mizu1603 Vloženo 3. leden 2018 Vloženo 3. leden 2018 Zdravím čeká mně tento měsíc emise a stk.Zaslech sem že tyto motory maji s emisema problem. Nejake zkušenosti kdo na emisích byl jestli je to pravda nebo ne. Díky. Citovat
Pawouk Vloženo 3. leden 2018 Vloženo 3. leden 2018 Důvod, proč by měly mít problémy, znáš? Nebo je to nějaká hospodská povídačka? V práci máme několik Fabií s motorem 1.2 TSI 63 kW EA111 a nikdy na emisích problém nebyl. Citovat
Yosef Vloženo 4. leden 2018 Vloženo 4. leden 2018 před 20 hodinami, mizu1603 napsal: Zdravím čeká mně tento měsíc emise a stk.Zaslech sem že tyto motory maji s emisema problem. Nejake zkušenosti kdo na emisích byl jestli je to pravda nebo ne. Díky. V sekci Rapid vím pouze o kolegovi muscus, který neprošel emisema a jeho příspěvky jsou v tématu: Zvyšující se otáčky........ Pro lepší přehled jsem to zkopíroval i s výsledkem: Pánové ,děkuji za podněty k volnoběž. otáčkám.Od dnešního dne pro mne taky moc zajímá. Má 1,2 tsi 77kw najeto 28 tisíc.od koupě vozu je volnoběh po zahřátí pořád na 900 (radio,klima,ventilátor vypnuto a topení na minimum.jen denní svícení).Dnes jsem neprošel na STK z důvodu nesplnění nových emisních podmínek,protože mi naměřili několikrát za sebou volnoběh 900 ot. Podle technika STK jsou parametry pro tento motor nastaveny tak,že volnoběh má být v rozmezí 550 - 750 ot./min.Z počátku jsem si myslel ,že si kluci dělají srandu,neboť je znám. Ten ,kdo toto vymyslel snad rozumí akorát motorům na gumový pohon.Takže 690 kč v háji. Stk není a auto stojí v garáži. Zkusím tam dát silnější akumulátor,protože od výroby je tam jen 36Ah a uvidíme. P.S dobrá sranda,co. Tak STK mám.Po prvním pokusu mi to nedalo a jel jsem do servisu.Jelikož měli volnou kapacitu až za dva dny,tak jsem aspoň nechal načíst řídicí jednotku,bylo to bez chyb. Pak jsem vytáhl autobaterii a dal nabit.Nabíjelo to jen 1A asi tak hodinu ,pak nabíječka to stáhla dolů ,tak jsem to tam nechal ještě 2 hodiny. Druhý den auto do servisu.Očistili škrtící klapku a znovu nastavili.Z protokolu měření emisí volnoběž. otáčky v limitu( 749ot)(typ motoru CBZB). Vysvětlení autoriz.servisu.Škrtící klapka se zanese výpary z odvětrávaní klikové skříně a řídící jednotka ji postupně přenastavuje, což způsobuje zvýšení volnob.otáček. Podle toho budu muset jít před další STK na vyčištění klapky, no díky. Citovat
Motaaa Vloženo 5. leden 2018 Vloženo 5. leden 2018 Cooo já byl před vánoci na stk po 4 letech a žádný problém a to ještě mám auto chipnuto na 97kw takže je to zvláštní. Citovat
slapnahrabe Vloženo 16. leden 2018 Vloženo 16. leden 2018 Zde je výsledek mého 1.2 TSI 77 kW EA111 po více, než 100 tisíc kilometrech: Citovat
mirom Vloženo 11. Prosinec 2019 Vloženo 11. Prosinec 2019 V 3. 1. 2018 na 18:16, Pawouk napsal: Důvod, proč by měly mít problémy, znáš? Nebo je to nějaká hospodská povídačka? V práci máme několik Fabií s motorem 1.2 TSI 63 kW EA111 a nikdy na emisích problém nebyl. Mam tento typ a aj problem z emisiamy.Konkretne z HC.Do teploty cca 40"C su hodnoty cca 15ppm ale po prekroceni tejto hodnotu zacnu stupat az na cca 145ppm a norma je 60ppm.Teplota katalizatora cca 600"C.Na zvysenych otackach su hodnoty temer nulove.Do teraz problem nevirieseny.Nepomohli sviecky,kable,rozvody,odvetranie pal.nadrze.chemia na vstreky a katalizator.Ziadny naznak zmeny.Pisal som aj do M.B a ziadna odpoved. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.