tomaxus Vloženo 11. Únor 2020 Sdílet Vloženo 11. Únor 2020 Tak jsem smazal auto z garáže, odinstaloval app, znovu vložil do garáže podle návodu, zadal kód z app v nastavení v autě a vypadá to, že je to funkční.....aktuální data, dálkově jsem nastavil topení....pokud to vydrží, servis a reset jednotky řešit nebudu. Díky za tento návod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
titanius Vloženo 16. Únor 2020 Sdílet Vloženo 16. Únor 2020 Už asi 3 dni sa nemôžem prihlásiť do Škoda Connectu... Co s tým? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 16. Únor 2020 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2020 Všichni jsme na tom podobně... Co s tím? Nic, smířit se, kontaktovat infolinku nepomáhá, pracují tam stejně jako u Boeingu cvičené opice řízené klauny a pořád opakují to samé už několik měsíců, vlastně let, mám to auto od léta 2017. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 16. Únor 2020 Sdílet Vloženo 16. Únor 2020 Obcas to vypadne,ale nejaky viacdnovy vypadok uz som ozaj velmi dlho nemal. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
titanius Vloženo 16. Únor 2020 Sdílet Vloženo 16. Únor 2020 V piatok som cestoval z Mnichova cez Rakúsko domov smer Poprad. Prvykrat od zakúpenia Infotainmentu Online. Všetko fungovalo OK... No pred Viedňou ma navi začala odklaňať na Budapešť.Myslim si... WTF??? Pre istotu som si zapol Sygic na mobile, a držal sa smer BA, Trenčín, Ružomberok atď... Keď sme boli v BA, bolo okolo 02:00h,tak na Columbuse boli cesty a križovatky červené. Čiže akože BA upchata, preto ten odklon cez Maďarsko. Ale prečo? Keď BA bola total prázdna? Mám nieco zle nastavene? Čas a pod.? Ved čas sa nastavuje automaticky sám... Nechápem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 17. Únor 2020 Sdílet Vloženo 17. Únor 2020 Toto ale nebude problem Skoda Conect,to bude skor problem dynamickeho navadzania do ciela/tusim tak sa to vola/Ta funkcia uz aj mna velakrat poplietla a naviedla na obchadzku uplne zbytocne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas87 Vloženo 16. Březen 2020 Sdílet Vloženo 16. Březen 2020 V 27. 6. 2019 na 10:34, BirK napsal: @prase66 já používám mobilní appku (iOS) a i nastavení oblasti jsem dělal v ní a funguje mi to bez problémů, projev který popisuješ jsem nezaznamenal. Jen mi vadí, že oznámení o opuštění oblasti/překročení rychlosti nechodí formou oznámení (což bych považoval za samozřejmé), ale pouze se zobrazí v samotné appce. Tzn. pokud appku neotevřu a zrovna se nepodívám, tak se o těchto stavech nedozvím. Nevím, jesti to neumí samotná appka anebo to jen neumím někde nastavit (i když jsem prošel veškerá nastavení a toto tam nenašel). Hlášení o alarmu přitom formou oznámení i na zamknutou obrazovku telefonu přijde. Dobrý den. Mužů se zeptat? Vyřešil jste to nějak? Informace o opuštění nebo alarm přijde oznámení jen do apky, to je celkem k prdu, to bych se musel pořád dívat do apky. Na e-mail nic nepřijde. Řeším to se škodou a ještě žádná odpověď. díky Tomáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas87 Vloženo 16. Březen 2020 Sdílet Vloženo 16. Březen 2020 Dobrý den. mám nové auto a Škoda Connect. Alarm a oznámení opuštění oblasti chodí jen do appky. Žádný mail a oznámení na plochu í když je vše povolené. I v nastavení oznámení na portálu mám slovo uložit šedé. Psal jsem na help desk a zatím nic. Zná to někdo ? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prase66 Vloženo 19. Březen 2020 Sdílet Vloženo 19. Březen 2020 (editace) při otevření úvodní stránky dám refresh kolečkem nahoře vpravo a ten proběhne, potvrzeno časem aktualizace dole. když ale pak vlezu na stránku Dveře a okna tak tam je poslední aktualizace někdy z praveku a po násilném refreši kolečkem nahoře vpravo to na mě někdy vykvikve abych si zkontroloval internet, někdy že jim je líto abych volal infolinku, někdy se to jen sekne. rozhodně pořád starý neaktuální stav. Máte to také tak? Editováno: 19. Březen 2020, autor: prase66 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jpav Vloženo 19. Březen 2020 Sdílet Vloženo 19. Březen 2020 Tomas87 Mám to stejně !Už asi 3měsíce to řeším s podporou.Vždy mne napíšou že už je to opravené a není!!Jak v aplikaci tak na webu nelze prostě nastavení oznámení zapnout.Je to na webu jen šedé a nejde nic zaškrtnout,v aplikaci to napíše že to není momentálně možné!!! Auto už mám 2 roky a furt s tím connectem není něco v pořádku!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas87 Vloženo 21. Březen 2020 Sdílet Vloženo 21. Březen 2020 V 19. 3. 2020 na 20:26, jpav napsal: Tomas87 Mám to stejně !Už asi 3měsíce to řeším s podporou.Vždy mne napíšou že už je to opravené a není!!Jak v aplikaci tak na webu nelze prostě nastavení oznámení zapnout.Je to na webu jen šedé a nejde nic zaškrtnout,v aplikaci to napíše že to není momentálně možné!!! Auto už mám 2 roky a furt s tím connectem není něco v pořádku!!! No to je přesně ono. Sedá barva a v apce info není dostupné. Čekal jsem výhodu, ze když bude rvát alarm nebo něco, tak se to dozvím. Štvou mě teda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas87 Vloženo 21. Březen 2020 Sdílet Vloženo 21. Březen 2020 před 9 minutami, jaroslav75 napsal: co zkusit aplikaci resetovat resp. vynuceně zastavit? Jak se to dělá? ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arpi11 Vloženo 20. Květen 2020 Sdílet Vloženo 20. Květen 2020 Dobry den, mam problem se synchronizaci dat mezi autem a skoda connect. Mam superb iV. Prvnich 195km slo vse jak melo a najednou nic. Nevim jestli je to spojene s tou jejich vestavenou e-sim. Zkousel jsem aji hotspot z mobilu, ale porad nic. Jsem prihlaseny jako druhy uzivatel, ale aji pri prepnuti na hlavniho uzivatele, to porad nesynchronizuje :/. Nevite nekdo, jak to opet rozchodit? Pro zajimavost na druhem aute vse funguje jak ma, jen nema tu vestavenou e-sim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prase66 Vloženo 20. Květen 2020 Sdílet Vloženo 20. Květen 2020 auto jezdí nebo stojí? U mě synchronizace skončí pokud auto den dva stojí. Celý modul jde v tomto smyslu do hybernace. Neprobudí ho ani otevření dveří. musím nastartovat a pak se synchronizace spustí a zpětně dostanu i staré požadavky, které čekaly ve frontě, jako zdravotní karta atd. Nevím jak dalece to je normální ale po 4 měsících nikam nevedoucím "řešení" s infolinkou škoda jsem to už řešit přestal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arpi11 Vloženo 20. Květen 2020 Sdílet Vloženo 20. Květen 2020 (editace) Auto jezdi. Na tachometru mam uz 360km, ale v apce/webu je porad 195km. Nevim co se stalo, ale do te doby to fungovalo jak melo. Myslim si, ze problem bude nekde v tom columbusu a te e-simce. Uz to resim se suportem, tak uvidim, co s toho bude. Kdyz to pripojim pres wlan na modem nebo na telefon, tak mi to pise, ze pripojeni wlan nebo hotspot nema datove pripojeni. Tak nevim kde co mam zapnout, aby to fungovalo. Jeste me utvrzuje, ze auto nema pripojeni, seda zemekoule na columbuse. Vidim to na navstevu servisu. Editováno: 20. Květen 2020, autor: arpi11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 4. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2020 (editace) Mne prislo upozornenie o expiracii na email... Vážená/Vážený Pán Patrik .... Dovoľujeme si Vás upozorniť na ukončenie poskytovania služieb ŠKODA Connect. Služby ŠKODA Connect poskytujú jednoduchý prístup k najdôležitejším funkciám vozidla, a to buď prostredníctvom portálu ŠKODA Connect alebo aplikácie ŠKODA Connect. Zostať on-line a pripojení k vozidlu v každej situácii môže byť užitočné. Pozrite sa na dostupné služby uvedené nižšie, ktoré po skončení poskytovania služieb ŠKODA Connect zrejme nebudú k dispozícii. Viac informácií nájdete na portáli ŠKODA Connect.Od septembra 2018 až do marca 2020 sme znížili cenu za predĺženie služieb Remote Access na sumu 39 € (z pôvodnej ceny 60 €) a za služby Infotainment Online na sumu 49 € (z pôvodnej ceny 70 €). Platnosť služieb ŠKODA Connect skončí 15. 1. 2020. Ak chcete zostať naďalej pripojení, môžete platnosť služieb predĺžiť v portáli ŠKODA Connect. Editováno: 4. Srpen 2020, autor: Patrik1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 4. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2020 Prislo mi to 3x....6tyzdnov,2 tyzdne a tyzden vopred pred vyprsanim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas513 Vloženo 24. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2020 Tak jsem si prodloužil Connectivitu :-) dal jsem platbu převodem a už je to 5 dní a faktura nikde, volal jsem na infolinku kde je problém ..... prej výpadek :-D už 10dní, tak jsem zvědav jak to bude fungovat / vlastně nefungovat když za prodloužení na 1rok chtějí 1299kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas513 Vloženo 24. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2020 Asi jsi to špatně pochopil, systém nefunguje, když něco nefunguje tak to nemohu zaplatit, proto mi nepřišel doklad aby ji mohl uhradit, Škoda auto pracuje na opravě softwaru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates 94 Vloženo 7. Září 2020 Sdílet Vloženo 7. Září 2020 Dobry den, rad bych se zeptal jestli nemel nekdo stejny problem jako ja.. koupil jsem si 2 a pul let staryho superba a kdyz se chci pripojit do skody connct tak mi to pise ze to smaze staryho uzivatele az se prihlasim vse udelam jak pisou potom to chce po me registracni kod ten zadam a objevi se CHYBA REGISTRACE NEUSPESNA.. a takhle mi to dela porad dokola kdyz zadam pin.. uz jsem zkousel i jinej ucet vsechno ale bohuzel porad nic. Nevi nekdo co stim prosim.. budu rad za kazdou radu.. u nas v autorizovanym servisu absolutne netusili co stim... :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arpi11 Vloženo 7. Září 2020 Sdílet Vloženo 7. Září 2020 Co to je za autorizak, kdyz si nevi rady :/... Mel jsem stejny problem v novem MIB3, ale v autorizaku mi to kluci opravili. Nevim presne co delali, ale museli to napichnout na jejich pc a tam podle navodu od skody to opravili. Takze bych ti poradil jit do nejakeho jineho autorizaku, kde budou schopnejsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 5. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2020 Ahoj, mam tedka nového SIII Fl 2021 a chce to po mě připojení kvůli personalizaci ke Škoda Connect účtu, vyplnil tedy e-mail a heslo kliknu na přihlásit a auto řekne ze se nepovedlo a konec. V apce mě to supa našlo ale chce to dokončit aktivaci v aute. mel někdo podobný problem? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 7. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2020 (editace) Od 3.12.2020 je v obchode google play aktualizacia a skoda connect sa meni s novym logom na MySkoda. Editováno: 7. Prosinec 2020, autor: Patrik1971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 7. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2020 iOS uživatelé budou mít novou appku dostupnou v App Store až po 10.12.2020. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medved09 Vloženo 7. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2020 Už máte někdo tu verzi 3.7.0? Jsem plný očekávání že už to bude konecne fungovat :) Na Google play mi to píše poslední verze z 29.9. a aplikace se mi sama neaktualizovala. Nebo to musím přeinstalovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.