Mišiko Vloženo 8. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2018 Vlastním RAPID LB. Auto je staré 15 měsíců a mám najeto 15500 km. Při cestě na dovolenou do Luhačovic mě před lázněmi vyskočila výstraha "zkontrolovat hladinu oleje". Zajel jsem do servisu a oleje bylo opravdu málo. Mechanik olej doplnil s připomínkou, že ty motory hrozně žerou a po 100 000 km začnou větší problémy. Nejsem žádný odborník na motory. Auto je pro mě dopravní prostředek, a tak teď nevím co si otom mám myslet!!! Rád bych znal vaše názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lujetu Vloženo 8. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2018 Je to prvni napln v aute. Pokud jezdis hodne po dalnici nebo obecne svizneji, tak je dost mozny, ze si motor neco vezme. Ja mam ted najeto cca 18 tkm od výměny a doleval jsem asi pul litru. Najeto celkem 46 tkm.Doporucil bych ti trochu zkratit servisni interval (nemenit olej az po 30 tkm, ale dřív) a nemel bys mit problémy.Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 8. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2018 Ja mam auto take cca 15 mesicu, najeto cca 12000 km a olej vubec neubyva, je ho stale stejne. Mechanik ze servisu ti chtel nejspis naznacit, abys auto prodal driv nez najede 100000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...