Přejít na obsah

Zástěrky


pava

Doporučené příspěvky

nie su predpisane , takze mat sirsie gumy , bleskovo ich davam dole na 100 percent

To je prave ono, zase jeden debilni celoevropskej predpis. Az to do vas nekdo v desti nakouri, mozna zmenite nazor, ale to by se muselo bourat asi trochu vic. Holt bezohlednost a sobeckost vladne svetu :fakac::)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

az tak som to nemylel , ale urcite na tom nieco bude , myslim ze borci zo skodovky tiez dlho dumali , dat ci nedat zasterky , takze bude to 50 : 50 a nebud taky horkokrvny

Borci ze škodovky dlho nedumali, borci ze škodovky navrhují auta tak, aby plnila předpisy naše a EU..nic víc a nic víc. Jakákoliv věc, která tam je v základu navíc, jim auto prodražuje..proto jsou, ale za příplatek. Pak to záleží už jen na uvážení a ohleduplnosti každého.

A ještě k těm úsporám..na druhou stranu se škodovce nedivím, že takové věci nad rámec legislativy nedává (a že jsou za příplatek)..vždyť počítejte, kolik dělá úspora, když v jejich roční produkci ušetří pár Euro na každém autě..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Borci ze škodovky dlho nedumali, borci ze škodovky navrhují auta tak, aby plnila předpisy naše a EU..nic víc a nic víc. Jakákoliv věc, která tam je v základu navíc, jim auto prodražuje..proto jsou, ale za příplatek. Pak to záleží už jen na uvážení a ohleduplnosti každého.

A taky se to vetsine lidi nelibi, takze zaroven setri a zvysuji atraktivitu svych aut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Borci ze škodovky dlho nedumali, borci ze škodovky navrhují auta tak, aby plnila předpisy naše a EU..nic víc a nic víc. Jakákoliv věc, která tam je v základu navíc, jim auto prodražuje..proto jsou, ale za příplatek. Pak to záleží už jen na uvážení a ohleduplnosti každého.

A taky se to vetsine lidi nelibi, takze zaroven setri a zvysuji atraktivitu svych aut.

Já je na autě kupříkladu mám, jak přední, tak zadní a nepřijde mi, že by vypadaly nějak neatraktivně nebo že by snižovaly estetický dojem z auta (ale svůj názor nikomu nevnucuju B) ). Dnešní origo zástěrky z příslušenství mají už celkem daleko od gumových plácaček, dávaných na auta v minulosti..takže ani moc neruší..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Borci ze škodovky dlho nedumali, borci ze škodovky navrhují auta tak, aby plnila předpisy naše a EU..nic víc a nic víc. Jakákoliv věc, která tam je v základu navíc, jim auto prodražuje..proto jsou, ale za příplatek. Pak to záleží už jen na uvážení a ohleduplnosti každého.

Jo souhlasím, ale jen mi není jasná třeba taková pravá zadní mlhovka <_< Velký bratr EU řekl, že stačí levá, přičemž ovšem nevylučuje, že můžou být klidně obě a mi jako pitomci hned dáváme jen levou, přestože 2 jsou lepší než 1 (věc názoru, řešilo se jinde). Ta pravá ovšem je provozu schopná, dokonce i žárovka tam je osazená, tak v čem je třeba tady úspora? V 5 cm káblíku? :unsure: Kdyby se jednalo o nové auto, kde jsou zadní lampy navržené jinak a s pravou nepočítají, tak to chápu, ale takhle mě to hlava nebere...

Osobně si myslím, že od EU přebíráme kdejakou ptákovinu, přestože některé naše předpisy mohly být v lecčems vychytanější, než to má unie.

Jinak jsem zastáncem zástěrek a nic neestetického na nich nevidím, ba naopak bez nich je to auto jak na chůdách (hlavně social edition při 165/70 R14 <_< )

Tvrdí se tady, že funkci zástěrek přebrali nárazníky <_< No včera jsem jel za BMW X5, zadní převis je tam hodně malý, auto hooodně vysoký a dle mého soudu konkrétně u tohoto auta plní nárazník leda tak funkci při nárazu, jinak absolutně nic fuck Veškerá voda lítala pěkně daleko za něj a nárazník byl čistej, tak jakápak funkce místo zástěrek <_<

BTW: všimli jste si, kolik pitomců, co jezdí se starými šroty, které byly do provozu homologovány ještě v době, kdy byly zástěrky povinné, si zástěrky sdělalo, aby byli větší frajeři? To, že je to v jejich případě nezákonná úprava jim zřejmě vůbec nedochází a zcela neoddiskutovatelně ohrožují každého, kdo jede za nimi... :angry:

Editováno: , autor: Wassermann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Borci ze škodovky dlho nedumali, borci ze škodovky navrhují auta tak, aby plnila předpisy naše a EU..nic víc a nic víc. Jakákoliv věc, která tam je v základu navíc, jim auto prodražuje..proto jsou, ale za příplatek. Pak to záleží už jen na uvážení a ohleduplnosti každého.

Jo souhlasím, ale jen mi není jasná třeba taková pravá zadní mlhovka <_< Velký bratr EU řekl, že stačí levá, přičemž ovšem nevylučuje, že můžou být klidně obě a mi jako pitomci hned dáváme jen levou, přestože 2 jsou lepší než 1 (věc názoru, řešilo se jinde). Ta pravá ovšem je provozu schopná, dokonce i žárovka tam je osazená, tak v čem je třeba tady úspora? V 5 cm káblíku? :unsure: Kdyby se jednalo o nové auto, kde jsou zadní lampy navržené jinak a s pravou nepočítají, tak to chápu, ale takhle mě to hlava nebere...

Osobně si myslím, že od EU přebíráme kdejakou ptákovinu, přestože některé naše předpisy mohly být v lecčems vychytanější, než to má unie.

Jinak jsem zastáncem zástěrek a nic neestetického na nich nevidím, ba naopak bez nich je to auto jak na chůdách (hlavně social edition při 165/70 R14 <_< )

Tvrdí se tady, že funkci zástěrek přebrali nárazníky <_< No včera jsem jel za BMW X5, zadní převis je tam hodně malý, auto hooodně vysoký a dle mého soudu konkrétně u tohoto auta plní nárazník leda tak funkci při nárazu, jinak absolutně nic fuck Veškerá voda lítala pěkně daleko za něj a nárazník byl čistej, tak jakápak funkce místo zástěrek <_<

BTW: všimli jste si, kolik pitomců, co jezdí se starými šroty, které byly do provozu homologovány ještě v době, kdy byly zástěrky povinné, si zástěrky sdělalo, aby byli větší frajeři? To, že je to v jejich případě nezákonná úprava jim zřejmě vůbec nedochází a zcela neoddiskutovatelně ohrožují každého, kdo jede za nimi... :angry:

:palec2::palec2: Přesně tak.. Jinak ta úspora je i v tom kablíku.. A ta světla jsou stejná proto, že je to stejné provedení i pro agličany..takže se nemusí držet dvoje provedení lamp. Na druhou stranu jsem rád,že to pravé světlo je takové, protože tu pravou mlhovku si hodlám zapojit.. Mně se to prostě líbí víc, když to svítí symetricky..navíc už fanouš mi tak svítil.. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

z vnutornej str. podbehu vpredu hned na zaciatku je taky maly stvorec, kt. sa mi zda ze je otvor pre vodu a odpad ... vzdy ked umyvam afto, tak tam drbnem koniec hadice a chvilu lejem vodu, celkom pekne sa to s tade vyplavuje.. ked bude teplejsie tak idem menit dorazy vzadu popri tom rozoberiem aj predne podbl. a som zvedavy, teoreticky by to malo byt ciste po tejto sprche.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Az to do vas nekdo v desti nakouri, mozna zmenite nazor, ale to by se muselo bourat asi trochu vic. Holt bezohlednost a sobeckost vladne svetu  :fakac:  :)

Sorry, ale tohle neberu. Clovek ma mit takovej odstup, aby to do nikoho nenakouril - obzvlast za deste, zasterky, nezasterky.

Pokud takovej odstup nema, pak to ja nazyvam nejen bezohlednosti a sobeckosti, ale hlavne debilitou. A ze takovych je na nasich silnicich hromada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Az to do vas nekdo v desti nakouri, mozna zmenite nazor, ale to by se muselo bourat asi trochu vic. Holt bezohlednost a sobeckost vladne svetu  :fakac:  :)

Sorry, ale tohle neberu. Clovek ma mit takovej odstup, abys to do nikoho nenakouril - obzvlast za deste, zasterky, nezasterky.

Pokud takovej odstup nema, pak to ja nazyvam nejen bezohlednosti a sobeckosti, ale hlavne debilitou. A ze takovych je na nasich silnicich hromada.

Plne s tebou súhlasim. No iste uznaš,že v hustej mestskej premávke je to prakticky neuskutočnitelné.Kolona pohybujúca sa 50km/h od semaforu ksemaforu nie je nič príjemné(v daždi).Tam je stým odstupom trošičku problem. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

souhlas s mawem, hlavne kdyz se jede v kolone jedem druhymu na prdeli, tak nehrozi, ze by voda z kol strikala az na sklo, respektive ze vireni vzduchu za autem zvedne tu vodu az na sklo dalsiho vozu, kravina..pri tom vzajemnem minimalnim odstupu to skonci tak na prdeni masce...ja osobne mam zasterky jen na zimu kvuli kaminkum kdyz jezdim na hory, pac dvere apod dost trpi...ale na leto pekne zasterky dolu...je fakt ze pri vetsi rychlosti se to trochu vice viri za autem, ale takovych momentu kdy opravdu dost leje moc neni...ta voda za autem neni tim, ze by ji kola strikali, ale tim, ze se to viri obtekajicim vzduchem...no a na zadnim okne poznas jak moc ci malo zasterky pomuzou...odpoved zni ze zachyti minimum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
;) Ahoj!Myslim si ze zasterky maju zmysel, ked som kupoval auto tak tam neboli.Kupil som si ich dodatocne a namontoval.Videl som auta ktore nemali zasterky a mali dost otrepany lak od kamienkov.Ale kazdemu sa paci nieco ine,ale podla vyhlasky by mali byt aspon na kolesach poslednej napravy.S pozdravom Edo B)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ing.edo: Bohužiaľ sa mýliš, v rámci zosúladenia určitých predpisov s predpismi platnými v EU povinnosť zásteriek odpadla ešte niekedy v roku 2005. Z EU preberieme každú kravinu, ale žiadneho šmejda v parlamente nenapadlo pozrieť sa na čistotu ciest v zahraničí a u nás :076

Preto keď si kupoval nové auto, tak už na ňom zásterky neboli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové jen tak mimochodem jak se tu bavíte jestli zástěrky ano či ne zajímalo by mě zda nekdo zkoušel vyřešit ten problém s tím bahnem co se tak vehementně hromadí za podběhama.Je mi jasný, že se to netýké všech octavek ale treba ta moje rv99 tam ten humus ma ... koumal nekdo nad tim?? Jestli ano tak prosim dejte mi nějak vědět... děkuji.... Jo a zástěrky určitě ano bo to svinstvo na autě je fakt svinstvo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...