Přejít na obsah

Clintův pirátský klub II


Clint

Doporučené příspěvky

Sabiza: Toto je jasné i bez Tvého poučování. I přes to jsou mi emise šumák a ve městech úplně u prdele. Kdo chce bydlet ve městě, ať si zvyká. Za mě odchod z EU a návrat ke starým dobrým laciným MPI bez filtru. 

Editováno: , autor: Clerfayt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro odchod bych úplně nebyl, ale návrat k volnému obchodu, pohybu osob a přeshraniční spolupráci, JEN!!! A ne aby nám Makrela s Makrelem diktovali co tady máme a nemáme dělat a chtěli nám zavádět svoje západní vidění "bezpečného" světa apod..  Ať táhnou k čertu, snad se ta ultra-levičácká banda, co tam je nyní po volbách trochu změní. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Petrrr napsal:

Tak proč se roky tlačí na emise a nesmyslné, vymyšlené normy, které nemají s reálným provozem nic společného? Dobře, teď na to po x letech přišli, tak se to snaží měnit, ale bude to zase stejně o hovně.  Správně si to řekl v tom, že se řeší na lokální úrovni, ale pokud bude tyhle nesmysly řešit jen a pouze Evropa a ostatní země světa na to budou srát, tak je to jedno a celá Evropa si pod sebou jen podřezává konkurenceschopnost. Ok, jistě, že chci aby se kvalita prostředí kde žijeme stále zlepšovala a ona se zlepšuje za posledních x let, a´t už jde o čistírny odpadních vod ( moje profese) čistější vodní toky atd., už se nevypouští kde co kde kam.  Ale vše chce svůj čas a nejde vše lámat přes koleno, za každou cenu. Opatření musejí jít s dobou s možnostmi technologií, materiálů apod. 

Jakékoli řešení emisí je žádoucí. To, že automobilky jdou cestou nejmenší práce, tedy snižováním objemů, je věc druhá. Začalo to u koncernu, kdo ví, kde to skončí. Na druhou stranu stále existuje dost automobilek, které mají solidní objemy motorů (stále koupíš benzínové i naftové třílitry). Kdo chce větší objem, bude muset sáhnout k jiným, nejspíše americkým značkám. Ono vezmi si to i z jiného pohledu. Evropská automobilka vynaloží extrémní množství peněz, které ty nedokážeš nakopírovat ani na kopírce, do vývoje třeba pětilitrového motoru. Dá to do aut vyšší třídy a kolik bude prodejů? Kolik jsi viděl na cestách třeba Audi A8 s motorem 6.3? Těch limuzín moc v oběhu nebude. Není na to prostě dostatečná kupní síla. 

 

Píšeš o konkurenceschopnosti, což je fajn, ale musíš na to koukat trochu jinak. Pokud se budeme bavit o tom, že někdo bude chtít importovat své zboží do EU, bude muset splňovat stejné normy a limity, jako výrobce v EU, který zboží vlastně jen převáží ze státu do státu. Stejně tak bude výrobce, který exportuje mimo EU, muset respektovat a dodržovat normy a limity v zemi, do které importuje. Opravdu to není tak, že čínská firma může do EU importovat všechno bez jakéhokoli omezení a pravidel. Pokud nedodržuješ normy, nemáš tady co dělat a nesmíš to prodávat. To je třeba taky důvod, proč má drtivá většina čínských prodejců evropské certifikace na prodej věcí (krásným příkladem je Alibaba, kde kupuješ věci pro výrobu dalších věcí). 

 

A co se týče přirozeného vývoje - ten nikdy nebyl. Vývoj byl vždy určován dle požadavků a nutnosti trhu. 

 

před 34 minutami, Clerfayt napsal:

Sabiza: Toto je jasné i bez Tvého poučování. I přes to jsou mi emise šumák a ve městech úplně u prdele. Kdo chce bydlet ve městě, ať si zvyká. Za mě odchod z EU a návrat ke starým dobrým laciným MPI bez filtru. 

 

Kdy byly MPI bez filtru laciné? 

 

před 1 minutou, Petrrr napsal:

Pro odchod bych úplně nebyl, ale návrat k volnému obchodu, pohybu osob a přeshraniční spolupráci, JEN!!! A ne aby nám Makrela s Makrelem diktovali co tady máme a nemáme dělat a chtěli nám zavádět svoje západní vidění "bezpečného" světa apod..  Ať táhnou k čertu, snad se ta ultra-levičácká banda, co tam je nyní po volbách trochu změní. 

 

Merkelová ani Macron ovšem EU nic nediktují. Mohou mít určité názory a nápady, ale tím to končí. Nařízení, doporučení a další věci schvalují dva orgány - Evropský parlament a Rada EU. Do Rady EU si zvolit zástupce nemůžeš, ale můžeš jejich pozdější zvolení ovlivnit například tím, že půjdeš k volbám do Evropského parlamentu, které jsou teď v květnu. To, že lidi neustále prskají na EU, ale k volbám přijde 18.2 % voličů, je směšné. 

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a co může člověk u voleb, který se nevěnuje politice, nemá přehled a znalosti? Já osobně vůbec politiku nesleduji, být vím že bych nějaký ten přehled mít měl, ale prostě tomu nerozumím, takže ani nemůžu objektivně volit. Navíc v době on-line abych si vyřizoval měsíc dopředu volební průkaz, abych mohl odvolat mimo místo bydliště, to už samo o sobě mě odrazuje se jakkoli zapojovat do dění kolem voleb. Ale sere mě to všechno kolem politiky taky [emoji3]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jo, v ledasčem máš pravdu, ale čína pořád bude vyrábět levněji i s eu certifikací, protože nemusí držet továrny nějaké emisní povolenky a tisíce předpisů a nařízení, takhle jsem to myslel, které stojí prachy. A ano vývoj lepších motorů a aut ( v prémiovém segmentu) je dotováno z výroby mainstreamových vozů. To je taky fakt.  

Zapoměl si na Evropskou komisi ještě , to je to největší zlo a kámen úrazu. Ta kolikrát navrhuje a dost i nevybíravým způsobem prosazuje co se jí zlíbí. Členové komise nejsou nikým voleni, nikomu se nezodpovídají. ještě že ten vožrala Juncker (předseda) jde do prdele a snad to do ruky vemou lidé a tím myslím celej ten EU ansábl, kteří nejsou tolik odtrženi na svých zlatých obláčcích za hradbou bodyguardů od reality. Měli by se také naučit vyslechnout si a respektovat i názory nás (těch z východu), protože ne vše tady máme špatně, jak už některé předpisy a zákony ( co se bezpečnosti týče) tak zkušenosti z minulosti dané naší historií, které oni nemají (komunismus atd.) A o těch tzv. uprchlících se ani bavit nebudu, protože se z odstupem času ukazuje, že ČR a jiné země měly v tomhle ohledu od začátku pravdu, zejména, že nelze otevřít hranice bez kontroly kdejaké lůze co sem přivadruje. 

 

Tady máš takové krátké video, co zase ta slavná EU chystá, ale pozor je to strašlivé video Sabizo, nic pro děti země a květinové děti. 

Editováno: , autor: Petrrr
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neříkám, že EU je vždy to nejlepší, nicméně ve srovnání s tím co tu bylo dřív je to asi ta nejlepší volba. Také se mi nelíbí co se tam někdy schvaluje, ale tak to v demokratické společnosti je - menšina se musí podřídit většině. Že má největší hlas D a F je holt fakt. Ostatně podle ČR (ČSR či ČSSR) se svět nikdy netočil, snad za časů Českého království, ale to je již dávná historie.

Pokud se budeme bavit o emisích, je to hysterie, kterou už asi nikdo nezastaví - je sice hezké že chce někdo snižovat emise, ovšem s přihlédnutím k tomu kdo a co je jejich největším producentem je poněkud smutné, že to odskáče automobilová (osobní) doprava. To neustálé vnucování elektropohonu bez potřebné infrastruktury je neskutečné, navíc zatím je získávání el. energie natolik "špinavé" že situaci rozhodně nezmění. A to nemluvím o tom, kolika procenty se celkově auta podílí na znečištění.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jádro v EU??? Vždyť usilují o jeho zrušení...

 

Navíc postavit jadernou elektrárnu není jako postavit barák. Jenom rozšíření (dostavění dalších bloků) stávající el. Dukovany nebo Temelín bude odhadem trvat 10 let od započetí prací na projektech po realizaci a spuštění bloků... Takže to už je taky pozdě...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jednou musím 100% se Sabizou souhlasit, což se ovšem nestává téměř vůbec. Dle mého je Jádro budoucnost, obzvlášť jaderné reaktory 3. generace. Stringo, narazil si hlavu na čepičku. Ne EU, ale pomatení Němci, zase jsme u toho. Němci si něco vymyslí a cpou to ostatním, ale když nefouká vítr nebo nesvítí sluníčko, tak to sosají od nás, to je jim naše elektrika z uhelek nebo jádra dobrá. Sami platí majitele uhelných elektráren v De, kteří mají povinost tu elektrárnu stále udržovat v provozoschopném stavu aby v případě nutnosti, to mohly nahodit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, Sabiza napsal:

Buď v pohodě. Škodovka slíbila, že vybuduje v ČR 7000 stanic na nabíjení. :)

 

Mimochodem, ta špinavá energie není až tak špinavá. Dneska už ne. Ale chtělo by to trochu více investovat do jádra.

skoro nikde v ČR nejde platit Visou nebo mastercard, mají ty svoje podělaný karty..... Ale už to snad k těm nabíječkám konečně začnou dávat, protože cizinec si pak auto prostě nedobije, nebude to mít čím zaplatit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, stanmar napsal:

No ale abych nebyl jenom negativista, konečně se bude řešit parkování u nás na sídlišti - od léta bychom tu měli mít parkovací zónu. Tak se auta s S na značce budou muset přesunuot o kousek dál.

Kde to bude, prosím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...