Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

ahoj vsichni, skoro vubec nerozumim autum, a chtel bych se zeptat jesltli je normalni tohle - mam ve fabii poloautomatickou klimu, a kdyz jedu tak mi rucicka teploty ukazuje vsechno v pohode ale jakmile si treba nastavim nizkou teplotu a zacne foukat z tech fukaru studenej vzduch rucicka teploty okamzite klesa a po chvili se to zase vyrovna, je to normalni???..je normalni ze si ta fabie to takhle reguluje?...diky za odpo

  • Autor

jo jeste bych chtel dodat ze motor se NIKDY neprehriva, jenom jak bych to rekl:D...ostudenuje v dusledku klimy

Normalní to nejní... :blink:

zajímavá chybička. :unsure: .mělo by to být spíš naopak, protože kompresor má dost odběr a tím zvyšuje odpor altíku, kterej pak víc zatíží motor a ten se rychlejc ohřeje (používám to v zimě, s klimou se motor ohřeje rychlejc)...napadá mě, že ti možná blbně termostat nebo čidlo teploty... :ph34r:

  • Autor

tak ted sem volal na servis Skodu a rikali mi tam ze je to normalni, tak to schvalne zkuste, nikdy sem si toho nevsiml a to uz to mam pul roku:D

  • Autor
zajímavá chybička. :unsure: .mělo by to být spíš naopak, protože kompresor má dost odběr a tím zvyšuje odpor altíku, kterej pak víc zatíží motor a ten se rychlejc ohřeje (používám to v zimě, s klimou se motor ohřeje rychlejc)...napadá mě, že ti možná blbně termostat nebo čidlo teploty... :ph34r:

no jo, to je ale kdyz je venku zima a z fukaru ti fouka uplne horkej vzduch tak se motor vic nahriva, ale kdyz je to opacne a z fukaru ti fouka naopak hodne ledovej vzduch tak se motor zase vice chladi...todle mi rekli v autoservisu:D

zajímavá chybička. :unsure: .mělo by to být spíš naopak, protože kompresor má dost odběr a tím zvyšuje odpor altíku, kterej pak víc zatíží motor a ten se rychlejc ohřeje (používám to v zimě, s klimou se motor ohřeje rychlejc)...napadá mě, že ti možná blbně termostat nebo čidlo teploty... :ph34r:

no jo, to je ale kdyz je venku zima a z fukaru ti fouka uplne horkej vzduch tak se motor vic nahriva, ale kdyz je to opacne a z fukaru ti fouka naopak hodne ledovej vzduch tak se motor zase vice chladi...todle mi rekli v autoservisu:D

to je nějaký divný, jak by se motor mohl chladit, když z něj ani neodebíráš teplo? jinak já jsem v servisu... B)

No pri zapnuti klimy se alespon u me roztoci 2 velke vetraky na chladici, ale pochybuju ze by to mohlo nejak znatelne ochladit motor. S rucickou se teda rozhodne nic nedeje.

  • Autor

nevim, netusim, autum moc nerozumim, ale nic s tim autem neni, pred tydnem byla na prohlidce, kupoval sem novej chladic a silenbloky, jinak je tam vse v poradku, vcera jsem si vsiml tohohle, a pry je to v poradku...takze to asi necham bejt...jestli nekdo bude mit cas a naladu, tak az se vam zahreje motor, tak zkuste klimu nastavit na co nejnizsi teplotu a uvidite ze se vam schladi motor...a kdyz ne, tak mam zase nejakou zavadu B)

Upraveno od Feryn-

  • Autor

cuss, tak jak sem popisoval ten problem s klimou a teplotou motoru, tak sem si v tom aute poradne sjel, a zjistil sem ze asi po 15 minutach jizdy zacne rucicka ukazatele telpoty padat dolu, jakoby se motor ochlazoval, a pozdeji se zase dostane do normalni polohy, a pak zase napr. po hodine to same, je to nepravidelne...chtel bych se zeptat jestli je to nejaka tezsi zavada nebo jenom nejak zaspinene nebo zanesene cidlo teploty v chladaku?

Vymena cidla teploty alebo kontrola zapojenia to vyriesi :) Aspon tak predpokaldam -_-

Ja som mal to iste pred mesiacom, zacala mi blbnut teplota ako tebe a vymena cidla to vyriesila. Sice nemam klimu.

Upraveno od jogofogo

zajímavá chybička. :unsure: .mělo by to být spíš naopak, protože kompresor má dost odběr a tím zvyšuje odpor altíku, kterej pak víc zatíží motor a ten se rychlejc ohřeje (používám to v zimě, s klimou se motor ohřeje rychlejc)...napadá mě, že ti možná blbně termostat nebo čidlo teploty... :ph34r:

no jo, to je ale kdyz je venku zima a z fukaru ti fouka uplne horkej vzduch tak se motor vic nahriva, ale kdyz je to opacne a z fukaru ti fouka naopak hodne ledovej vzduch tak se motor zase vice chladi...todle mi rekli v autoservisu:D

to ti povedal servisak alebo vratnik v skodovke ? lebo podla toho vyroku to sedi na vratnika ktory sa hra na servisaka.

len pre tvoju informaciu tak ucicka teploty je vo fabii urobena tak ze v strede sa drzi ako pribita. to je kvoli tomu aby ludia s tym nelietali do servisu ze maju nieco s autom ked i teplota kolise +-. ja som este take nic nezaznamenal.

Čidlem to být může, ale na termostat bych nezapomínal... ;)

Je možné že sleduješ reálný pohyb teploty na motoru (nebo vychytávku pro zvýšení pozornosti řidiče :smich::smich::smich: ).

  • Autor

okej diky kluci, hodim to do servisu at zkontroluji termostat i cidlo teploty, jen tak btw, kolik stoji termostat a kolik to cidlo?

Za cidlo teploty aj s vymenou som dal do 1000 SKK Termostat neviem.

Zapnuti klimy na plnej vykon (regulace teploty na modrej puntik a ventilator na 4) muze mit za urcitych podminek za nasledek zakolisani teploty motoru (regulacni zpozdeni systemu s termostatem), ale na rucicce by to myslim nemelo byt videt. Uz proto, ze rucicka NEkopiruje presnou teplotu motoru.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.