Clerfayt Vloženo 11. Červenec 2019 Vloženo 11. Červenec 2019 Hodně odvážný manévr. Ženská je asi bez zábran. Citovat
beuticek Vloženo 11. Červenec 2019 Vloženo 11. Červenec 2019 Je to fíča. Ženský nebiju, ale nabourat do ní, tak jí asi vzteky zmydlím. Citovat
Clerfayt Vloženo 11. Červenec 2019 Vloženo 11. Červenec 2019 Bych se nedivil, kdyby to byla statá bába. Jako ta, co fungl nové bávo (myslím) vystavila na přejezdu Pendolinu. naštěstí ji jen škrtlo. Vlaku nebylo nic a bába potřebovala nový zadek u auta :-). Už je to dávno, ale myslím, že to bylo tak nějak: Bába jela přes přejezd a najednou to začalo zvukově signalizovat a blikat červená. Bábu nenapadlo nic lepšího, než to zahamovat. SSS jí vypnul motor. S tím fakt nepočítala a verglovala s klíčem v zapalování (možná měla o to hůž tlačítko). Ono ji to nestartovalo, protože nebyla schopna máčknout spojku. A tak si počkala na to pendolino. Co na to říct.... bába si nové auto vůbec neměla kupovat, když na něj mentálně nemá a nebo rovnou neřídit. 1 Citovat
motosman Vloženo 11. Červenec 2019 Vloženo 11. Červenec 2019 Skoro to vypadá na obdobu. Stála i když už mohla jet. 1 1 Citovat
motosman Vloženo 12. Červenec 2019 Vloženo 12. Červenec 2019 Tak pokračování....Obě řidičky obviněny z přestupku. Zastavení na dálnici a nedodržení bezpečné vzdálenosti...... Citovat
ka_r_los Vloženo 12. Červenec 2019 Vloženo 12. Červenec 2019 já furt nechápu, jak tam můžou cpát vzdálenost, bych těl viděl ten posudek na rozlišení stojícího neoznačeného vozidla a pomalu jedoucího vozidla. Citovat
Clint Vloženo 13. Červenec 2019 Autor Vloženo 13. Červenec 2019 (editace) Zdar všem Škodafilům Po delší době se hlásím zde na vláknu. Poslední dobou nestíhám, práce, výlety s rodinou a motorka. Auto zatím OK, žádný problém, vše funguje jak má. Jen gumy začínají bejt už zase volítané, doufám, že vydrží do zimy. Na mokru už žádný zázrak a na suchu dřepí všechny. Najeto 135tis a musím na olej. Počítám ještě tak kilečko najet a uvidíme, zda výměna za roční, nebo pokračovat a ušetřit nějakou kábli. S motorem jsem spokojen, spotřeba nízká, olej nedolejvám. Sraz bych viděl asi na září s ohledem na dovolené. Volal mi taky Kokta, že mu začíná 1,8 TSI chroustat fest olej a to má rok, kdy už by to dělat nemělo. Tak se mi zdá, že tohle prostě Škodovka nezmákla a nikdy nevyřešila. Editováno: 13. Červenec 2019, autor: Clint Citovat
beuticek Vloženo 13. Červenec 2019 Vloženo 13. Červenec 2019 Clinte, docela tě doháním. Už mám 126 tis. 1 Citovat
Clint Vloženo 13. Červenec 2019 Autor Vloženo 13. Červenec 2019 No pěkný. A jak ti to brzdí? [emoji6] Já koupil TRW ze Škoda dílů za polovinu ceny origo ve Škodovce a taky to o polovinu méně brzdí [emoji1787] Dnes jsem jel trochu svižně do práce a na okresce při prudkém brzdění ze 150 za autem, co stálo u přechodu, jsem myslel, že nezastavím. Brzdy zvadly a pedál zgumovatěl. Už se mi to stalo loni po výměně desek na horách po pár delších zabrždění. Docela hnus. Přitom škoda dává taky TRW, tyhle jsou asi jiná jakost. Citovat
LukášCBR Vloženo 13. Červenec 2019 Vloženo 13. Červenec 2019 Rozdíl v jakostních třídách je v automotive běžný a netýká se to jen brzd, ale např. stěračů, spojek atp.. Citovat
Stringo Vloženo 14. Červenec 2019 Vloženo 14. Červenec 2019 Problém je v tom, že ti tam stejnej šunt namontuje i autorizák... Citovat
Petrrr Vloženo 14. Červenec 2019 Vloženo 14. Červenec 2019 Presne, protoze i u origo dilu jsou ruzne jakosti. Jine ta nejlepsi jde do prvovyroby a jina na nahradni dily. Proto brzdy, sterace, baterie i kdyz original nevydrzi tolik co dily z fabriky u funglovky. Citovat
Clint Vloženo 14. Červenec 2019 Autor Vloženo 14. Červenec 2019 Známý servisák, co mi je montoval říkal, že vzhledově mají jinou strukturu a barvu, než co dávají oni ve Škodovce. Trochu mě to tehdy zarazilo, ale říkal jsem si, že TRW jako TRW. Takže asi holt ne, ale jak poznat ty kvalitní? [emoji6] Citovat
LukášCBR Vloženo 14. Červenec 2019 Vloženo 14. Červenec 2019 To se obávám, že nepoznáš. S ložiskama a jak jsem psal výše je to podobné. Citovat
beuticek Vloženo 14. Červenec 2019 Vloženo 14. Červenec 2019 Já dával originály, brzdí to jako nový. Ale dělal jsem destičky i kotouče. 1 Citovat
kokta7 Vloženo 15. Červenec 2019 Vloženo 15. Červenec 2019 Já dávám na oktavii nebo na seata original VW kotouče a desky.... sou sice dražší, ale ještě to brzdí lépe. Jinak mám krásnej nárazník od oleje :-D holt po záruce to chce včas prodat no :-D 1 1 Citovat
Stringo Vloženo 15. Červenec 2019 Vloženo 15. Červenec 2019 Takže problém i "vyřešených" chorob mladších motorů? 1 Citovat
ka_r_los Vloženo 15. Červenec 2019 Vloženo 15. Červenec 2019 a je to olej? Nejsou to jen saze s kondenzátem z výfuku? Citovat
stanmar Vloženo 15. Červenec 2019 Vloženo 15. Červenec 2019 Taky bych to tak tipoval. A 1,8 Tsi 118 kW CDAA nebyla až do ukončení výroby nikdy stoprocentně vychytaná. Citovat
kokta7 Vloženo 15. Červenec 2019 Vloženo 15. Červenec 2019 Před hodinou, ka_r_los napsal: a je to olej? Nejsou to jen saze s kondenzátem z výfuku? když mě to žere olej, ano je to olej :D 1 Citovat
Stringo Vloženo 15. Červenec 2019 Vloženo 15. Červenec 2019 Prodej to jako perfektně zajeté auto po tchánovi s běžnými provozními náklady (podle Škodovky) Citovat
stanmar Vloženo 15. Červenec 2019 Vloženo 15. Červenec 2019 před 3 hodinami, kokta7 napsal: když mě to žere olej, ano je to olej Kolik oleje musíš dolévat a na kolik km? Citovat
kokta7 Vloženo 15. Červenec 2019 Vloženo 15. Červenec 2019 před 3 hodinami, Stringo napsal: Prodej to jako perfektně zajeté auto po tchánovi s běžnými provozními náklady (podle Škodovky) nikdy nejeto na okruhu v Mostě :-D @stanmar cca litr na 4000km.- 1 1 Citovat
Clerfayt Vloženo 15. Červenec 2019 Vloženo 15. Červenec 2019 před 5 hodinami, kokta7 napsal: když mě to žere olej, ano je to olej :D Jsem téhož názoru. Najít autu nového sponzora. Nejlépe přes Škoda+. A tohoto drobného mínusu bude rázem plus :-) 3 1 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.