Přejít na obsah

Kolísání teploty vody a oleje


Mirek

Doporučené příspěvky

ahoj,

 

tak tento problém teď řeším taky. Mám RS 135Kw, v automatu. Auto se přestalo z ničeho nic zahřívat. Předtím i v mínusových teplotách cca po ujetí 10km teplota na 90. Na zimu jsem si koupil i spodní kryt  mřížky. Nyní to zahřeju až po delší jízdě a to je venku třeba 10 plus. Pokaždé se auto od startu zahřeje na cca 60 a pak to spadne dolů a po nějaké chvíli to jde opět velmi pomalu nahoru až k 90 kde potom drží. Takže byla výměna termostatu, která nepomohla. Pak vyměněno čidlo teploty, také beze změny , dál se vyměnila pumpa a hadice na převodovce, (moje DSG nemá termostat). Samozřejmě nová kapalina. Takže termostat ještě jednou(origo) a problém nevyřešen.  Poradíte ještě něco ? 

 

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, já to měl v servisu a právě kvuli tomu ventilu to měnil. No jsem už z toho jelen. Zaráří mě, proč vždycky teplota z nějakých 65 spadne dolů a pak se to jde znova nahoru. Co se tak může přihodit? že by se při teto teplotě zasunul kroužek pumpy  a tím se to jako ochladilo. První měněný termostat nebyl origo, ale nějaký němec. Dávají to v tomto servisu do aut, bo s tím mají dobré zkušenosti. Ten druhý už je origo, to spadnutí teploty nepřestalo, ale na 90 to ted trvá mnohem dýl než s tím neoriginálním. 

Editováno: , autor: lkar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A těch 65°C je podle budíků, nebo reálná teplota vody? Ono budíky ukazují výrazně jinou teplotu než je realita a nevím jak u TDI, ale u mého TSI je rozdíl mezi 75°C a 60°C (reálně dle VCDS) skoro 1/4 budíku. (od těch cca 75°C to ukazuje už na 1/2 rozsahu a při 60°C je to těsně pod 1/4 rozsahu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja robím v servise tak mám diely za nákup a mna to toľko nestalo a vymenil som skoro všetko prečítaj si celé vlakno  ale dospejeme k tomu že na vine je egr alebo škrtiaca klapka vo výfuku lebo odkiaľ ide chladnejšia voda ako v aute čo sa zohrieva normálne mám to pomerane aj tak aj inak buď sa otvára toľko egr alebo sa výfuková klapka nezatvára koľko má preto netlačí horúce plyny do egr to je nizkotlake 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemám to upravené a netvrdím ani, že měřím teplotu vody přesně. Jen jsem tím chtěl vyloučit, že ukazuje špatně budík. Nevím samozřejmě, jak moc je to provázané, ale budík i apka ukazovala stejně. Na ten EGR jsem se taky ptal v servisu, ale nějak se mu to nezdálo, každopádně děkuji za každou zkušenost i názor, bo už fakt nevím so s tím a rvát do toho další prachy, když to třeba nepomůže už nechci. Dřív se auto zahřálo i při minusových teplotách v poho na budíkových 90 během 10km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aby bylo možné využívat nízkotlakou recirkulaci výfukových plynů
v celé oblasti pole charakteristik, je veškerý proud výfukových plynů, vycházející z filtru pevných částic, zadržován definovaným způsobem pomocí elektromotorem ovládané výfukové klapky.

Přehled systému

To způsobuje vznik přetlaku za filtrem pevných částic s hodnotou přibližně 30 - 40 mbar oproti tlaku výfukových plynů za výfukovou klapkou. Tento přetlak má za následek kladný tlakový spád proudění (proplachovací rychlost) v úseku chladiče recirkulace výfukových plynů a za ním umístěného ventilu recirkulace výfukových plynů. Pomocí ventilu recirkulace výfukových plynů se reguluje množství nazpět přiváděných výfukových plynů.

Nastavení výfukové klapky s funkčním rozsahem přibližně 73° je definováno:
 tlakem výfukových plynů za výfukovou klapkou
 požadovaným tlakem výfukových plynů před výfukovou klapkou  hmotností průtoku přes výfukovou klapku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 12. 2020 na 10:35, lkar napsal:

Ahoj, já to měl v servisu a právě kvuli tomu ventilu to měnil. No jsem už z toho jelen. Zaráří mě, proč vždycky teplota z nějakých 65 spadne dolů a pak se to jde znova nahoru. Co se tak může přihodit? že by se při teto teplotě zasunul kroužek pumpy  a tím se to jako ochladilo. První měněný termostat nebyl origo, ale nějaký němec. Dávají to v tomto servisu do aut, bo s tím mají dobré zkušenosti. Ten druhý už je origo, to spadnutí teploty nepřestalo, ale na 90 to ted trvá mnohem dýl než s tím neoriginálním. Už jsem do toho dal 15000,- a nic se nezměnilo.

 Právě při teplotě 65°C by se měla připínat vodní pumpa, tím pádem je větší průtok vody, jde to i přes chladič převodovky a k určitému poklesu teploty dojde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...