Přejít na obsah

Klimatizace - problem?


Feryn-

Doporučené příspěvky

ahoj vsichni, skoro vubec nerozumim autum, a chtel bych se zeptat jesltli je normalni tohle - mam ve fabii poloautomatickou klimu, a kdyz jedu tak mi rucicka teploty ukazuje vsechno v pohode ale jakmile si treba nastavim nizkou teplotu a zacne foukat z tech fukaru studenej vzduch rucicka teploty okamzite klesa a po chvili se to zase vyrovna, je to normalni???..je normalni ze si ta fabie to takhle reguluje?...diky za odpo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zajímavá chybička. :unsure: .mělo by to být spíš naopak, protože kompresor má dost odběr a tím zvyšuje odpor altíku, kterej pak víc zatíží motor a ten se rychlejc ohřeje (používám to v zimě, s klimou se motor ohřeje rychlejc)...napadá mě, že ti možná blbně termostat nebo čidlo teploty... :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zajímavá chybička. :unsure: .mělo by to být spíš naopak, protože kompresor má dost odběr a tím zvyšuje odpor altíku, kterej pak víc zatíží motor a ten se rychlejc ohřeje (používám to v zimě, s klimou se motor ohřeje rychlejc)...napadá mě, že ti možná blbně termostat nebo čidlo teploty... :ph34r:

no jo, to je ale kdyz je venku zima a z fukaru ti fouka uplne horkej vzduch tak se motor vic nahriva, ale kdyz je to opacne a z fukaru ti fouka naopak hodne ledovej vzduch tak se motor zase vice chladi...todle mi rekli v autoservisu:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zajímavá chybička. :unsure: .mělo by to být spíš naopak, protože kompresor má dost odběr a tím zvyšuje odpor altíku, kterej pak víc zatíží motor a ten se rychlejc ohřeje (používám to v zimě, s klimou se motor ohřeje rychlejc)...napadá mě, že ti možná blbně termostat nebo čidlo teploty... :ph34r:

no jo, to je ale kdyz je venku zima a z fukaru ti fouka uplne horkej vzduch tak se motor vic nahriva, ale kdyz je to opacne a z fukaru ti fouka naopak hodne ledovej vzduch tak se motor zase vice chladi...todle mi rekli v autoservisu:D

to je nějaký divný, jak by se motor mohl chladit, když z něj ani neodebíráš teplo? jinak já jsem v servisu... B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim, netusim, autum moc nerozumim, ale nic s tim autem neni, pred tydnem byla na prohlidce, kupoval sem novej chladic a silenbloky, jinak je tam vse v poradku, vcera jsem si vsiml tohohle, a pry je to v poradku...takze to asi necham bejt...jestli nekdo bude mit cas a naladu, tak az se vam zahreje motor, tak zkuste klimu nastavit na co nejnizsi teplotu a uvidite ze se vam schladi motor...a kdyz ne, tak mam zase nejakou zavadu B)

Editováno: , autor: Feryn-
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cuss, tak jak sem popisoval ten problem s klimou a teplotou motoru, tak sem si v tom aute poradne sjel, a zjistil sem ze asi po 15 minutach jizdy zacne rucicka ukazatele telpoty padat dolu, jakoby se motor ochlazoval, a pozdeji se zase dostane do normalni polohy, a pak zase napr. po hodine to same, je to nepravidelne...chtel bych se zeptat jestli je to nejaka tezsi zavada nebo jenom nejak zaspinene nebo zanesene cidlo teploty v chladaku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zajímavá chybička. :unsure: .mělo by to být spíš naopak, protože kompresor má dost odběr a tím zvyšuje odpor altíku, kterej pak víc zatíží motor a ten se rychlejc ohřeje (používám to v zimě, s klimou se motor ohřeje rychlejc)...napadá mě, že ti možná blbně termostat nebo čidlo teploty... :ph34r:

no jo, to je ale kdyz je venku zima a z fukaru ti fouka uplne horkej vzduch tak se motor vic nahriva, ale kdyz je to opacne a z fukaru ti fouka naopak hodne ledovej vzduch tak se motor zase vice chladi...todle mi rekli v autoservisu:D

to ti povedal servisak alebo vratnik v skodovke ? lebo podla toho vyroku to sedi na vratnika ktory sa hra na servisaka.

len pre tvoju informaciu tak ucicka teploty je vo fabii urobena tak ze v strede sa drzi ako pribita. to je kvoli tomu aby ludia s tym nelietali do servisu ze maju nieco s autom ked i teplota kolise +-. ja som este take nic nezaznamenal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapnuti klimy na plnej vykon (regulace teploty na modrej puntik a ventilator na 4) muze mit za urcitych podminek za nasledek zakolisani teploty motoru (regulacni zpozdeni systemu s termostatem), ale na rucicce by to myslim nemelo byt videt. Uz proto, ze rucicka NEkopiruje presnou teplotu motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...