Květen 10, 20196 r Uvidíme jak dlouho. Sabiza likvidátor aut. Kupuje starý vykrakany střepy a pak se diví. [emoji16][emoji23][emoji3]
Květen 10, 20196 r A přesto mě to spotřební zboží stálo méně, než tvůj rozvrzaný simply clever šmejd.
Květen 10, 20196 r Včera mě dojalo hodnocení brutálního předjíždění v zatáčce... https://prima.iprima.cz/zpravodajstvi/9-5-2019-velke-zpravy-dalsi-nebezpecny-ridic-predjizdel-v-zatacce#
Květen 11, 20196 r powershiftgate. Ty by měli dostat flastr až by se posrali. A takhle bych to řešil se všemi včetně dieselgatu v Evropě kde se to jen tak přešlo.
Květen 11, 20196 r Nepreslo, jen to neslo tolik pres media. Audi i Porsche plati. Audi pres 20 miliard, porsche 10+ (nevim ted presne). VW taky plati, cely koncern zkratka.
Květen 12, 20196 r Kdyby jen koncern.... Mercedes, BMW, Citroën, Peugeot, Fiat..... Hodně je toho. No každopádně bude asi něco špatně, když muselo tolik automobilek podvádět kvůli emisím aby se vešlo do norem.
Květen 12, 20196 r Kdyby jen koncern.... Mercedes, BMW, Citroën, Peugeot, Fiat..... Hodně je toho. No každopádně bude asi něco špatně, když muselo tolik automobilek podvádět kvůli emisím aby se vešlo do norem. Šéf VW Diess vsadil budoucnost VW především do elektromobily, buď to vyjde, anebo se potopí. Vývoj spalovacích motorů by tuším měli ukončit po roce 2023. Jinak další zpráva : Budoucnost koncernu
Květen 12, 20196 r ano platily automobilky pokuty, ale zákazníkům odškodné neplatily, že jim prodaly něco jiné než si zákazníci objednali jako třeba v USA.
Květen 12, 20196 r A komu by to prosím preospělo? Komu? Kolik aut stojí v USA v poušti bez využití? Tohle je nějaké řešení? Postavíme zánovní auta někam a pak je sešrotujeme? Takhle si hrajeme na ekologii? Chceme Evropu na kolenou? OK, donuťte automobilky zaplatit všechno všem, ony omezí výrobu, tím omezí subdodavatele a je skoro konec, dokážete si představit kolik je vůbec firem/lidí závislých na automotive? V USA jsou s prominutím paka
Květen 12, 20196 r Podvod je jednou podvod. V Evropě by si Ford s těma jeho prevodovkama vytrel se zákazníky prdel a ty by jen calovali jen kvůli tomu že v DE je výrobní závod a automobilka by vyhrožovala propouštěním a na to já Ti seru prave. Tady nejde o ekologii v tom bych s tebou souhlasil, Tady jde o princip. Jak k tomu přijdou automobilky co nepodvadely ale i zákazníci co po těch dodatečných úpravách jim kurvi motor. Notabene ty pokuty a odstupné Amikum zaplatili a zaplatí jitrnice v Evropě co od té doby pořídili koncern. Bůh ví o kolik více jsou ty sracky sizene než obvykle. To ti přijde správné? Mne ne.
Květen 12, 20196 r A hele, bude hooodne prvních testovacích zákazníků spokojených. Stat se testovacím jezdcem na své náklady pro automobilku. to je sen každého. [emoji23][emoji23][emoji23]https://www.lidovky.cz/byznys/auto/skoda-scala-se-prodava-teprve-dva-tydny-uz-je-ale-uspesnejsi-nez-rapid-ma-se-stat-trojkou-trhu.A190511_153846_ln-auto_vag
Květen 12, 20196 r No vidíš, že Tě emise netrápí. Tak pak nechápu proč do nich kopeš. Mě na tom vadí pouze to, že v laboratorních podmínkách mají spotřebu lepší než je skutečnost, ale to je známá věc. A co konkrétně za úpravy kazí motor?
Květen 12, 20196 r Koncovému zákazníkovi jsou emise celkem u zadku, zajímá jej jen spotřeba, problém nastává, když EU dá dohromady spotřebu (WLTP) a nízké emise zplodin, ono fyziku a chemii moc neokecáme, do toho přidej požadavky na bezpečnost = váha a další spotřeba. Jo a zavelený kurz elektromobilita, když nemáme ani infrastrukturu ani stabilní a levný zdroj energie, joooo, by mě zajímalo, kdy budou garáže v Bruselu plné elektromobilů...
Květen 12, 20196 r Ten upravený SW byl problém v tom, že v laboratoři to vykazovalo lepší parametry emisí, ale reálně to pouštělo více než mělo ale spotřeba byla nižší (opravné SW většinou mírně zvyšují spotřebu co jsme hledal, ale udrží emise v normě i v reálném provozu) a motor měl o něco vyšší pružnost. Tedy VW oholil EU a její předpisy a zákazníkovi dodal auto s lepšími parametry. Tedy VW podvedl jen ty zákazníky kteří si koupili jeho TDI s tím, že jsou "EKO", což u diselu asi nehrozí, ten kdo chce eko kupuje hybrid. Tedy tu část zákazníků kterým je ekologie jedno VW nijak v podstatě nepodvedl (ani ostatní automobilky, nebyl v tom jen VW, některé produkovali v reálném provozu i vyšší násobky než koncernové motory). Na druhou stranu ano, mělo by se všude měřit stejným metrem. Upraveno Květen 12, 20196 r od Martab
Květen 12, 20196 r Ten kdo myslí na ekologii jezdí MHD a nebo na kole, protože i stojící vozidlo je neekologické a neekonomické. Mě osobně vadí, že největším viníkem podle všech je VW.
Květen 13, 20196 r před 21 hodinami, ka_r_los napsal: Ten kdo myslí na ekologii jezdí MHD a nebo na kole. Ten, kdo myslí na ekologii, má chodit pěšky a hlavně bosky. Jinak je to egoistická kunda. Autobus i kolo bylo vytvořeno neekologickým způsobem.
Květen 13, 20196 r A idealne nahatej, protoze pri obleceni se pouzila taky energie z uhli a produkty z ropy
Květen 13, 20196 r Aneb návrat do pre-industriální doby a nejlépe do středověku (a většina lidí chcípne, protože jídlo se vyrábí v supermarketu)
Květen 13, 20196 r Jestli chce EU zkazit celý automobilový průmysl v Evropě, tak elektrická auta jsou správná cesta........
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.