Přejít na obsah

EMISE 1.2 tsi 77kw EA111


mizu1603

Doporučené příspěvky

před 20 hodinami, mizu1603 napsal:

Zdravím čeká mně tento měsíc emise a stk.Zaslech sem že tyto motory maji s emisema problem. Nejake zkušenosti kdo na emisích byl jestli je to  pravda nebo ne. 

Díky.

 

V sekci Rapid vím pouze o kolegovi muscus, který neprošel emisema a jeho příspěvky jsou v tématu: Zvyšující se otáčky........ Pro lepší přehled jsem to zkopíroval i s výsledkem:

 

 

Pánové ,děkuji za podněty k volnoběž. otáčkám.Od dnešního dne pro mne taky moc zajímá. Má 1,2 tsi 77kw najeto 28 tisíc.od koupě vozu je volnoběh po zahřátí pořád na 900

(radio,klima,ventilátor vypnuto a topení na minimum.jen denní svícení).Dnes jsem neprošel na STK z důvodu nesplnění nových emisních podmínek,protože mi naměřili několikrát za sebou volnoběh 900 ot. Podle technika STK jsou parametry pro tento motor nastaveny tak,že volnoběh má být v rozmezí 550 - 750 ot./min.Z počátku jsem si myslel ,že si kluci dělají srandu,neboť je znám. Ten ,kdo toto vymyslel snad rozumí akorát motorům na gumový pohon.Takže 690 kč v háji. Stk není a auto stojí v garáži.

Zkusím tam dát silnější akumulátor,protože od výroby je tam jen 36Ah a uvidíme.   P.S dobrá sranda,co.

 

 

Tak STK mám.Po prvním pokusu mi to nedalo a jel jsem do servisu.Jelikož měli volnou kapacitu až za dva dny,tak jsem aspoň nechal načíst řídicí jednotku,bylo to bez chyb.

Pak jsem vytáhl autobaterii a dal nabit.Nabíjelo to jen 1A asi tak hodinu ,pak  nabíječka to stáhla dolů ,tak jsem to tam nechal ještě 2 hodiny.

Druhý den auto do servisu.Očistili škrtící klapku a znovu nastavili.Z protokolu měření emisí volnoběž. otáčky v limitu( 749ot)(typ motoru CBZB).

Vysvětlení autoriz.servisu.Škrtící klapka se zanese výpary z odvětrávaní klikové skříně a řídící jednotka ji postupně přenastavuje, což způsobuje zvýšení volnob.otáček.

Podle toho budu muset jít před další STK na vyčištění klapky, no díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 9 měsíců později...
V 3. 1. 2018 na 18:16, Pawouk napsal:

Důvod, proč by měly mít problémy, znáš? Nebo je to nějaká hospodská povídačka? V práci máme několik Fabií s motorem 1.2 TSI 63 kW EA111 a nikdy na emisích problém nebyl.

 

Mam tento typ a aj problem z emisiamy.Konkretne z HC.Do teploty cca 40"C su hodnoty cca 15ppm ale po prekroceni tejto hodnotu zacnu stupat az na cca 145ppm a norma je 60ppm.Teplota katalizatora cca 600"C.Na zvysenych otackach su hodnoty temer nulove.Do teraz problem nevirieseny.Nepomohli sviecky,kable,rozvody,odvetranie pal.nadrze.chemia na vstreky a katalizator.Ziadny naznak zmeny.Pisal som aj do M.B a ziadna odpoved.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...