speedy gonzales Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 keby som dal cidlo vonk. teploty niekam k vzduchovemu filtru ukazovalo by spravne teplotu nasavaneho vzduchu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 myslím že nie, daj ho tam kde má byť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speedy gonzales Vloženo 13. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 opravujem> do obalu vzd. filtra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 prečo ho tam chceš dať? prečo ho nedaš tam kde ma byť? neni to až tak vela kablu naviac...a bude ti zaručene spravne ukazovať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 prečo ho tam chceš dať?prečo ho nedaš tam kde ma byť? neni to až tak vela kablu naviac...a bude ti zaručene spravne ukazovať Asi nechce měřit venkovní teplotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceannu Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 nezmysel....sorry za vyraz ale je to tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
speedy gonzales Vloženo 13. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 ma viac zaujima teplota nas. vzduchu ako teplota vonku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 ma viac zaujima teplota nas. vzduchu ako teplota vonku A jaka si myslis ze je teplota nasavaneho x venkovniho vzduchu. Rekl bych ze bude skoro stejna, nebo myslis, ze v te pulmetrove trubce se ten vzduch stihne ohrat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceannu Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 dovod preco chces merat teplotu nasavaneho vzduchu? inak v pripade zahriateho motora bude teplota nasavaneho vzduchu urcite ina ako vonkajsia, ale iba nepatrne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 Zpět k původnímu dotazu. Pokud se dá čidlo do prostoru filtru, tak určitě bude ukazovat teplotu nasávaného vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 Pokud se nepletu, tak by teplota nasávaného vzduchu měla u zahřátého motoru mít pokud možno konstantní hodnotu (cca kolem 35°C), aby byly docíleny stále stejné podmínky (opět pokud možno) pro spalování paliva a tím i minimální emise. Prostě se míchá okolní vzduch se vzduchem ohřátým od výfukového potrubí. Takže vlastně ani nevím, proč chceš měřit teplotu nasávaného vzduchu. (Takhle to aspoň funguje od novějších škodulí po felicie, fabie podle mě nebude vyjímkou i když bude mít i další čidla) (Jo a nevím, jak to je u dieselů a turbomotory jsou kapitola sama pro sebe) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manek88 Vloženo 1. Květen 2011 Sdílet Vloženo 1. Květen 2011 Ahoj, pres VAG jsem zjistil, ze v bloku hodnot 004 na pozici 4, cili teplota nasavaneho vzduchu mi jeste pred nastartovanim ukazuje teplotu cca 45°C, po zahrati motoru a pri jizde potom treba 55-60°C. Dneska jsem rozebral klapku s termostatem pred airboxem a funguje dobre, v lednicce otevrena, pod fenem zavrena natesno a pri cca 18°C venku mirne pootevrena. V DP jsem se docetl, ze to muze byt i ukostreni atd, ale chtel bych vyzkouset vytahnout to cidlo a schladit ho at vim, jestli vubec funguje. Otazka ja, jak se vytahuje, jestli se jenom vytahne nebo jestli tam je nejaka pojistka atd. Druha vedlejsi otazka je k te klapce. Je tam nejspis k tomu, aby se motor rychleji ohral, ale v zime, kdy je mraz, tak je podle mne porad alespon priotevrena a nasavany vzduch je teplejsi nez venku i kdyz je motor uz zahrat, v cem je to lepsi? Ja bych rekl, ze pokud je motor zahraty, tak je lepsi nasavat studeny vzduch. A jaktoze diesely to nemaji, ty by to zahrati potrebovaly o to vic ne? Ani SDI to nema. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.