Habi001 Vloženo 22. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2017 (editace) . Editováno: 29. Květen 2018, autor: Habi001 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 22. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2017 Vrabčáci na střeše taky cvrlikají, že nejspíš zmizí i CNG pro liftback a bude pouze combi... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 22. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2017 Vcelku by mě zajímal podíl variant. Jsem členem zrovna té liftbackové skupiny a musím říct, že zmenšení kufru je dost nepříjemné. Dojezd pokud bude v přímé úměře (nyní cca 340km dle mé nohy a tratě), tak by se zvedl na cca 490km a to už je slušné. Pokles hmotnosti díky změně materiálu nádrží je známý? Kromě víceprvku nejspíš odpadne i možnost nezávislého topení, předpokládám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 25. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2017 Minimálně na CZ trhu bylo dost podobných lidí jako ty, tzn. liftback. Proto ta změna není vnímaná úplně pozitivně.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2017 No kdybych měl možnost výběru, CNG bych kvůli zmenšenému kufru bral jen jako combi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 6. leden 2018 Sdílet Vloženo 6. leden 2018 Jeste rekapitulace zmen, drivejsi zpravy byly "potvrzeny" nove i na cngplus.cz: - zvyseni kapacity z 15kg plynu + 50l benzinu na 21kg + 15l benzinu (cca 40% nárůst v dojezdu na plyn) - zlepseni casu 0-100km/h o 1,1s (z 10,9s na 9,8s) - zvyseni vykonu z 81kW na 96kW, tocivy moment vzroste z 200 na 240 Nm (Habi001, je to tedy pravda a nebo zustane 200Nm?) - snizeni hmotnosti o 72kg, dosavadni nadrze misto oceli kompozitove, nove navic ocelova nadrz pred zadni napravou - vlecena naprava misto viceprvkove, tak jako u Leonu a Golfu 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 8. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2018 @bojler, já mám potvrzená točivý moment opravdu 200Nm, ale je pravda, že se mě to taky nezdá. Výkon zvednou a Nm ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 8. leden 2018 Sdílet Vloženo 8. leden 2018 U 1.4 TSI 92kW byl omezen točivý moment na 200Nm kvůli převodovce, předpokládám, že stejný důvod bude i u 1.5 TSI 96kW i 1.5 TGI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 9. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 9. leden 2018 díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vacatko Vloženo 6. Duben 2018 Sdílet Vloženo 6. Duben 2018 Státní správa, konkrétně ministerstvo dopravy má pro příspěvkové organizace nakoupit tato vozidla Š OIII s motorem 1.5TSI 96kW a CNG. Čas dodání 7/2018. Budu informovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 10. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2018 (editace) tak to má statní správa smůlu. Tento motor s DSG bude na podzim a v manuálu po novém roce Editováno: 10. Květen 2018, autor: Habi001 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wdog Vloženo 10. Květen 2018 Sdílet Vloženo 10. Květen 2018 Škoda Auto by s tímto mohla vejít do učebnic jako odstrašující případ zavedení inovovaného výrobku. Zákazníci konečně začali CNG auta kupovat a chtějí je, tak jim na třičtvrtě roku zatneme tipec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 11. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2018 @Wdog hele jindy bych s tebou souhlasil, ale teď v tom jsou nevině. Přechod na novou emisní normu dělá problémy i jiným výrobcům. Kdo se vyzná a případně sleduje nabídku motorizací jiných značek, tak vidí že jich hodně odpadlo bez náhrady nebo bude náhrada až výrazně později. A postihlo to i výrobce prémiových modelů. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 11. Květen 2018 Sdílet Vloženo 11. Květen 2018 Jsou v tom nevinně protože jiní výrobci také mají problémy? V tom postrádám logiku a nevidím souvislost. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 11. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 11. Květen 2018 to je jak u blbých. Přechod na novou emisní normu byl oznámen výrobcům na poslední chvíli a ty nestíhají homologovat nové motory. 6 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 11. Květen 2018 Sdílet Vloženo 11. Květen 2018 (editace) Fór je v tom, že G tec tu normu o které mluvíš splňuje i s 1.4 TSI. Musela by se mu tedy vzít nádrž na benzin. Editováno: 11. Květen 2018, autor: Clerfayt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Květen 2018 Sdílet Vloženo 16. Květen 2018 Coz je dost podstatna zmena, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 16. Květen 2018 Sdílet Vloženo 16. Květen 2018 Ani ne. Hovoří se tu o motoru a normě. Ten 1.4 by normu dal bez problémů. Ovšem celá O III G TEC je tak nějak celmově na hovno, takže jí výrobce raději přepracoval. A je to dobře. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukajs007 Vloženo 17. Květen 2018 Sdílet Vloženo 17. Květen 2018 Nevíte prosím, kdy je náběh motoru 1.5 TSI? Platí 36KT? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 21. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2018 @Lukajs007, tohle téma 1.5TSI GTEC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joseamigo Vloženo 25. Květen 2018 Sdílet Vloženo 25. Květen 2018 Víte někdo o kolik litrů bude menší kufr u kombi? Jsem myslel, že když vyhoděj/zmenšej tu beznínovou nádrž tak to tam trochu přeskládaj a kufr u 1.5 bude větší než u 1.4? Víte to někdo přesněji? CNG by mi nevadilo, ale ten kufr mě (vzhledem k potřebě převážet spoustu hovadin pro dvě malý děti) limituje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 25. Květen 2018 Sdílet Vloženo 25. Květen 2018 Předpokládám že kufr zůstane cca stejný, místo té benzínové se zvětší nádrže na CNG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Parkis Vloženo 25. Květen 2018 Sdílet Vloženo 25. Květen 2018 Zvětšení kufru bych neočekával, má přibýt plynová lahev před nápravou, takže ty pod kufrem zůstanou zřejmě rozměrově podobné (aspoň podle fotek co jsem viděl). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 29. Květen 2018 Sdílet Vloženo 29. Květen 2018 (editace) Tak podle dnesni inforamce by nabeh 1.5TGI mel probehnout na konci roku 2018 s tim, ze bude dostupny pouze v kombi variante (to uz vime) avsak pouze s DSG. Nabeh manualu bude az druhe polovine 2019. Editováno: 29. Květen 2018, autor: Šutrák 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vacatko Vloženo 30. Květen 2018 Sdílet Vloženo 30. Květen 2018 před 12 hodinami, Šutrák napsal: Tak podle dnesni inforamce by nabeh 1.5TGI mel probehnout na konci roku 2018 s tim, ze bude dostupny pouze v kombi variante (to uz vime) avsak pouze s DSG. Nabeh manualu bude az druhe polovine 2019. To je škoda, čekal jsem, že 1.5 TSI se dvěma tlakovými nádržemi bude letos v létě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.