Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Bych se nedivil, kdyby to byla statá bába. Jako ta, co fungl nové bávo (myslím) vystavila na přejezdu Pendolinu. naštěstí ji jen škrtlo. Vlaku nebylo nic a bába potřebovala nový zadek u auta :-). Už je to dávno, ale myslím, že to bylo tak nějak: Bába jela přes přejezd a najednou to začalo zvukově signalizovat a blikat červená. Bábu nenapadlo nic lepšího, než to zahamovat. SSS jí vypnul motor. S tím fakt nepočítala a verglovala s klíčem v zapalování (možná měla o to hůž tlačítko). Ono ji to nestartovalo, protože nebyla schopna máčknout spojku. A tak si počkala na to pendolino. Co na to říct.... bába si nové auto vůbec neměla kupovat, když na něj mentálně nemá a nebo rovnou neřídit.

Vloženo (editace)

Zdar všem Škodafilům  :D

Po delší době se hlásím zde na vláknu. Poslední dobou nestíhám, práce, výlety s rodinou a motorka. Auto zatím OK, žádný problém, vše funguje jak má. Jen gumy začínají bejt už zase volítané, doufám, že vydrží do zimy. Na mokru už žádný zázrak a na suchu dřepí všechny. Najeto 135tis a musím na olej. Počítám ještě tak kilečko najet a uvidíme, zda výměna za roční, nebo pokračovat a ušetřit nějakou kábli. S motorem jsem spokojen, spotřeba nízká, olej nedolejvám.

Sraz bych viděl asi na září s ohledem na dovolené. Volal mi taky Kokta, že mu začíná 1,8 TSI chroustat fest olej a to má rok, kdy už by to dělat nemělo. Tak se mi zdá, že tohle prostě Škodovka nezmákla a nikdy nevyřešila.

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

No pěkný. A jak ti to brzdí? [emoji6] Já koupil TRW ze Škoda dílů za polovinu ceny origo ve Škodovce a taky to o polovinu méně brzdí [emoji1787] Dnes jsem jel trochu svižně do práce a na okresce při prudkém brzdění ze 150 za autem, co stálo u přechodu, jsem myslel, že nezastavím. Brzdy zvadly a pedál zgumovatěl. Už se mi to stalo loni po výměně desek na horách po pár delších zabrždění. Docela hnus. Přitom škoda dává taky TRW, tyhle jsou asi jiná jakost.

Vloženo

Presne, protoze i u origo dilu jsou ruzne jakosti. Jine ta nejlepsi jde do prvovyroby a jina na nahradni dily. Proto brzdy, sterace, baterie i kdyz original nevydrzi tolik co dily z fabriky u funglovky.

Vloženo

Známý servisák, co mi je montoval říkal, že vzhledově mají jinou strukturu a barvu, než co dávají oni ve Škodovce. Trochu mě to tehdy zarazilo, ale říkal jsem si, že TRW jako TRW. Takže asi holt ne, ale jak poznat ty kvalitní? [emoji6]

 

 

Vloženo

Já dávám na oktavii nebo na seata original VW kotouče a desky.... sou sice dražší, ale ještě to brzdí lépe.

 

Jinak mám krásnej nárazník od oleje :-D holt po záruce to chce včas prodat no :-D

9371B38C-4EB1-4B6B-AF49-2F28381627FB.jpg.6ba2cd6a35d3a864ac719f4c12a71eb4.jpg

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Vloženo
před 5 hodinami, kokta7 napsal:

když mě to žere olej, ano je to olej :D

Jsem téhož názoru. Najít autu nového sponzora. Nejlépe přes Škoda+. A tohoto drobného mínusu bude rázem plus :-)

 

  • Líbí se mi 3
  • Díky 1
  • Pozitivní 1

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...