Jump to content
keymaker

Zvýšené otáčky volnoběhu teplého motoru

Recommended Posts

Ahoj, nenašel jsem takové téma, takže pokud tu je, tak sorry. V poslední době při ohřátém motoru se otáčky drží místo okolo 800 až okolo 1000. Při nastartování OK, ale potom už takhle. Nevíte čím by to mohlo být? Poslední servis před cca 13 tis. km a dělaly se rozvody. Jinak nic...

Díky Key

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktivní regenerace DPF, ta se spustí každých několik set ujetých km a to i když není filtr zaplněný.... Prostě preventivně. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktivní regeneraci poznám. Už nějakou dobu to auto mám. Teď se mi navíc už asi třikrát stalo, že to nahlásilo před prvním nastartováním chybu ESP, tlaku pneumatik a serva volantu, či co to je... takže hurá do servisu... mně napadla baterka a dobíjení, ale nevim, jestli to může mít dopad na ty tři další věci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, kolik volnoběžných otáček točí motor při regeneraci DPF? Nedavno jsem přijel asi po 40 km jízdě a motor točil nějakých 900, byla tedy regenerace? Díky moc

Share this post


Link to post
Share on other sites

No na volnobeh od 900 do 1000. A spoznas regeneraciu tak ze sa roztocia vsetky ventylatory motora aj ked nemas spustenu klimu ci prehriaty motor.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím všechny, pozoruji teď zvýšené otáčky volnoběhu u zahřátého motoru cca 1 000 otáček, regenerací dpf to není. Je třeba vypnout a znovu nastartovat a pak drží cca těch 800 ot. Měřil jsem multimetrem baterii ta je v pořádku, alternátor taky v pořádku. Nevíte někdo čím to může být nebo je to normální? Diagnostika bez závad 

motor 2.0tdi 125kw CR DSG  CFGB ŠKODA SUPERB 

Děkuji všem 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co klima, v tědlech vedrech si mákne. Zkoušel jsi ji vypnout, trochu přidat plyn a kouknout kam otáčky spadnou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toto jsem nezkoušel zkusil jsem několikrát prošlápnout plyn ale s běžící klimatizací a pořád okolo těch 1 000 otáček. První ranní start vždy v pohodě až po nějaké chvíli se to vyšplhá na těch 1000ot. Dnes jsem ještě znovu měřil baterií bez nastartování dává 12.8V, alternátor v zátěži (klima, světla, rádio) 13.7 až 13.8 což si myslím hodnoty ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Môže byť aj klímou, skús ako píše nosekma. Ráno je aj teplota nižšia a potom sa musí kompresor snažiť, keď je vonku nad 30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem to vyzkoušel když vypnu klimatizaci tak musím trošku prošlápnout plyn. pedál a otáčky spadnou na normál myslíte že ta klima tak zatěžuje altik že si musí přidávat na otáčkách motoru? Nebo odchází alternátor? Baterie má před startem 12.8V a altík dává 13.7 až 13.8V. Jde mi o to že příští týden jedu do chorvatska tak jestli to mám nějak řešit nebo být v klidu. Děkuji vám všem moc za rady. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Větrák na to nemýá vliv. To, co dělá tu nejvyšší spotřebu, je kompresor. a ten jede na max, protože je teplota nastavena na minimum.

 

Řešíš kraviny - prostě zaplá klima (to, že běží kompresor) automaticky zvýší otáčky o cca 200-300 (u všech škodovek, které jsem měl, to dělalo). prostě to tak je, takže jeď v poklidu do chorvatska a nepanikař.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...