Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

keby som dal cidlo vonk. teploty niekam k vzduchovemu filtru ukazovalo by spravne teplotu nasavaneho vzduchu?

myslím že nie, daj ho tam kde má byť -_-

  • Autor

opravujem> do obalu vzd. filtra

prečo ho tam chceš dať?

prečo ho nedaš tam kde ma byť? neni to až tak vela kablu naviac...a bude ti zaručene spravne ukazovať -_-

prečo ho tam chceš dať?

prečo ho nedaš tam kde ma byť? neni to až tak vela kablu naviac...a bude ti zaručene spravne ukazovať -_-

Asi nechce měřit venkovní teplotu ;)

nezmysel....sorry za vyraz ale je to tak

  • Autor

ma viac zaujima teplota nas. vzduchu ako teplota vonku

ma viac zaujima teplota nas. vzduchu ako teplota vonku

A jaka si myslis ze je teplota nasavaneho x venkovniho vzduchu. Rekl bych ze bude skoro stejna, nebo myslis, ze v te pulmetrove trubce se ten vzduch stihne ohrat?

dovod preco chces merat teplotu nasavaneho vzduchu?

inak v pripade zahriateho motora bude teplota nasavaneho vzduchu urcite ina ako vonkajsia, ale iba nepatrne...

Zpět k původnímu dotazu. Pokud se dá čidlo do prostoru filtru, tak určitě bude ukazovat teplotu nasávaného vzduchu. -_-

Pokud se nepletu, tak by teplota nasávaného vzduchu měla u zahřátého motoru mít pokud možno konstantní hodnotu (cca kolem 35°C), aby byly docíleny stále stejné podmínky (opět pokud možno) pro spalování paliva a tím i minimální emise. Prostě se míchá okolní vzduch se vzduchem ohřátým od výfukového potrubí.

Takže vlastně ani nevím, proč chceš měřit teplotu nasávaného vzduchu.

(Takhle to aspoň funguje od novějších škodulí po felicie, fabie podle mě nebude vyjímkou i když bude mít i další čidla)

(Jo a nevím, jak to je u dieselů a turbomotory jsou kapitola sama pro sebe)

  • 4 roky později...

Ahoj, pres VAG jsem zjistil, ze v bloku hodnot 004 na pozici 4, cili teplota nasavaneho vzduchu mi jeste pred nastartovanim ukazuje teplotu cca 45°C, po zahrati motoru a pri jizde potom treba 55-60°C. Dneska jsem rozebral klapku s termostatem pred airboxem a funguje dobre, v lednicce otevrena, pod fenem zavrena natesno a pri cca 18°C venku mirne pootevrena. V DP jsem se docetl, ze to muze byt i ukostreni atd, ale chtel bych vyzkouset vytahnout to cidlo a schladit ho at vim, jestli vubec funguje. Otazka ja, jak se vytahuje, jestli se jenom vytahne nebo jestli tam je nejaka pojistka atd.

post-54601-0-97616200-1304247026_thumb.p

Druha vedlejsi otazka je k te klapce. Je tam nejspis k tomu, aby se motor rychleji ohral, ale v zime, kdy je mraz, tak je podle mne porad alespon priotevrena a nasavany vzduch je teplejsi nez venku i kdyz je motor uz zahrat, v cem je to lepsi? Ja bych rekl, ze pokud je motor zahraty, tak je lepsi nasavat studeny vzduch. A jaktoze diesely to nemaji, ty by to zahrati potrebovaly o to vic ne? Ani SDI to nema.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.