Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Přeju hezký velikonoce... Jdu s dotazem kde se nachází, pokud se nachází ukazatel teploty vody. Budu mít výbavu Trumf bez MaxiDot. V manuálu je popsáno jen s MaxiDot.

Nebo je tam jen kontrolka nízké hladiny kapaliny a její přehřátí?

Vloženo

Ono je to stejně jedno, protože i na MaxiDotu to vyleze na 90°C a tam to drží (elektronicky to prostě ukazuje 90 v určitém rozmezí teplot). Důležitější je teplota oleje, tu by měli ukazovat i budíky jen s PPC (a možná umí ukázat i teplotu vody, ale jak jsem říkal, nic to neřekne).

Vloženo (editace)

PC? To jako vážně Personal Computer (osobní počítač)? Jde vám na tom MineCraft?

To nemám, mám jen obyč. palubní počítač, asi si to příště připlatím. Dobré o tom vědět.

Editováno: , autor: Galaxy64
Vloženo (editace)

V Octavii I bohužel nemůžeš, ale v FIII se tam dá hrát "kolik mám otevřených dveří" :D ale na Ladu to nemá :) 

Ale když vymyslíš nějakou lepší zkratku, nechám se klidně inspirovat příště ;) Možná BC, ale to zase není po našem :) 

Editováno: , autor: Martab
Vloženo

Jo, chtelo by to hada a ovladani volantem...

Otevrene dvere umi i MFD? Myslel jsem, ze jen MaxiDot.

Trumf nema ukazatel teploty vody na budikach?

Vloženo

Pokud vim, bezne se pouziva (a tady na foru drive hojne take pouzivalo) PP = palubni pocitac.

 

Budiky bez MaxiDOTu nemaji dodatecne male budicky a tudiz postradaji teplomer chladici kapaliny jako takovy.

Vloženo

Ok, tak příště použiji PP, ale nemyslím si že by i tedy chybné označení PPC nějak ovlivňovalo pochopení, nicméně příště si zkusím vzpomenout a to "C" tam nepsat :) .

Vloženo

Šak já jenom aby řeč nestála, než to tady hmyzák utne:D. PP je dobrej, u toho bych zůstal.

Jinak digitální zobrazení teploty bych uznal jako teploměr, netřeba rafiček.

Vloženo

Tak ono stejně ta ručička má jen 3 poloha, studené, asi OK a přehřáto, takže ten digi teploměr je naprosto v pohodě, spíš je trochu směšné, že se to drží i na tom digi furt přesně na 90°C :D

Vloženo

Ale proc ne. Bezny uzivatel nepotrebuje vedet nic jinyho, nez prave studeny/ok/pruser :) 

 

Na druhou stranu, teplotu oleje to taky ukazuje presne. Jenze to je jen dodatecna informace. Pak je otazkou, zda by nebylo lepsi vyhodit teplomer chladici kapaliny, nedat tam teplomer oleje  a zatlumit ho stejne, jako ted vodu. Pro motor by to bylo lepsi, tedy alespon u uzivatelu, kteri nejakou teplotu vubec registruji/řeší... 

Vloženo

V každém případě, když je teplota chl. kapaliny podle budíku na 90, tak teplota oleje ještě ani nenaběhne na 50, to až po cca 2 km. Teprve po asi 10 km(záleží na teplotě vzduchu) se dostane nad 80. Teď v zimě při mínusových teplotách se mi olej pořádně neohřál ani po 33 km jízdy do práce.

Vloženo

V tom je právě ten háček - sice ti to ukazuje 90°C, ale skutečná teplota bude nižší. Však se to tady na foru už několikrát řešilo, dokonce to někdo měl napojené za jízdy na diagnostiku, kde vyčteš skutečné hodnoty teploty chladící kapaliny.

Vloženo

Co jsem zkoušel přes BT adaptér tak budík vody ukazoval 90°C od cca 75°C přes adaptér. Ale to je obecně známé, proto jsem říkal, že je důležitější ta teplota oleje, která je naštěstí ještě reálná.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...