Publikováno Srpen 20, 20169 r Ahoj, nenašel jsem takové téma, takže pokud tu je, tak sorry. V poslední době při ohřátém motoru se otáčky drží místo okolo 800 až okolo 1000. Při nastartování OK, ale potom už takhle. Nevíte čím by to mohlo být? Poslední servis před cca 13 tis. km a dělaly se rozvody. Jinak nic... Díky Key
Srpen 20, 20169 r Autor Mno vypalovani asi ne, to by nebylo 400 km v nedeli a ted znovu... Teda alespon myslim
Srpen 21, 20169 r Aktivní regenerace DPF, ta se spustí každých několik set ujetých km a to i když není filtr zaplněný.... Prostě preventivně.
Září 18, 20168 r Autor Aktivní regeneraci poznám. Už nějakou dobu to auto mám. Teď se mi navíc už asi třikrát stalo, že to nahlásilo před prvním nastartováním chybu ESP, tlaku pneumatik a serva volantu, či co to je... takže hurá do servisu... mně napadla baterka a dobíjení, ale nevim, jestli to může mít dopad na ty tři další věci...
Říjen 11, 20168 r Ahoj, kolik volnoběžných otáček točí motor při regeneraci DPF? Nedavno jsem přijel asi po 40 km jízdě a motor točil nějakých 900, byla tedy regenerace? Díky moc
Říjen 19, 20168 r No na volnobeh od 900 do 1000. A spoznas regeneraciu tak ze sa roztocia vsetky ventylatory motora aj ked nemas spustenu klimu ci prehriaty motor.
Říjen 23, 20168 r Tak ventilátory jsem si nevšiml že by běžely, ale docela to smrdělo od výfuku, jinak díky za odpověď
Srpen 5, 20187 r Zdravím všechny, pozoruji teď zvýšené otáčky volnoběhu u zahřátého motoru cca 1 000 otáček, regenerací dpf to není. Je třeba vypnout a znovu nastartovat a pak drží cca těch 800 ot. Měřil jsem multimetrem baterii ta je v pořádku, alternátor taky v pořádku. Nevíte někdo čím to může být nebo je to normální? Diagnostika bez závad motor 2.0tdi 125kw CR DSG CFGB ŠKODA SUPERB Děkuji všem
Srpen 6, 20187 r A co klima, v tědlech vedrech si mákne. Zkoušel jsi ji vypnout, trochu přidat plyn a kouknout kam otáčky spadnou?
Srpen 6, 20187 r Toto jsem nezkoušel zkusil jsem několikrát prošlápnout plyn ale s běžící klimatizací a pořád okolo těch 1 000 otáček. První ranní start vždy v pohodě až po nějaké chvíli se to vyšplhá na těch 1000ot. Dnes jsem ještě znovu měřil baterií bez nastartování dává 12.8V, alternátor v zátěži (klima, světla, rádio) 13.7 až 13.8 což si myslím hodnoty ok.
Srpen 6, 20187 r Môže byť aj klímou, skús ako píše nosekma. Ráno je aj teplota nižšia a potom sa musí kompresor snažiť, keď je vonku nad 30.
Srpen 9, 20187 r Tak jsem to vyzkoušel když vypnu klimatizaci tak musím trošku prošlápnout plyn. pedál a otáčky spadnou na normál myslíte že ta klima tak zatěžuje altik že si musí přidávat na otáčkách motoru? Nebo odchází alternátor? Baterie má před startem 12.8V a altík dává 13.7 až 13.8V. Jde mi o to že příští týden jedu do chorvatska tak jestli to mám nějak řešit nebo být v klidu. Děkuji vám všem moc za rady.
Srpen 9, 20187 r To, že se zaplou klimou (pokud jede na vyšší výkon) jsou vyšší volnoběžné otáčky, je normální.
Srpen 9, 20187 r Dělá to i když mám větrák na první stupeň ale teplotu staženou na minimum. A co ten altík ty hodnoty co si o tom myslíte?
Srpen 9, 20187 r Větrák na to nemýá vliv. To, co dělá tu nejvyšší spotřebu, je kompresor. a ten jede na max, protože je teplota nastavena na minimum. Řešíš kraviny - prostě zaplá klima (to, že běží kompresor) automaticky zvýší otáčky o cca 200-300 (u všech škodovek, které jsem měl, to dělalo). prostě to tak je, takže jeď v poklidu do chorvatska a nepanikař.
Srpen 3, 20205 r Řeším něco podobného, regenerace neběží, ale jakmile se auto zahřeje volnobezne otáčky jsou na 1050 ot
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.