Kamil295 Vloženo 6. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2018 (editace) Zdravim, jednockovou octavku 1.6 rv2003, kdyz je motor uplne studeny, tak ihned po nastartovani se par vterin motor dusi a otacky se nedostanou nad 500, pak si motor na par vterin zacne pridavat az na 1200-1500ot , pak se otacky srovnaji na 900 a je vse ok. Pri dalsim startu kdyz je uz motor teply nic takoveho nedela. Dela to vzdy jen kdyz je motor uplne studeny. Nemel nekdo podobne zkusennosti , co to muze byt? Diky! Editováno: 6. Červenec 2018, autor: Kamil295 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 6. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2018 Teplotní čidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
babytch Vloženo 7. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2018 Mám stejný problém u fabie 2003 1,2 htp 47kw... Jak zjistím, že to dělá zrovna teplotní cidlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurajda Vloženo 2. Září 2018 Sdílet Vloženo 2. Září 2018 (editace) teplotní čidlo je kravina ,ale taky teď řeším stejný problém. Háže mi to chybu 16555 - řada 1 systém dávkování paliva, vypadá to na lambdu před katalyzátorem asi. Mám taky octavku 1.6 Mpi 75kw 2008, vyčistil jsem šrtící klapku, ta byla ale vcelku čistá po 137 000 km. Tak uvidíme Editováno: 2. Září 2018, autor: jurajda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 9. Září 2018 Sdílet Vloženo 9. Září 2018 Jasne ze cidlo a lambda su somariny.Za vsetkych podmienok musi ist motor dokonale.Pozrel by som EGR cez VAG nielen ci klika ale ci sa aj hybe.poriadne ho utesnit.potom este odvetranie kluky a tesnost nadobky a hadicky s aktivnim uhlim.A ak sa to naozaj pravidelne opakuje aj rozvody mimo mozu taketo starty sposobovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s0vet Vloženo 10. Září 2018 Sdílet Vloženo 10. Září 2018 Že by rozvody mimo mohly způsobovat kolísání otáček jen při studeném startu a při teplém ne ? Haha ! Zkontroloval bych EGR a hlavně teplotní čidlo. Samotné teplotní čidlo nemusí rovnou hlásit chybu, ale může hlásit hodnoty odchylující se od skutečných - třeba při 0 stupních venku může čidlo hlásit -40 a už je problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 10. Září 2018 Sdílet Vloženo 10. Září 2018 Aj keby realne bolo -60 motor musi ist dokonale.Nemente stale cidlo a lambdy preto ze dakto povedal.zakladom su kompresia, cidlo na kluke a skrtiaca klapka.Bez ostatnych vstupnych doplnkov si RJ poradi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.