Říjen 9, 20186 r To bych možná radši jel s tebou i s nějakým pokecáním ohledně funkčnosti a spolehlivosti a tak, pokud by to bylo možné na tom srazu.
Říjen 9, 20186 r Jenže problém je, že dsg se chová v každém autě, MR, variantě jinak. Rozdíl mezi 2kou a 3kou supem je obrovský. Jak chováním, tak fičurama.
Říjen 9, 20186 r Ty vole, to je strašný, co kus to originál, to potom fakt nemůže člověk věřit ani 30% co se tady a na netu píše...
Říjen 9, 20186 r Seru na to, až prodám tu svou plečku, tak zajdu do ESA a přijedu se s tím. Tam by mi snad měli vysvětlit jak s automatem jezdit ne?
Říjen 9, 20186 r Jenže já chci konkrétní auto. V podstatě každý automat se chová jinak, když to tak čtu. Jinak ježdění s automatem nemůže být přece tak složité, jde jen k to se naučit (mě osobně určitě bude stačit vysvětlit jednou) jak správně provádět zařazení a jak pořádně zaparkovat auto.
Říjen 9, 20186 r Jezdit s automatem je jak s autickem na pouti. To fak zvládneš.. Každopádně jsem ted jezdil RS TDI 4x4 a dle mého to dsg tomu motoru dává zbytecnej coud a podtaci ho.
Říjen 10, 20186 r DSG, no je to věc názoru. Jsou zde na fóru lidé, co ohrnují nos nad manuálem a bez automatu by nemohli být. Co jsem měl možnost vyzkoušet, vždy jsem si musel přeřazovat v některých situacích sám - a to hlavně při předjíždění či ostřejších zatáčkách. Upraveno Říjen 10, 20186 r od stanmar
Říjen 10, 20186 r Ale na klidnou jízdu při nízkých otáčkách je DSG machr. Neříkám že se s ním nedá hezky svézt, ale pokud to bude možné, rád bych měl vždy jen manuál. Mě prostě DSG neoslovilo. Musíš si to vyzkoušet sám, jinak nezjistíš jestli Ti bude vyhovovat.
Říjen 10, 20186 r DSG treba vyskúšať , jazdili sme doma stále manualy,až prišiel čas na auto pre syna,golf 5.2,0 DSG sportline ,dovoz r.v2005.Zazitok,jazda,akcelerácia ,režim sport no niečo „nové”.Padla voľba na nové auto,Karoq 1,6TDi DSG-pre manželku super,pre mna pohodlne zvezenie.Na starom DSG a hlavne dvojlitry je to trosku iná „káva “
Říjen 10, 20186 r před 42 minutami, stanmar napsal: DSG, no je to věc názoru. Jsou zde na fóru lidé, co ohrnují nos nad manuálem a bez automatu by nemohli být. Co jsem měl možnost vyzkoušet, vždy jsem si musel přeřazovat v některých situacích sám - a to hlavně při předjíždění či ostřejších zatáčkách. protože ty lidi nezkusili jiný automaty ať třeba v jiné cenové kategorii.... DSG je prostě lowend.... Upraveno Říjen 10, 20186 r od kokta7
Říjen 10, 20186 r Kokto ty wole já mluvím o koupi auta do 350000kč na osobní denní ježdění, ne o autě za mega na okruh, ty máš úplně jiné priority ohledně aut, s tebou nemá smysl se o běžném autě zapovídat. Já si vyzkouším to DSG v Octě a uvidím sám jak to na mě působí. Jinak asi platí co se píše, že když DSG tak mokré 6st. trvanlivější než suché 7st.???
Říjen 10, 20186 r spíš si kup manuál, u DSG bys měl měnit olej do 60000km a to taky něco stojí..... Upraveno Říjen 10, 20186 r od kokta7
Říjen 10, 20186 r To DSG opravdu v některých případech motor podtáčí. Nedávno jsem jezdil v RS TDI DSG 4x4 a někdy to opravdu nepěkně dunělo. Myslím, že TDIfun to umí SW upravit. Možná i motorpower případně MVolesko.
Říjen 10, 20186 r O tom píše hodně lidí, pokud nemají řezim SPORT v tomto režimu prý funguje celkem dobře - nějaké postřehy?
Říjen 10, 20186 r DSG ve sportu ti motor točí furt na max... třeba u Brambor řadí i níže, když vidí že že nechceš jet naplno... Upraveno Říjen 10, 20186 r od kokta7
Říjen 10, 20186 r Stringo, ak si ešte nemal automat, zvykneš si veľmi rýchlo. Na začiatku si treba "sadnúť" na ľavú nohu, aby si nerobil nálepku na prednom skle, keď inštinktívne chceš stlačiť spojku a dupneš na veľký pedál brzdy. Neviem ako to je s DSG, ale mokrá automatika aj v režime sport, či manuál ti nedovolí extrémy a aj tak radí automaticky. Tie nové systémy sú samozrejme nastavené na emisie a spotrebu, ale je to len o softvéri. S automatom je to o pohodičke hlavne v kolónach. Výmena oleja za niekoľko rokov používania (podľa nájazdu) je finančne zanedbateľná. Najlepšie je mať jedno auto s automatikou a druhé manuál.
Říjen 10, 20186 r Stringo, koukej na to takhle. Nebudu soudit co je lepší a co ne a co je pro koho vhodnější a co ne. Budeš kupovat starší auto už s nějakým nájezdem a teď zvaž jak dlouho ho budeš chtít mít, kolik s ním chceš najezdit a jestli pak budeš mít na případné nelevné opravy. Já pokud bych bral DSG, tak jedině s novým autem. Všichni víme jak jsou na tom DSG se spolehlivostí. Může to být ok, ale také nemusí, u manuálu je spíš jistota, že tam nebude třeba řešit téměř nic, u DSG takovou jistotu nemáš.
Říjen 10, 20186 r No taky bych popřemýšlel, z jakého důvodu by mělo to auto mít DSG. Co Tě na něm láká.
Říjen 10, 20186 r Nevím, kdo začal jezdit s automatem, tak tvrdí že to měl udělat dříve. Samozřejmě nikdo z okolí to nemá, protože všichni z prdelákova jezdí ve 20 a víc let starých autech, nebo nových Dustrech a podobných nových vozech. Láká mě to vyzkoušet. Měl jsem za to, že s automatem mají auta lepší zrychlení, zároveň jezdím denně přes celou Plzeň min.2x v koloně a pořád musím kvrdlat se šaltrpákou. Je pravda, že auto na 1-3 roky nekupuji, nejsem ten typ, co by auta nějak střídal, takže ten servis následný mě taky trochu děsí. Auto bude mít nájezd počítám kolem 140t km na nižší nájezd se dostat nedá u aut se servisní historií.
Říjen 10, 20186 r Zrychlení? No asi o nějakou desetinu. Možná v okamžiku řazení to bude rychlejší, jenže v běžném provozu není manuál (zvlášť silnější benzín) o moc pomalejší. Neříkám že je automat špatný, ale technika holt neví co je před tebou, takže stejně musíš taky řadit sám. Pravda jenom ťuknutim do páky, nebo pádly.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.