Petrrr Vloženo 9. leden 2020 Sdílet Vloženo 9. leden 2020 To vis ze jo, to jsou takove komplexi prazske cechackovske mindracky. Delame neco pro projektanty DE BMW ohledne toho planovaneho polygonu, sefove jezdi do Mnichova do BMW Rapidem a co jako, nikoho to nezajima. Projektanti z BMW sem zase prijeli v Sharanu. Mnohem vetsi vahu ma povest firmy, jeji spolehlivost a preference. Strejda zase krom jine vozi pro DE postu nejake letaky uz roky. Vzdy si vyzadaji jeho, pac s nim jsou spokojeni, vzdy vse dovezl v poradku a vcas. A kazdej sere na to, ze osobne jezdi ve Skodovkach. A objem te prace uz bylo taky za miliony. A ti u kterych by se mozna koukalo jakym autem prijedou uz davno litaji letadly. Tak ze takovy pristup maji mozna u nas par rado by podnikatelu s rocnim obratem milion korun co jeho zamestnanci delaji za minimalni mzdu a on je ten big boss co ukazuje co na toho 2roky ojeteho BMW ma. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 9. leden 2020 Sdílet Vloženo 9. leden 2020 před 5 hodinami, Sabiza napsal: Jako je zlaté být zaměstnanec a neřešit takový ptákoviny. Až po tu chvíli, když přijde řada na platbu daní - jako zaměstnanec totiž nic nezatajíš a neodkloníš ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 9. leden 2020 Sdílet Vloženo 9. leden 2020 Nebo alimentů.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 9. leden 2020 Sdílet Vloženo 9. leden 2020 před 23 minutami, stanmar napsal: Až po tu chvíli, když přijde řada na platbu daní - jako zaměstnanec totiž nic nezatajíš a neodkloníš ... Pokud máš zálohy, což většina OSVČ má, tak toho taky moc neodkloníš. To u SROčka je to úplně něco jinýho. Tam je to ráj na zemi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 10. leden 2020 Sdílet Vloženo 10. leden 2020 Tady hovoříte o trestné věci, něco odkloňovat a vyhýbat se placení daní. Pokud to ovšem nazvete jak se patří, tedy "OPTIMALIZOVAT" tak pak je to v pořádku. :-) :-) :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 10. leden 2020 Sdílet Vloženo 10. leden 2020 No odklonění je prý taky v pořádku ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 10. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 10. leden 2020 Něco pro Motose a Grétu :D :D 2 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 10. leden 2020 Sdílet Vloženo 10. leden 2020 Já půjdu do MB AA. 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 11. leden 2020 Sdílet Vloženo 11. leden 2020 ???? 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 11. leden 2020 Sdílet Vloženo 11. leden 2020 Ani se mi nechce věřit, že by to nebyl fake [emoji23] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 12. leden 2020 Sdílet Vloženo 12. leden 2020 Co rika nebo sdili Sabiza je vzdy pravda, nemusis mit tedy obavy, ze by to byl snad Fake. [emoji23] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 12. leden 2020 Sdílet Vloženo 12. leden 2020 Tak to je hustý. Chechtal jsem se snad čtvrt hodiny ??? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 19. leden 2020 Sdílet Vloženo 19. leden 2020 Pozdrav z podnikové chatky? předokolky stojí na hlavní silnici pouhý kilometr 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 19. leden 2020 Sdílet Vloženo 19. leden 2020 Vše je o řidiči. Většina lidí neumí vypnout ESP a pak to tak dopadá. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 19. leden 2020 Sdílet Vloženo 19. leden 2020 Přesně tak, ESP omezí výkon na kola a není jak se vyhrabat, pomalu auto zpomaluje až zastaví a je konečná. Ale samozřejmě se 4x4 je to snazší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 19. leden 2020 Sdílet Vloženo 19. leden 2020 Spíš ASR. Další problém je lehká přední náprava a docela našlapané motory. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 19. leden 2020 Sdílet Vloženo 19. leden 2020 Tak ono jsou ty dva systémy propojené ve většině případů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 19. leden 2020 Sdílet Vloženo 19. leden 2020 ASR je součástí “balíku” ESP, takže opravdu stačí umět vypnout ESP a člověk by se měl vyhrabat o pár metrů výše :-)). Jinak 4x4 je v tomto případě výhodou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 19. leden 2020 Sdílet Vloženo 19. leden 2020 Ve výsledku je hlavní nezastavovat, ať se děje cokoli. Případně mrtvý lyžař se dá vyřešit až u chatky. :D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 19. leden 2020 Sdílet Vloženo 19. leden 2020 Jj. To je základ. V Octě naštěstí ESP můžu vypnout. V S1,2 i 3 to už standartně vypnout nejde. To samé ABS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 19. leden 2020 Sdílet Vloženo 19. leden 2020 Předokolky k chatě jen v řetězech a dík letošní mírné zimě 4*4 až k chatě jinak se nedá, loni tu bylo u chaty pouze metr půl . Ale čekal jsem že dneska budu volat traktor moc jsem haldexu nevěřil . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 19. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2020 Barbucha, ty jsi tam ten sníh navezl rudlem ze sjezdovky, přiznej se, abys si nějak oduvodnil prachy za haldex [emoji23] 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 21. leden 2020 Sdílet Vloženo 21. leden 2020 Přesně ? a pronajal sněžné dělo . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 21. leden 2020 Sdílet Vloženo 21. leden 2020 Nazdar jitrnice, dotaz na ty jenz maji chrochtaky 110Kw 2.0 TDI v O3. Znamemu to zacina chlastat vodu ve 260tis. Auto jezdilo spis dalky celou dobu. Vim, ze tam ten problem je u techto motoru, ale uz nevim co je toho pricinou. Pac dehty me neberou a Ochcavky uz vubec ne. Vi to nekdo z vas tady? Pac se mi to nechce hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 21. leden 2020 Sdílet Vloženo 21. leden 2020 Že by vodní pumpa nebo těsnění pod hlavou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.