Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Pokud Ti funguje menu kamery po druhém opětovném zařazení(tj. zpátečka, vyřadit, vypnout tlačítkem OPS, a opět zpátečka a už není menu kamery) tak máš ještě software v MIB 0318 a nižší.

Upraveno od ferda25

Jednak mám 9,2" obrazovku (ak som správne pochopil, tak sa ma to netýka) a druhak som asi nikdy pri manévrovaní ani takúto sekvenciu úkonov nevykonal (a to parkujem v podzemnej garáži medzi stĺpmi, kde sa manévruje celkom dosť)

  • Autor

To už jsem zmiňoval, že 9,2" se to netýká, protože tam je menu stále.

Ja by som to supa ferdo aj vzal kebyze s tymito vadami mi da skoda skoro 50percent ceny auta dole. Ci?ako chapem spravne ze su tam zle "len" brzdy? Celkom maly nabeh km si mal tak preco superb?

  • 3 týdny později...
  • Autor

Protože každá jiná Škodovka je ještě horší.  Věřím, že díky vadám co má si ho nikdo rozumný nekoupí!!!

 

Ale dik za zverejnenie kazdopadne no mne to stale pride ako good deal. Inac preco si bral 1,8tsi? Ci uz je bezporuchovy?

  • Autor

Stále jsem doplňoval G13 a olej asi 3x za tu dobu so jsem ho měl.

10tis km a 3* olej. Cosiiii. Dik bratm

No a kamarádovi z Mělníka při 9000 na Ateonu měnili celou převodovku.

jsou tu kluci,co na SIII žádné větší problémy nemají.Já mám L@K,44000km 2,0 TSi a krom TPi na silenbloky zadní nápravy(které nebylo nutno ale měnit) a loupání chromu řadičky zatím žádný problém.Olej měním po 15000 a bez úbytku.Ale je pravda,že dílenské zpracování VW je o level výše.

 

  • Autor

Pokud chceš řešit své auto nebo někoho jiného, otevři si jiné téma.

 

Převodovka odešla kvůli úpravě motoru.

Upraveno od ferda25

Převodovka odešla kvůli výrobní vadě,žádná úprava motoru neproběhla.

  • Autor

To tvrdíš jen Ty a stále nechápu co to má společného s tím co se zde řeší.

Nic,jen se mi zdá že tvrdě haníš SIII a já jen,že žádné auto není bez vad.

Tvrdím,co mi říkal.Výrobní vada odlitku,prasklá skříň DSG.

 

  • Autor

Co to má společného s tímto tématem, nic, tak si to řeš někde jinde!

Před hodinou, ferda25 napsal:

Co to má společného s tímto tématem, nic, tak si to řeš někde jinde!

 

Nemam pocit, ze bys mel narok v tomto tematu komukoli cokoli narizovat. Je to o zkusenostech s vadami a staci dat pozitivni reakci a uz se vztekas.

 

Moje zavady:

- osoupana radici paka (vymenena v zaruce)

- vadny ram sedadla ridice (vymeneny v zaruce)

- spatny jezdec zadnich vydechu (vymena v zaruce)

 

- spatne usazene chromove listy (po zaruce, bude reseno)

- zrejme spatny senzor kvality vzduchu (po zaruce, bude reseno podle ceny, zatim jsem si nevsiml uplne nefunkcnosti)

- vrzajici panel ovladani oken (nereseno)

- vylagrovany podvozek (zrejme souvisi s puvodnim provozovatelem, preprava hotelovych hostu v Praze)

  • Autor

Jen postupuju dle pravidel fóra, které říkají, že příspěvky OT tu nemají co dělat.

Přečti si název tématu. To co zde uvádíš i Ty je mimo téma!!!

 

To nikdo rozumný nekoupí, auto s neodstranitelnými vadami nikdo přeci nechce.

před 16 hodinami, ferda25 napsal:

Stále jsem doplňoval G13 a olej asi 3x za tu dobu so jsem ho měl.

 

Ahoj Ferdo, co jsi měl prosím za problém s 1.8TSi? Můžeš upřesnit ?

Mám nyní cca 27 kKm, zatím žádný problém (jsem po prvním olej servisu s celkovou prohlídkou), pokud vím, tato verze by měla být zcela v pořádku, samozřejmě při správném servisu a péči.

 

S předchozím 1.8TSi (problémovým CDDA) na O2FL jsem najel 180kKm před odprodejem (ve 105 kKm upálený píst, ale řešila společně ŠA a servis plnou kulancí po záruce, předtím preventivní výměna rozvodů na TPI) .

 

S motorem jsem absolutně spokojen, je to nejtišší motor z celé produkce koncernu, s výborným poměrem výkonu (v reálu až 200HP) a pružnosti, a opravdu výborným sladěním s DSG7.  Spotřebu samozřejmě neřeším, na to jsem již dost starý :w00t1:

Upraveno od omicron

  • Autor

Nevím a nechtěl jsem to už řešit, začalo to vše návštěvou servisního centra v MB(oni ho  dávali i na brzdu).

 

Dolil jsem a odvezl. -_-

Upraveno od ferda25

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.