro čerpadla a motoru? Znovu otevřít nádobku, dolít naftu, odvzdušnit přes diagnostiku?! Předpokládám ale, že druhým startem a chodem motoru se nádržka s naftou doplnila a potrubí "odvzdušnilo"... Děkuji moc za každou radu, nespalo se mi moc klidně :-( Citovat
Vápno Vloženo 8. Srpen 2020 Vloženo 8. Srpen 2020 Nesmíš to brát tak vážně. Vše je O.K. jezdi v klidu dál. Citovat
HC MAREK Vloženo 29. Prosinec 2020 Vloženo 29. Prosinec 2020 Ahojte , chcel som odvzdušnit palivový filter po výmene cez vcds a stále mi to vypisuje túto chybu , nemá s tým niekto skúsenosti ? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.