Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak jsem smazal auto z garáže,  odinstaloval app, znovu vložil do garáže podle návodu,  zadal kód z app v nastavení v autě a vypadá to,  že je to funkční.....aktuální data, dálkově jsem nastavil topení....pokud to vydrží,  servis a reset jednotky řešit nebudu.  

 

Díky za tento návod. 

Už asi 3 dni sa nemôžem prihlásiť do Škoda Connectu... 

Co s tým? 

Screenshot_20200216_185912_com.android.chrome.jpg

  • Autor

Všichni jsme na tom podobně...

 

Co s tím? Nic, smířit se, kontaktovat infolinku nepomáhá, pracují tam stejně jako u Boeingu cvičené opice řízené klauny a pořád opakují to samé už několik měsíců, vlastně let, mám to auto od léta 2017.

 

IMG_0887.PNG

Obcas to vypadne,ale nejaky viacdnovy vypadok uz som ozaj velmi dlho nemal.

V piatok som cestoval z Mnichova cez Rakúsko domov smer Poprad.

Prvykrat od zakúpenia Infotainmentu Online. Všetko fungovalo OK... 

No pred Viedňou ma navi začala odklaňať na Budapešť.Myslim si... WTF??? 

Pre istotu som si zapol Sygic na mobile, a držal sa smer BA, Trenčín, Ružomberok atď... 

Keď sme boli v BA, bolo okolo 02:00h,tak na Columbuse boli cesty a križovatky červené. Čiže akože BA upchata, preto ten odklon cez Maďarsko. 

Ale prečo? Keď BA bola total prázdna? 

Mám nieco zle nastavene? Čas a pod.?

Ved čas sa nastavuje automaticky sám... 

Nechápem... 

Toto ale nebude problem Skoda Conect,to bude skor problem dynamickeho navadzania do ciela/tusim tak sa to vola/Ta funkcia uz aj mna velakrat poplietla  a naviedla na obchadzku uplne zbytocne.

  • 4 týdny později...
V 27. 6. 2019 na 10:34, BirK napsal:

@prase66 já používám mobilní appku (iOS) a i nastavení oblasti jsem dělal v ní a funguje mi to bez problémů, projev který popisuješ jsem nezaznamenal.

 

Jen mi vadí, že oznámení o opuštění oblasti/překročení rychlosti nechodí formou oznámení (což bych považoval za samozřejmé), ale pouze se zobrazí v samotné appce. Tzn. pokud appku neotevřu a zrovna se nepodívám, tak se o těchto stavech nedozvím. Nevím, jesti to neumí samotná appka anebo to jen neumím někde nastavit (i když jsem prošel veškerá nastavení a toto tam nenašel).

 

Hlášení o alarmu přitom formou oznámení i na zamknutou obrazovku telefonu přijde.

Dobrý den. Mužů se zeptat? Vyřešil jste to nějak? Informace o opuštění nebo alarm přijde oznámení jen do apky, to je celkem k prdu, to bych se musel pořád dívat do apky. Na e-mail nic nepřijde. Řeším  to se škodou a ještě žádná odpověď.

 

díky Tomáš

Dobrý den.

 

mám nové auto a Škoda Connect. Alarm a oznámení opuštění oblasti chodí jen do appky. Žádný mail a oznámení na plochu í když je vše povolené. I v nastavení oznámení na portálu mám slovo uložit šedé. Psal jsem na help desk a zatím nic. Zná to někdo ?

 

díky

 

při otevření úvodní stránky dám refresh kolečkem nahoře vpravo a ten proběhne, potvrzeno časem aktualizace dole. když ale pak vlezu na stránku Dveře a okna tak tam je poslední aktualizace někdy z praveku a po násilném refreši kolečkem nahoře vpravo to na mě někdy vykvikve abych si zkontroloval internet, někdy že jim je líto abych volal infolinku, někdy se to jen sekne. rozhodně pořád starý neaktuální stav. Máte to také tak?

1 (2).jpg

2.jpg

Upraveno od prase66

Tomas87 Mám to stejně !Už asi 3měsíce to řeším s podporou.Vždy mne napíšou že už je to opravené a není!!Jak v aplikaci tak na webu nelze prostě nastavení oznámení zapnout.Je to na webu jen šedé a nejde nic zaškrtnout,v aplikaci to napíše že to není momentálně možné!!! Auto už mám 2 roky a furt s tím connectem není něco v pořádku!!!

V 19. 3. 2020 na 20:26, jpav napsal:

Tomas87 Mám to stejně !Už asi 3měsíce to řeším s podporou.Vždy mne napíšou že už je to opravené a není!!Jak v aplikaci tak na webu nelze prostě nastavení oznámení zapnout.Je to na webu jen šedé a nejde nic zaškrtnout,v aplikaci to napíše že to není momentálně možné!!! Auto už mám 2 roky a furt s tím connectem není něco v pořádku!!!

No to je přesně ono. Sedá barva a v apce info není dostupné. Čekal jsem výhodu, ze když bude rvát alarm nebo něco, tak se to dozvím. Štvou mě teda

510E09E7-924E-4888-AEEB-C482B0BA12CB.png

před 9 minutami, jaroslav75 napsal:

co zkusit aplikaci resetovat resp. vynuceně zastavit?

Jak se to dělá? ?

  • 1 měsíc později...

Dobry den,

mam problem se synchronizaci dat mezi autem a skoda connect. Mam superb iV. Prvnich 195km slo vse jak melo a najednou nic. Nevim jestli je to spojene s tou jejich vestavenou e-sim. Zkousel jsem aji hotspot z mobilu, ale porad nic. Jsem prihlaseny jako druhy uzivatel, ale aji pri prepnuti na hlavniho uzivatele, to porad nesynchronizuje :/. 

Nevite nekdo, jak to opet rozchodit?

Pro zajimavost na druhem aute vse funguje jak ma, jen nema tu vestavenou e-sim.

auto jezdí nebo stojí? U mě synchronizace skončí pokud auto den dva stojí. Celý modul jde v tomto smyslu do hybernace. Neprobudí ho ani otevření dveří. musím nastartovat a pak se synchronizace spustí a zpětně dostanu i staré požadavky, které čekaly ve frontě, jako zdravotní karta atd. Nevím jak dalece to je normální ale po 4 měsících nikam nevedoucím "řešení" s infolinkou škoda jsem to už řešit přestal.

Auto jezdi. Na tachometru mam uz 360km, ale v apce/webu je porad 195km. Nevim co se stalo, ale do te doby to fungovalo jak melo. Myslim si, ze problem bude nekde v tom columbusu a te e-simce. Uz to resim se suportem, tak uvidim, co s toho bude. 

Kdyz to pripojim pres wlan na modem nebo na telefon, tak mi to pise, ze pripojeni wlan nebo hotspot nema datove pripojeni. Tak nevim kde co mam zapnout, aby to fungovalo. Jeste me utvrzuje, ze auto nema pripojeni, seda zemekoule na columbuse. Vidim to na navstevu servisu.

Upraveno od arpi11

  • 2 měsíce později...

Mne prislo upozornenie o expiracii na email...

Vážená/Vážený Pán Patrik ....

Dovoľujeme si Vás upozorniť na ukončenie poskytovania služieb ŠKODA Connect.

Služby ŠKODA Connect poskytujú jednoduchý prístup k najdôležitejším funkciám vozidla, a to buď prostredníctvom portálu ŠKODA Connect alebo aplikácie ŠKODA Connect.

Zostať on-line a pripojení k vozidlu v každej situácii môže byť užitočné.

Pozrite sa na dostupné služby uvedené nižšie, ktoré po skončení poskytovania služieb ŠKODA Connect zrejme nebudú k dispozícii. Viac informácií nájdete na portáli ŠKODA Connect.

Od septembra 2018 až do marca 2020 sme znížili cenu za predĺženie služieb Remote Access na sumu 39 € (z pôvodnej ceny 60 €) a za služby Infotainment Online na sumu 49 € (z pôvodnej ceny 70 €).

Platnosť služieb ŠKODA Connect skončí 15. 1. 2020. Ak chcete zostať naďalej pripojení, môžete platnosť služieb predĺžiť v portáli ŠKODA Connect.

Upraveno od Patrik1971

Prislo mi to 3x....6tyzdnov,2 tyzdne a tyzden vopred pred vyprsanim.

  • 3 týdny později...

Tak jsem si prodloužil Connectivitu :-) dal jsem platbu převodem a už je to 5 dní a faktura nikde, volal jsem na infolinku kde je problém ..... prej  výpadek :-D už 10dní, tak jsem zvědav jak to bude fungovat / vlastně nefungovat když za prodloužení na 1rok chtějí 1299kč

     

Asi jsi to špatně pochopil, systém nefunguje, když něco nefunguje tak to nemohu zaplatit, proto mi nepřišel doklad aby ji mohl uhradit, Škoda auto pracuje na opravě softwaru.

 

 

  • 2 týdny později...

Dobry den,

rad bych se zeptal jestli nemel nekdo stejny problem jako ja..

koupil jsem si 2 a pul let staryho superba a kdyz se chci pripojit do skody connct tak mi to pise ze to smaze staryho uzivatele az se prihlasim vse udelam jak pisou potom to chce po me registracni kod ten zadam a objevi se CHYBA REGISTRACE NEUSPESNA.. a takhle mi to dela porad dokola kdyz zadam pin.. uz jsem zkousel i jinej ucet vsechno ale bohuzel porad nic.

 

Nevi nekdo co stim prosim.. budu rad za kazdou radu.. u nas v autorizovanym servisu absolutne netusili co stim... :/

Co to je za autorizak, kdyz si nevi rady :/...

Mel jsem stejny problem v novem MIB3, ale v autorizaku mi to kluci opravili. Nevim presne co delali, ale museli to napichnout na jejich pc a tam podle navodu od skody to opravili. 

Takze bych ti poradil jit do nejakeho jineho autorizaku, kde budou schopnejsi.

  • 2 měsíce později...

Ahoj,

mam tedka nového SIII Fl 2021 a chce to po mě připojení kvůli personalizaci ke Škoda Connect účtu, vyplnil tedy e-mail a heslo kliknu na přihlásit a auto řekne ze se nepovedlo a konec. V apce mě to supa našlo ale chce to dokončit aktivaci v aute. 
 

mel někdo podobný problem? Dik

Od 3.12.2020 je v obchode google play aktualizacia a skoda connect sa meni s novym logom na MySkoda.

Upraveno od Patrik1971

iOS uživatelé budou mít novou appku dostupnou v App Store až po 10.12.2020. 

Už máte někdo tu verzi 3.7.0?

Jsem plný očekávání že už to bude konecne fungovat :)

Na Google play mi to píše poslední verze z 29.9. a aplikace se mi sama neaktualizovala.

Nebo to musím přeinstalovat?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.