Feryn- Vloženo 18. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2006 ahoj vsichni, skoro vubec nerozumim autum, a chtel bych se zeptat jesltli je normalni tohle - mam ve fabii poloautomatickou klimu, a kdyz jedu tak mi rucicka teploty ukazuje vsechno v pohode ale jakmile si treba nastavim nizkou teplotu a zacne foukat z tech fukaru studenej vzduch rucicka teploty okamzite klesa a po chvili se to zase vyrovna, je to normalni???..je normalni ze si ta fabie to takhle reguluje?...diky za odpo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feryn- Vloženo 18. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Říjen 2006 jo jeste bych chtel dodat ze motor se NIKDY neprehriva, jenom jak bych to rekl:D...ostudenuje v dusledku klimy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 18. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2006 Normalní to nejní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 18. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2006 zajímavá chybička. .mělo by to být spíš naopak, protože kompresor má dost odběr a tím zvyšuje odpor altíku, kterej pak víc zatíží motor a ten se rychlejc ohřeje (používám to v zimě, s klimou se motor ohřeje rychlejc)...napadá mě, že ti možná blbně termostat nebo čidlo teploty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feryn- Vloženo 18. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Říjen 2006 tak ted sem volal na servis Skodu a rikali mi tam ze je to normalni, tak to schvalne zkuste, nikdy sem si toho nevsiml a to uz to mam pul roku:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feryn- Vloženo 18. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Říjen 2006 zajímavá chybička. .mělo by to být spíš naopak, protože kompresor má dost odběr a tím zvyšuje odpor altíku, kterej pak víc zatíží motor a ten se rychlejc ohřeje (používám to v zimě, s klimou se motor ohřeje rychlejc)...napadá mě, že ti možná blbně termostat nebo čidlo teploty... no jo, to je ale kdyz je venku zima a z fukaru ti fouka uplne horkej vzduch tak se motor vic nahriva, ale kdyz je to opacne a z fukaru ti fouka naopak hodne ledovej vzduch tak se motor zase vice chladi...todle mi rekli v autoservisu:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 18. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2006 zajímavá chybička. .mělo by to být spíš naopak, protože kompresor má dost odběr a tím zvyšuje odpor altíku, kterej pak víc zatíží motor a ten se rychlejc ohřeje (používám to v zimě, s klimou se motor ohřeje rychlejc)...napadá mě, že ti možná blbně termostat nebo čidlo teploty... no jo, to je ale kdyz je venku zima a z fukaru ti fouka uplne horkej vzduch tak se motor vic nahriva, ale kdyz je to opacne a z fukaru ti fouka naopak hodne ledovej vzduch tak se motor zase vice chladi...todle mi rekli v autoservisu:D to je nějaký divný, jak by se motor mohl chladit, když z něj ani neodebíráš teplo? jinak já jsem v servisu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 18. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2006 No pri zapnuti klimy se alespon u me roztoci 2 velke vetraky na chladici, ale pochybuju ze by to mohlo nejak znatelne ochladit motor. S rucickou se teda rozhodne nic nedeje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feryn- Vloženo 18. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Říjen 2006 (editace) nevim, netusim, autum moc nerozumim, ale nic s tim autem neni, pred tydnem byla na prohlidce, kupoval sem novej chladic a silenbloky, jinak je tam vse v poradku, vcera jsem si vsiml tohohle, a pry je to v poradku...takze to asi necham bejt...jestli nekdo bude mit cas a naladu, tak az se vam zahreje motor, tak zkuste klimu nastavit na co nejnizsi teplotu a uvidite ze se vam schladi motor...a kdyz ne, tak mam zase nejakou zavadu Editováno: 18. Říjen 2006, autor: Feryn- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feryn- Vloženo 18. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Říjen 2006 cuss, tak jak sem popisoval ten problem s klimou a teplotou motoru, tak sem si v tom aute poradne sjel, a zjistil sem ze asi po 15 minutach jizdy zacne rucicka ukazatele telpoty padat dolu, jakoby se motor ochlazoval, a pozdeji se zase dostane do normalni polohy, a pak zase napr. po hodine to same, je to nepravidelne...chtel bych se zeptat jestli je to nejaka tezsi zavada nebo jenom nejak zaspinene nebo zanesene cidlo teploty v chladaku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 18. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2006 (editace) Vymena cidla teploty alebo kontrola zapojenia to vyriesi Aspon tak predpokaldam Ja som mal to iste pred mesiacom, zacala mi blbnut teplota ako tebe a vymena cidla to vyriesila. Sice nemam klimu. Editováno: 18. Říjen 2006, autor: jogofogo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 18. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2006 zajímavá chybička. .mělo by to být spíš naopak, protože kompresor má dost odběr a tím zvyšuje odpor altíku, kterej pak víc zatíží motor a ten se rychlejc ohřeje (používám to v zimě, s klimou se motor ohřeje rychlejc)...napadá mě, že ti možná blbně termostat nebo čidlo teploty... no jo, to je ale kdyz je venku zima a z fukaru ti fouka uplne horkej vzduch tak se motor vic nahriva, ale kdyz je to opacne a z fukaru ti fouka naopak hodne ledovej vzduch tak se motor zase vice chladi...todle mi rekli v autoservisu:D to ti povedal servisak alebo vratnik v skodovke ? lebo podla toho vyroku to sedi na vratnika ktory sa hra na servisaka. len pre tvoju informaciu tak ucicka teploty je vo fabii urobena tak ze v strede sa drzi ako pribita. to je kvoli tomu aby ludia s tym nelietali do servisu ze maju nieco s autom ked i teplota kolise +-. ja som este take nic nezaznamenal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Vloženo 18. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2006 Čidlem to být může, ale na termostat bych nezapomínal... Je možné že sleduješ reálný pohyb teploty na motoru (nebo vychytávku pro zvýšení pozornosti řidiče ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feryn- Vloženo 18. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 18. Říjen 2006 okej diky kluci, hodim to do servisu at zkontroluji termostat i cidlo teploty, jen tak btw, kolik stoji termostat a kolik to cidlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Za cidlo teploty aj s vymenou som dal do 1000 SKK Termostat neviem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 Zapnuti klimy na plnej vykon (regulace teploty na modrej puntik a ventilator na 4) muze mit za urcitych podminek za nasledek zakolisani teploty motoru (regulacni zpozdeni systemu s termostatem), ale na rucicce by to myslim nemelo byt videt. Uz proto, ze rucicka NEkopiruje presnou teplotu motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.