Přejít na obsah

nosekma

Uživatel
  • Počet příspěvků

    26
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení nosekma

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Děkuji za radu, objednal jsem nakonec ty Bridgestone Blizzak LM005 195/65 91T, tak uvidíme
  2. No, chtěl bych teďka pořídit Nokiany WR D4 195/65 R15 a rozdíl mezi 91T a 91H je skoro 300 Kč na jedno kolo, měním všechny čtyři. To se mi už pak tak zanedbatelný nezdá. (ale chápu, že každý soudruh to má jinak ). Myslím, že rychlost 190km/h je alespoň pro mě dostačující. Aby auto reálně jelo 190, to už musí být ručička za 200km/h a to si klidně na těch zimákách odpustím. Pro jistotu bude samozřejmě upozornění na maxidotu. Nebo tu hrozí ještě nějaké jiné nebezpečí, který mi uchází, proč vzít přecijen to Háčko?
  3. Díky za odpovědi, tady jsem ještě dohledal vyhlášku 341/2014 Sb. (https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2014-341#prilohy), v příloze 12 je to tam pospaný. Nižší rychlostní index tam není specifikovaný nijak specifikovaný. Takže díky, kupuji pneu s indexem T a nastavím si výstrahu na maxi-dotu.
  4. Ahoj, asi se zeptám už jako blbec, ale jak to je s tím rychlostním indexem u zimí pneu. Jasný je, že mohu použít nižší index (s cedulkou/upozorněním), nicméně někdo píše, že se u zimní pneu může použít pouze o jeden stupeň nižší. Jak to tedy je? V TP mám předepsaný rychlostní index V (240km/h), nejradši bych koupil teďka index T (190 km/h) - což je o více než jeden stupeň nižší rychlostní index. Nebude s tím problém? Max. rychlost v TP mám 211 km/h. Díky
  5. zajímavé info, takže to tedy znamená, že projev je nromální a můžeme klidně spát? :)
  6. S mým CFHC (O2) mohu potvrdit popisované chování. Při lechtání plynu rachtá. Jezdím s tím už asi 35000km (co jsem auto koupil). Nyní asi 169000km. Ještě jsem zaznamenal, že při teplotách pod nulou to téměř vůbec nedělá. Nijak jsem to zatím neřešil, protože jinak vše jezdí jak má. Teďka až bude servis, tak se zkusím optat. Až někdo něco zjistí, dejte vědět :)
  7. mám O2 2.0TDI 103kw CFHC (najeto 160tisíc km), dělá mi to podobný zvuk hlavně v létě. Na neutrálu jsem to moc nezkoušel, ale pokud jedu a jen tak lechtám plyn (po rovině, z kopce), tak se ozve podobné rachtání. Pouze pokud jen lechtám plyn a pokud je motor zahřátý. Za studena nic. V zimě jako když utne. Někdy to slyším i v zimě, (když je třeba kolem nuly) a více, ale opravdu jen hodně utlumeně. Nevím, jestli to je tou teplotou, nebo třeba zimní naftou, případně rozdílem letní/zimní VIF, který dávám. Tankuju většinou u EuroOilu bez biosložky, nebo na Benzině Efectu, přidávám letní/zimní VIF. Jezdím takto už asi 30tisíc km (vlastně co s autem jezdím :d). Pokud něco servis ukáže, dej vědět :)
  8. Ahoj, mám O2 stjený rok, stejný motor - 2012, CFHC, 156k km Oil Ash mám na 0,07l (a co na to koukám - cca 10 000km se to nezměnilo). Jinak malé upozornění pro tebe, máš tam verzi sw řídící jednotky 9980, což je už sw po dieselgate úpravách. Proto se se ti filtr bude plnit rychleji regenerovat o dost častěji. Rozdíl mezi calculated a measured může být. Přijde mi, že měřená hodnota zaplnění je tam jako taková pojistka, pokud by náhle vzrostl rozdíl tlaku před/za filtrem, pustí se regenerace. Jinak se vše určuje podle calculated hodnot. Několik měsíců jezdím bez funkčního rozdílovýho čidla tlaku (stále ukazuje -0,34) a regenerace probíhají normálně, jen tam asi není ta pojistka.
  9. K downgrejdu doporučuji motorpower, Třebotov. Jinak k regeneracím, občas to pozoruji (hlavně kvuli tomu, že mi přestal měřit snímač diference tlaku :D) a můžu opravdu jen potvrdit, že auto (alespoň mé, CFHC sw 9813) sleduje styl jízdy a pokud mám zaplněno alespoň na 60% a vjedu na dálnici (kde chvíli jedu 130), tak se regenerace spustí. Pokud mám 60% zaplnění a jezdím různě po okrskách, ve městě, v horách, tak čeká na vhodnější podmínky. Pokud nenastanou, vypálí při 100% zaplnění (ikdyž to se mi stalo opravdu jen v těch Alpách). A jelikož mám pokažený senzor diference tlaku (měřené zaplnění ukazuje pořád hodnotu -0,80), tak to opravdu vyhodnocuje jenom z počítaných hodnot. Nespouští regeneraci, protože by narostl tlakový rozdíl. S tím senzorem je to mimojiné zvláštní, přestalo to měřit někdy v půlce léta. Zkoušel jsem profouknout konektor k senzoru, zaklepat a začal fungovat, jen ale do první křižovatky :) Teď jen čekám, když se ukáže kontrolka motoru, zatím ale nic (třebas takových 2000 km). Když načtu chyby, tak tam ten senzor tlaku svítí (asi sporadická). Regenerace se spouští a probíhají normálně. Asi se senzor zasekl v pravou chvíli a nenutí to auto regenerovat pořád :)
  10. A co klima, v tědlech vedrech si mákne. Zkoušel jsi ji vypnout, trochu přidat plyn a kouknout kam otáčky spadnou?
  11. Jasně, s DG softwarem jsem najel asi 15000km a regenerovalo to jak divý, neměl jsem ale obd adapter, tak jsem to nesledoval do detailu. Pak jsem downgrejdoval. Máš pravdu, že na dalnici se plní méně, pokud jedu 150+km/h, teplota stoupne natolik, že se vypaluje i pasivně (zaplnění klesá teda pomalu, kolem - 15mg/km, což je oproti aktivní regeneraci prd). Reagoval jsem spíš na kolegu, kterému to vypalovalo i při 50% zaplnění a má před-dieselgate software. Myslím, že jednotka vypálí filtr a nemusí být vůbec plný (ať už se bavime o calculated nebo measured soot), vypálí ho, když nastanou nějaké příhodné podmínky (v mém případě několik hodin po dálnici).
  12. Já jsem teď sledoval chování filtru na delší cestě do Itálie. Na dalnici v Německu se začal vypalovat asi po 400km, přičemž počítané zaplnění cca 14g, měřené ještě méně. Následně v Italských Alpách, kde byl buďto krpál nahoru, nebo krpál dolů (ne úplně dobré podmínky pro regeneraci), se filtr vypálil až při 100% poćítaného zaplnění (asi 23.2g) a 680km od poslední regenerace. To mě vede k tomu, jestli jednotka kromě samotného zaplnění (ať už počítaného nebo měřeného), nesleduje ještě styl jízdy jako takové. V Německu se vypálil protože k tomu dlouhou dobu byly vhodné podmínky (v tu dobu to bylo několik hodin jen po dálnici). V Alpách zase počkal až když neměl na výběr a vypálit musel. Normálně se mi filtr pálí při nějakých 70% zaplnění. Mám 2.0tdi 103kw,CFHC. Sw jeden z posledních před DG - 9813.
  13. nosekma

    brzdy zadní kolo

    Zdravím, využiju zde již založeného tématu. V březnu (asi 5000km zpět) jsem měnil brzdy (kotouče, destičky, zadní i přední, vše od ATE). Teď jsem si všiml, že pravý zadní kotouč vypadá nějak podezřele. Ostatní kotouče vypadají normálně, skoro zrcadlově, na tomto pravém zadním se objevili menší soustředné rýhy a trochu se jinak zbarvil, ztmavnul. Po jízdě se toto PZ kolo možná v porovnání s levým kolem o trochu více hřeje, ale není to nic markantního. Přikládám fotky pravého (první foto) i levého kotouče pro porovnání. Snad to bude zřetelné. Občas docházelo k tomu, že po použití ruční brzdy, případném delším stání na brzdě kolo (mám podezření na toto PZ) po následném rozjezdu trochu písklo, ale jen někdy a pouze ten první rozjezd. V pondělí se chystáme na dovolenou do Alp, auto budeme hodně využívat, brzdy v horách budou potřeba. Mám to nějak řešit ještě před odjezdem? Při jízdě a brzdění nic nepíská, neklepe, kolo se nijak moc nehřeje, všechno v pohodě. Nerad bych ale na dovolený něco s tím řešil. Zkoušel jsem párkrát za jízdy na chvilku zatáhnout ručku na první zub, což většinou pomáhalo povrchové oreznutí zadních kotoučů, moc se tento pravý po tom nezlepšil. díky za rady
  14. Pro ty, co se s tímto setkali, video níže. Je to ten zvuk, který vyluzuje prasklý přítlačák? Mám rizikový ročník, tak se chci informovat, abych to poznal, až(kdyby) to příjde
×
×
  • Vytvořit nový...