Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Priznám sa ti tento motor nemám nejak zvlášť naštudovaní ale ak máš dsg tak ten motor by tam mal mat aj termostat ktorý sa už mojom nepoužíva neviem či si skúšal meniť 

Ano to som skusal 3x vymeneny aj hlavny aj ten maly pre dsg.. Mam sice manual ale je tam v hadici od egr... Ja by som potreboval zistit ze podla coho zapina to male cerpadlo lebo mne bezi nonstop tak ze ktory snimac ho ovlada alebo tak... Diagnostika nepise ziadne chyby

Teraz som si spomenul že u nás  v dielní prene toto riešili že tá pumpa isla stále tak som volal chalanovi a povedal že má 3 pini a v tej pumpe to bolo spojené vyriešili to tak že pumpu dali novú a bolo to už dobre. Chybu v diag nepísalo dúfam že ti to pomôže 

Ďakujem ale ked som daval test cez akcne cleny tak ju normalne vypinalo a zapinalo tak ja neviem 😂 a jemu tiez padala teplota? 

Padala a nechcela sa zohriať  diagnostika bolo čistá viac podrobnosti neviem len toľko koľko si spomenul mechanik skús vymeniť z druhej alebo kúp novú mne sa zdá že to stojí cca70€ 

Okej ďakujem veľmi pekne potom dám vediet ci to pomohlo ešte som teraz našiel na jednom zahraničnom fóre že by to mohlo ovládat nehake relé ale kde ho najst to neviem 

El schémy mám len O3 

 

ahoj,

 

tak tento problém teď řeším taky. Mám RS 135Kw, v automatu. Auto se přestalo z ničeho nic zahřívat. Předtím i v mínusových teplotách cca po ujetí 10km teplota na 90. Na zimu jsem si koupil i spodní kryt  mřížky. Nyní to zahřeju až po delší jízdě a to je venku třeba 10 plus. Pokaždé se auto od startu zahřeje na cca 60 a pak to spadne dolů a po nějaké chvíli to jde opět velmi pomalu nahoru až k 90 kde potom drží. Takže byla výměna termostatu, která nepomohla. Pak vyměněno čidlo teploty, také beze změny , dál se vyměnila pumpa a hadice na převodovce, (moje DSG nemá termostat). Samozřejmě nová kapalina. Takže termostat ještě jednou(origo) a problém nevyřešen.  Poradíte ještě něco ? 

 

Děkuji

Tak ja som ešte pred sviatkami vymenil termostat zas😂 poradí 4ks ale tentoraz som vymenil aj s prirubou kam sa osadza teplota už nepadne dolu z 65* na 55 ale aj tak ide strašne pomali na 90 cca 15 km

62B23201-1BF9-458C-BB22-108D67ED0CA1.jpeg

F4954DB7-735B-48E9-9D3E-709E9E2F08BC.jpeg

39CDC6E5-6B76-4132-9BC2-EEFC8111BD5F.jpeg

F7CA3B00-6831-4E80-B07C-1718D9F2BF22.jpeg

To že nemáš termostat na dsg je síce pravda ale je tam   jednosmerný ventil aj si skúšal ten starý či bol dobrý keď si dával nový ?

Ahoj, já to měl v servisu a právě kvuli tomu ventilu to měnil. No jsem už z toho jelen. Zaráří mě, proč vždycky teplota z nějakých 65 spadne dolů a pak se to jde znova nahoru. Co se tak může přihodit? že by se při teto teplotě zasunul kroužek pumpy  a tím se to jako ochladilo. První měněný termostat nebyl origo, ale nějaký němec. Dávají to v tomto servisu do aut, bo s tím mají dobré zkušenosti. Ten druhý už je origo, to spadnutí teploty nepřestalo, ale na 90 to ted trvá mnohem dýl než s tím neoriginálním. 

Upraveno od lkar

No 15 litrov by ma iste presvedčilo aby som do toho viac nešprtal.Prajem krásne Vianoce

A těch 65°C je podle budíků, nebo reálná teplota vody? Ono budíky ukazují výrazně jinou teplotu než je realita a nevím jak u TDI, ale u mého TSI je rozdíl mezi 75°C a 60°C (reálně dle VCDS) skoro 1/4 budíku. (od těch cca 75°C to ukazuje už na 1/2 rozsahu a při 60°C je to těsně pod 1/4 rozsahu)

teplotu jsem kontroloval za jizdy i přes OBD a plně to souhlasí s budíkem

Tak to se mi až nechce věřit, to máš nějak upravené kódováním? Ještě jsem nejel koncernovým autem od dob FI, které by ukazovalo teplotu chladící kapaliny na budíku přesně...

Ja robím v servise tak mám diely za nákup a mna to toľko nestalo a vymenil som skoro všetko prečítaj si celé vlakno  ale dospejeme k tomu že na vine je egr alebo škrtiaca klapka vo výfuku lebo odkiaľ ide chladnejšia voda ako v aute čo sa zohrieva normálne mám to pomerane aj tak aj inak buď sa otvára toľko egr alebo sa výfuková klapka nezatvára koľko má preto netlačí horúce plyny do egr to je nizkotlake 

Nemám to upravené a netvrdím ani, že měřím teplotu vody přesně. Jen jsem tím chtěl vyloučit, že ukazuje špatně budík. Nevím samozřejmě, jak moc je to provázané, ale budík i apka ukazovala stejně. Na ten EGR jsem se taky ptal v servisu, ale nějak se mu to nezdálo, každopádně děkuji za každou zkušenost i názor, bo už fakt nevím so s tím a rvát do toho další prachy, když to třeba nepomůže už nechci. Dřív se auto zahřálo i při minusových teplotách v poho na budíkových 90 během 10km

Keď máš doma diag skontroluj skontroluj si tlak pred vyfukovou klapkou tam by mal byt 30-40 mb a mne ukazuje -150 takze tam by som hľadal problém 

Aby bylo možné využívat nízkotlakou recirkulaci výfukových plynů
v celé oblasti pole charakteristik, je veškerý proud výfukových plynů, vycházející z filtru pevných částic, zadržován definovaným způsobem pomocí elektromotorem ovládané výfukové klapky.

Přehled systému

To způsobuje vznik přetlaku za filtrem pevných částic s hodnotou přibližně 30 - 40 mbar oproti tlaku výfukových plynů za výfukovou klapkou. Tento přetlak má za následek kladný tlakový spád proudění (proplachovací rychlost) v úseku chladiče recirkulace výfukových plynů a za ním umístěného ventilu recirkulace výfukových plynů. Pomocí ventilu recirkulace výfukových plynů se reguluje množství nazpět přiváděných výfukových plynů.

Nastavení výfukové klapky s funkčním rozsahem přibližně 73° je definováno:
 tlakem výfukových plynů za výfukovou klapkou
 požadovaným tlakem výfukových plynů před výfukovou klapkou  hmotností průtoku přes výfukovou klapku

Tak nakoniec nepomohla ani výmena priruby a termostatu vyzeralo to nádejne tak že sa vraciam k pôvodnej myšlienke egr a výfuková klapka

Koukal jsem se do dílenské příručky a systém chlazení je poměrně složitý a měnit věci jen tak se poměrně prodraží, není lepší vzít třeba 2 teploměry, vytipovat si měřící místa a tam postupně měřit, kde teplota utíká?

Už som písal dávnejšie že oproti dobrému auto je chladnejšia voda s egr cca15 stupňov tam je chyba

Neviete mi niekto pozret či na vašej O3 má take iste hodnoty výfuková klapka

V 24. 12. 2020 na 10:35, lkar napsal:

Ahoj, já to měl v servisu a právě kvuli tomu ventilu to měnil. No jsem už z toho jelen. Zaráří mě, proč vždycky teplota z nějakých 65 spadne dolů a pak se to jde znova nahoru. Co se tak může přihodit? že by se při teto teplotě zasunul kroužek pumpy  a tím se to jako ochladilo. První měněný termostat nebyl origo, ale nějaký němec. Dávají to v tomto servisu do aut, bo s tím mají dobré zkušenosti. Ten druhý už je origo, to spadnutí teploty nepřestalo, ale na 90 to ted trvá mnohem dýl než s tím neoriginálním. Už jsem do toho dal 15000,- a nic se nezměnilo.

 Právě při teplotě 65°C by se měla připínat vodní pumpa, tím pádem je větší průtok vody, jde to i přes chladič převodovky a k určitému poklesu teploty dojde.

Ano zapne sa pumpa ale nie taký pokles pri normálnej O3 sa teplota zastaví na 1min a potom šplhá hore na 90 tu má do 10 km vždy 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.