Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím přítomné. Chci se zeptat kde hledat závadu, viděl jsem podobné téma na F II, jenom s tím rozdílem že já přes kabely nenastartuji. Při otočením klíčku slyším jenom cvaknutí a nic. Dříve se mi párkrát stalo že po druhém otočení klíčku motor naskočil, včera večer bohužel už zřejmě total stop. Předpokládám že po výměně startéru bude vše dobré? Kde případně jinde hledat chybu? Předem díky za rady.

Upraveno od Vojta Jetel

Zkus tam dat rychlost a oprit se do auta.

Je tam nejaky pastorek a ten nemusi zaskakovat. Timto se to pohne. 

Je také možné,že když to cvakne,tak elektromagnetické vysouvání pastorku normálně funguje,ale to vysunutí  nespojí kontakty a nesepne spouštěč.Že je tam nějaký špatný kontakt a závada se může zase kdykoli opakovat.Pak by se ten spouštěč musel vyměnit,nebo zgenerálkovat.

To samé mě postihlo také a pomohlo pár úderů ocelovou tyčí do startéru. Od té doby startuju bez problémů.

  • Autor
před 47 minutami, DAVID7001 napsal:

Je také možné,že když to cvakne,tak elektromagnetické vysouvání pastorku normálně funguje,ale to vysunutí  nespojí kontakty a nesepne spouštěč.Že je tam nějaký špatný kontakt a závada se může zase kdykoli opakovat.Pak by se ten spouštěč musel vyměnit,nebo zgenerálkovat.

Asi jsem taky pro "trvalejší" opravu. Našel jsem stránku kde je to docela přehledně popsané, kde jsou i ty špatné kontakty popsané jako častá závada. http://www.autoprofil.cz/userdata/articles/7620/ads_autoexpert_serial_autoeletrika_3_.pdf

Opravu poklepem bych ocenil včera, kdy jsem zůstal stát v půl desáté večer na parkovišti u Tesca :kol-49:

Nedbal si varovani, tak Te to vytrestalo :D.

V historii staří praktikové pro ten případ,kdy se jim nechtěl roztočit spouštěč,jen cvakalo elektromagnetické vysouvání,používali kladivo.To přiložili na kontakty na spouštěči a propojili je.

  • Autor
před 1 minutou, Čečulák napsal:

Nedbal si varovani, tak Te to vytrestalo :D.

 

Právě teď, DAVID7001 napsal:

V historii staří praktikové pro ten případ,kdy se jim nechtěl roztočit spouštěč,jen cvakalo elektromagnetické vysouvání,používali kladivo.To přiložili na kontakty na spouštěči a propojili je.

Hold budu muset rozšířit příruční výbavu vozidla :-)

  • Autor

Náhodou nemáte někdo zkušenost s demontáží startéru? Ty dva šrouby co drží startér k bloku motoru, mají směr povolování doleva? Nebo mají obrácený závit? Nemohu to vubec povolit. Přístup na ...... . Vždycky si vzpomenu na video Lakatoš - zetor. Past vedle pasti :wallbash:

Tam není důvod dávat šrouby s opačným závitem,takže povolovat doleva.Samozřejmě jako první odpojit kabely a nejlépe i baterku.Chce to prostě nejlépe si pořídit gola sadu se všemi myslitelnými nástavci.S plochým klíčem se toho moc nepořídí a není nic horšího,než když se člověk při opravování najednou dostane k něčemu,co nemá čím rozmontovat.Vycházej z toho,že oni to také museli nějak smontovat,tak jít to musí...

  • Autor
před 4 hodinami, DAVID7001 napsal:

Tam není důvod dávat šrouby s opačným závitem,takže povolovat doleva.Samozřejmě jako první odpojit kabely a nejlépe i baterku.Chce to prostě nejlépe si pořídit gola sadu se všemi myslitelnými nástavci.S plochým klíčem se toho moc nepořídí a není nic horšího,než když se člověk při opravování najednou dostane k něčemu,co nemá čím rozmontovat.Vycházej z toho,že oni to také museli nějak smontovat,tak jít to musí...

Tak dílo se podařilo, starter je venku. Golu mám, troufám si říci že dobře vybavenou. Bál jsem se jenom abych šrouby nestrhnul. Nakonec pomohl uvolňovač Wurth a vše se podařilo.

  • 3 měsíce později...
  • Autor

Zdravím a ozívám se s pokračováním na toto téma. V létě jsem startér vyměnil a bylo po problému. Až do teď. Stalo se mi to samé, jenom s tím rozdílem, že tentokrát startér ani necvakal. Startér jsem vyndal, otestoval přes autobaterii a startér funguje. Namontoval jsem zpátky a startuje. Ale bohužel se mi stává to že se mi vybíjí autobaterie. Večer nabiju, na baterii naměřím 12,9V a druhý den má baterie 12.4V. Když měřím odběr v klidu, pří přípojení, respektivě propojení přes měřák, mi skočí odběr cca 0.5A a postupně klesne na nulu. Chtěl bych se pokusit dohledat co mi baterii vybíjí. Mohu poprosit někoho z přítomných, zda by mi dokázal poslat el. schéma na motor Fabia I 1,4 16V 59kw r.v. 2007 motor BUD  ? Případně tipu kde hledat se nebráním :-) Předem díky.

Upraveno od Vojta Jetel

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.