Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

@Novotka A porovnal jsi výbavu Scaly a Rapidu při uvedení v základu za těch 290 tis? Navíc z atu cenu to byla 1.2 HTP 55kW (pardon, MPI, ale to je to samé).

To zase nejde srovnávat - Rapid se začal prodávat 2012, od té doby obecně přidávaji do základu i ostatní - Fabia nově s klimou i Active, Ambition hliníky atd.

Ano, nedá se to srovnávat, však to píšu. On sice stál 290 tis, ale i na svou dobu to bylo hodně málo výbavy a upřímně, 1.2 MPI nebyl ani použitelný motor na auto této velikosti. Kdežto Scala je značně dražší, ale zase je za tu cenu motor, který už je běžně použitelný a výbava taky není vyloženě špatná. Takže nevidím důvod srovnávat základní cenu, když každá i na svou dobu je jinde.

Som zvedavý na cenník pre SK, ale fakt, že 1.0 nie je s DSG znamená výber iného auta pre manželku

Já to takhle nemyslim

Dost známých si Rapida v základu koupili protože chtěli relativně velké auto a peněz neměly na zbyt.

To auto bylo opravdu zevnitr strašlivé a nejelo.

Ale rozkaz zněl jasně

Chci Škodovku nemám na Oktavku (nechci Renault Fluence,Fiat Tipo nebo ten Peugeot,tuším 301)

z toho vyplynul pravé Rapid.

Takze pro koho je Scala

Nov

Scala není nástupcem Rapidu a ani nemá být levným autem (konkurent k P301, Tipo sedan, R Fluence a podobně). Scala má za úkol konkurovat HB nižší střední třídy, jako je Ceed, i30, FoFo, Tipo HB a podobně. S velným autem to ŠA zkusila, vydala prvního Rapida a moc to nevyšlo. Bohužel toto bylo asi na dlouho poslední "levné velké auto" od Škody...

 

@eMKei

1.0 TSI 85kW s DSG náběh od 28 KT 2019 (společně s 1.0 TSI 70kW 5M).

 

Resp komplet (https://www.autorevue.cz/skoda-scala-cena-2019-prodej-motory-foto-parametry):

Motor Výkon/točivý moment Převodovka Náběh do výroby
1.0 TSI 70 kW/175 N.m  5M 28 KT 2019
1.0 TSI 85 kW/200 N.m  6M 06 KT 2019
1.0 TSI 85 kW/200 N.m  7A 28 KT 2019
1.5 TSI 110 kW/250 N.m   6M 34 KT 2019
1.5 TSI 110 kW/250 N.m   7A 06 KT 2019
1.6 TDI 85 kW/250 N.m  6M 06 KT 2019
1.6 TDI 85 kW/250 N.m  7A 06 KT 2019
1.0 G-Tec 66 kW/145 N.m 6M

48 KT 2019ce na: https://www.autorevue.cz/skoda-scala-cena-2019-prodej-motory-foto-parametry

Že to nejelo - byla důležitá cena od. V 1998-9 se prodávala O1 s 1.4/44kW za 336900,- typicky pro důchodce a kdo chtěl naštvat sousedy velkým autem. Na plynulou jízdu to ve čtyřech stačí to MPi, jenže dnešní doba hlavně Praha je být všude co nejrychleji a nacpat se všude :).

V roce 98 se do Octavie 1.4/44kW  nedával.

Ekonomika roste a Škoda s ní. To, že “spodině” nezvedají firmy platy nikoho nezajímá. Vedení a manažeři firem si musí přijít na své.

 

Lidé, co mají Rapida ho dojezdí a jediná volba pro ně bude např. FIV, pokud se ještě bude Fabia vyrabet. Logicky se rozhlidnou u konkurence, kde za 300tis.Kč mají prakticky “vše”. Na nějak solidně vybavenou Scalu holt nebude.

 

Když se nad tím zamyslím, tak ti, kteří potřebují nutně nové, nejeté auto si ji zřejmě koupí, ale lidé, kteří vybírají z ročních se za cenu Scaly můžou dívat do segmentu Octavia.

 

Scala se mi líbí a i přes skutečnost, že to není taková tragédie s cenou, jak u Karoqa, bych zřejmě do ní nešel.

 

Škoda míří na movitější skupiny. Jde to vidět na postupném zdražování OIII (model RS o desítky tisíc), a základní cenou Karoqa/Kodiaqa to končí. Pro běžný pracující lid to už dávno není.

 

To má Boleslavák pravdu.Výroba od 4/1999 do 3/2001.

Scala je pořád auto na prodlouženém podvozku o třídu menšího Pola, takže v kontextu koncernové hierarchie levným autem být má.

Upraveno od Twisted

Proto jsem napsal 98-99, nebyl jsem si jistý od kdy, prostě předfacelift :).

Cena Rapidu dnes v kontexte ceny F3 a O3 je podstrelena. Kym vacsina (ak nie vsetky modely Skoda zdrazovali - napr S3 o 60k od r.2015) tak Rapid ako jediny zlacnoval/drzal cenu. Biedne predaje Rapidu prinutili Skodu urobit tento krok, co nakoniec vyslo, pretoze Rapidov po FL vidim na cestach fakt hodne. 

 

Preto cena Scaly mi nepride ustrelena a len cas ukaze ake budu predaje, a tym padom cena.

Nastane efekt z doby Fabie 1, Yeti, O1 Tour - při představení nástupce a oznámení cen soukromníci houfně budou objednávat dosluhující, technicky odzkoušený model. To bude moc říci nějaký prodejce v dbřeznu/dubnu, co lidi objednávají. Mají plán v ČR v roce 2019 prodat 10tis ks, jsem v lednu zvědav na statistiky benzín/nafta a firma/soukromník.

Deto: presne tak, cenik dosluhujiciho Rapidu po FL byl fakticky akcni - ceny verze Ambition byly shodne s verzi Fresh a Style byl vyrazne zvyhodneny. Zatimco Fabia a Octavia sly cenove vyrazne nahoru, Rapid zlevnil.

Poprvé vidim vnitřek druheho vybavoveho stupně Scaly

Kdyz to ještě zlevní na první stupeň výbavy,tak musí něco vyndat(volant,sedadlo řidiče ,jedno kolo)

Ta fotka vnitřku Ambition to je mazec za tohle 400 tisíc to je stejný peklo jako byl ten Rapid v holobytu,ale ten stal o 100 tis min.

Hlavne ze tam je velký display rádia a mekcene plasty.

V te modré hnusne barvě je to proste Rapid Spaceback se faceliftem a jiným názvem.

Nov

Za 400 klacků a švihadla vzadu,bez multifunkčního volantu a aut,klimošky?Retro škoda.

tie svihadla si fakt mohli odpustit ked sa hraju na octaviu hatchback .... ze sa im to oplati vibec vyrabat ;))
inak podla mna to nevyzera az tak zle ani v zakladnej vybave ...

Za autoklimu jde v Ambition aspoň připlatit, narozdíl od Fabie. V konkurenčním srovnání to žádná velká ostuda není.

Hlavně většinu toho vyřeší celkem výhodné pakety.

Jeste to nikdo nevidel nazivo zvenku, natoz zevnitr. A uz je tady zase breku, samozrejme zname firmy.

Tak já ji potkal několikrát, mě to přijde nízké a natáhlé, s tím protáhlým zadním sklem to není hezké ( zítra jedeme Pha-Harrachov, zase nějaké potkám a ofotím). Ty zadní TOP světla jsou efektní.

Od 395tis nevypadá špatně, když to má konkurovat plnohodnotné střední třídě, do doby, co se v Praze dá běžně sehnat nový technicky dávno odzkoušený a vychytaný Leon s 1.5 ! v kombi a v nejvyšší výbavě FR výbavě za 450tis :D. Vím, ještě o jednom takhle extra výhodném typu auta ( atmosféra bez filtru!, AutoAC, přední zadní senzory, kamera, stmívací zrcátko, temp., 2 sady Alu, samočinné parkování, sklopná zrcátka, samozřejmě běžný kožený paket 4x el.okna, infotraiment pěkně dole ( ne jako tablet přilepený na palubku mamutem), atd. za 433tis.

Při tomto úletu patriotismus jde stranou :D.

 

Ano, třeba ten Leon vychází po slevách hodně dobře. Ale to už je zase srovnání ceníkové ceny a ceny po slevách, ten Leon ani Auris nestojí ceníkově 430-450tis ani náhodou [emoji846]

A o umístění obrazovky. Upřímně, ikdyž se mi ty tablety na palubní desce nelíbí, tak z hlediska používání je to lepší řešení než display někde ve výšce kolem nebo rozkroku...

A myslím že ten komentář nebyl mířen primárně na exteriér, ale na ty vzdechy nad interiérem [emoji6]

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.