Jump to content

prase66

Uživatel
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Excellent

About prase66

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

500 profile views
  1. regulace hladiny moře Regulace_hladiny_more.mp4
  2. ono je to spíš cítit než slyšet . jako jet s normálním motorem na vyšší stupeň s 2000 otáček do kopce. je cítit jak se ten motor trápí . šlápnout víc na plyn tak se samozřejmě 4 válce aktivují, ale při ustálené/plynulé jízdě a postupné potřebě vyššího výkonu (kopec, nižší otáčky) se to ne vždy přepne včas a pak je cítit jak ty dva válce v nižších otáčkách na ten výkon nestačí. Ty dva válce by se měly aktivovat tak nad 3000 otáček a rychlosti nad 100 km. Tedy v reálu někde na dálnici nebo prázdné výpadovce . Ve měste nebo při nižších rychlostech to vyloženě ser..vadí. Jako motor perfekt a t
  3. měli jsme ve firmě 3 stejné Fabie 1.4 mpi. Já jako správné prase jezdil zásadně na 5 tis otáček aby to alespon trochu jelo, dehonestován a ponížen nezvykem z přechodu z auta s 3x vyšším výkonem. Zkrátka jsem Fabii vůbec nešetřil (za což se ji dodatečně omlouvám) a výsledek? najela 350 tis bez jediné opravy motoru nebo problému. Pak si ji vzala logistika na dojetí (rozvoz zakázek) a ti se s tím už nes.... vůbec. Auto najelo celkem 450 tis a prodalo se za pár drobných s bezproblémovým motorem. Zbylé dvě dostaly dvě slečny, které jezdily zásadně kolem 2tis otáček a povětšinou i v těch otáčkách s
  4. 1.5. tsi manuál S3 r.v. červen 2019 žádné škubání (léto, zima, starý soft, nový soft, studený motor, teplý motor.....)
  5. to právě nikdo pořádně neví. Nekdo s vytaženým konektorem jezdí roky a auto jezdí bez problémů, maximálně svítí nějaká kontrolka, někdo argumentuje logickou úvahou, že vytažený konektor může něco pokazit, protože nikdo s jistotou neví co jeho data využívá. Posílá data např do systému BMS a ten zase může řídit kdejaké asistenty, komfortní služby...jak u jakého auta a softu. A že v praxi jezdí s inteligentním dobíjením už roky a problém neměl a že raději koupí po 3 letech novou baterku než by riskoval. Je to na každém. Já mám ještě auto v záruce tak se bojím vypojovat něco o čem nevím něco na 10
  6. já to mám takhle. ale taky max bonus, trvalý mimo prahu (slušný, v praze opravdu 2x tolik). Ale sup byl levný,700k. žádný LK
  7. vůně do auta jsou nejškodlivější chemie co může být. dýchat to naplno v uzavřeném prostoru je sebepoškozování. asi nejlepší koupit si nějaký držáček na vůni, např toto a koupit si čistě vonný olej který se do toho naleje např na vatu nebo něco savého). já je kupuju např v Globu, mají tam 200 druhů všech možných vůní, jedna lahvička stojí asi 50,- a vydrží nafurt. A fakt to voní a je přírodní. Samozřejmě vůni jen když je auto čisté a bez pachu. O víkendu se mi v něm vychcala kočka a přebíjet to santálovým dřevem byl hardcore.
  8. auto jezdí nebo stojí? U mě synchronizace skončí pokud auto den dva stojí. Celý modul jde v tomto smyslu do hybernace. Neprobudí ho ani otevření dveří. musím nastartovat a pak se synchronizace spustí a zpětně dostanu i staré požadavky, které čekaly ve frontě, jako zdravotní karta atd. Nevím jak dalece to je normální ale po 4 měsících nikam nevedoucím "řešení" s infolinkou škoda jsem to už řešit přestal.
  9. při otevření úvodní stránky dám refresh kolečkem nahoře vpravo a ten proběhne, potvrzeno časem aktualizace dole. když ale pak vlezu na stránku Dveře a okna tak tam je poslední aktualizace někdy z praveku a po násilném refreši kolečkem nahoře vpravo to na mě někdy vykvikve abych si zkontroloval internet, někdy že jim je líto abych volal infolinku, někdy se to jen sekne. rozhodně pořád starý neaktuální stav. Máte to také tak?
  10. 1. pes 2. potřít anténu chilli 3. nakrmit kočku aby neměla potřebu žrát anténu Vážně, já jsem kdysi parkoval venku 3 auta a bojoval s kunama. řešil jsem to ako vysokofrekvenční směrový reproduktor a signál něco kolem 25 khz. vše s pořádným zesilovačem a zapojeno na detektor pohybu který jsem měl pod přístřeškem i na světla. Předpokládal jsem že pískot bude pro kuny velice nepříjemný a člověka to rušit nebude. Výsledek byl ten, že kunám to bylo ale úplně jedno, ale kočky mi na auto od té doby už nikdy nevlezly.
  11. 0) telefon mít připojený na net (furt) 1) nainstalovat si patcher, poslední verzi. Aplikaci spustit a zavřít 2) nainstalovat si z linku poslední Caristu https://uloz.to/file/uxPcEnSpbGb6/bjdudjbjsisk868379273kjxuodh-zip (použít soubor bez "crk" v názvu. Soubor s crk se používá pouze v případě, že už je nainstalovaná a patcherem úspěšně ošetřená jiná verze caristy, a tímto souborem se pak jen aktualizuje carista a není už potřeba znovu používat patcher - aspoň myslím, ale ještě jsem nezkoušel) a aplikaci spustit a zavřít (aby se ukázala později v patcheru) 3) aplikaci "odemknout"
×
×
  • Create New...