Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak to je nějaké divné, Rapid 1.0 TSI 81kW točí při 90km/h (reálně) cca 1800ot a cca 2650ot při 130km/h, mám to ověřené i na MR18 Rapidu SB a odpovídá to.

Pro současný Rapid platí stejné zpřevodování jako pro současnou FIII

P%C3%ADlov%C3%BD-diagram-10-TSI.jpg

Hmm, že bych přecenil odchylku tachometru? Já byl teď s Rapidem na dálnici snad podruhé v životě a utkvělo mi v paměti těch 2800. Nicméně podstatnější bude, jestli jsou lépe zpřevodované nižší stupně.

Převodovka je stejná MQ200 u ní moc velký rozsah docílit nejde, tedy odhaduji že to prodloužení 6q bude docíleno změnou stálého převodu což by hodně pomohlo. Ale uvidíme v praxi, snad to tak bude :)

 

EDIT: Rapid při tachometrových 130 jede reálně kolem 125km/h, reálným 130 odpovídá něco kolem 137 na tachometru.

Upraveno od Martab

65E7ABF0-A1D5-4CC3-94F8-CCE1ED634A12.jpeg

359AF5E1-CB73-4708-8585-CBF8C08A97F5.jpeg

0471F7F1-E468-4352-BF97-451AAF63DB51.jpeg

13A5B381-2A44-49AB-BEF6-C27722592840.jpeg

Já jsem teď po cestě domů potkal minimálně 10 kousků co si to štrádovali na Brno. Půl napůl modrá a stříbrná.

Je možný, že si je prodejci ze školení vezli rovnou na salony?

Prodejci snad vždy začínají s novými auty ( 6,7km na tacháči). Ty z těch mezinárodnich prezentací nabízejí přes Škoda+ jak to bylo u Supa3 a Kodiaqu. Třeba se pletu :D

Napíšeš nám aspoň základní dojmy z podvozku, interiéru @Trautenberk :)

Je pravda, ze teď bude auto jezdit dost.

Chorvatsko - novinářské testy, Valencie je WDC pro majitele a tady jich je opravdu hromada a následně prodluktlvé školení v Brně. Takže Brno a okolí jich bude teď přervané [emoji16]

 

Auto jako takové mě dost překvapilo, mile. Když jsem o tom všude četl, tak jsem si jen rikal - hm další nudnej a levnej kram.

Nicméně mě to nakonec fakt překvapilo.

Design je podle mě každého věc a ne každému se muže líbit - do teď prostě jsem nezkousl novou verzi “AERO” designu kol, to prostě ne, abych měl na 18ckách 205 gumy, bože proč.

Co mě překvapilo hned na začátku je odhlucneni interiéru, zpracování- materiály v interiéru a celkové ta nová ergonomie interiéru, to se fakt povedlo. Když jedete po dálnici 170 a povídate si ve dvou úplně v pohodě, je to proste dobrý [emoji16] baví mě nové animace na infotaimentu včetně zapínání asistentů atd.

 

Podvozek - měl jsem 1.0tsi manuál ve Style na 17´ a musím říct, ze je to pěkný svezení, je to pocitově jako v Octavii.

Další jsem měl 1,6tdi s automatem na 18´ - překvapila mě milá dynamika motoru (nesnáším 1,6tdi) ale tady to proste funguje moc pekne a vcelku nečekaně [emoji16] auto už bylo znát ze je tužší ale nic dramatického se nekonalo.

Poslední co jsem měl byla 1,5tsi s automatem a dynamic paketem včetně sportovního podvozku a těch (úžasných) AERO kol [emoji16]

Vybral jsem sk schválně úsek cesty, která byla úzká, celkem rozbitá od místních farmářů a hlavně byla do kopce plná ostrejsich zatáček. Účel byl jasný, vyzkoušet hranu auta [emoji16]

Co jako smekám, tak je nastavení režimu sport na podvozek, ten opravdu funguje přesně, je čitelnej a dovolí si hrozné hrát s autem, k tomu 18´ kola a auto byla jak malá motokára [emoji119] to si myslim ze se jim fakt povedlo a jestli mužů doporučit tak fakt bez váhání doporucim ten sportovní podvozek a klidne v kombinaci 18´. Člověk se super sveze a když vyvezete rodinu, nebude nadávat, ze to je jak žebřiňák [emoji16]

Motor pocitově lepší jak v Karoqu a nebo Octavií. Je tam znát to, ze to auto je proste menší. Ochotně jde za plynem a nechá se pekne točit. Osobně si myslim, ze super kombinace d manuálem, který přijde. [emoji108]

 

Verze monte carlo celkem nudná, nic co by stalo za zmínku, standardní paket co má Fabie, tam se toho tolik neudalo[emoji16]

1,0 TSI je pro cesky trh vzadu chlazene bubny ( ala dacia ), za me celkem skoda u takoveho auta :( 

Ovladani rychlosti ventilatoru climatroniku jen v infotainmentu radia :(

 

Ale clovek si zvykne, to je jasny ;) 

Trauntenberk: To MC bude kdy ?

před 37 minutami, Lukason napsal:

1,0 TSI je pro cesky trh vzadu chlazene bubny ( ala dacia ), za me celkem skoda u takoveho auta :( 

Podle ceníku má 1.0 85 kW kotouče.

 

Ovládání Climatroniku je krok zpět, ale je pravda, že na ventilátor nesahám skoro nikdy.

Trauntenberk: To MC bude kdy ?



Modelový rok.


Sent from my iPhone using Tapatalk

@Twisted .... ja pisu ale o nejslabsim TSI, coz je 70kw.

 

  To je sice pravda, ale kdyz sednes do rozpaleneho auta, budes mit klimu na auto, nastartujes tak najednou zacne ventilator bezet na max. a to je to co me vzdycky nastve, protoze na tebe foukne ohodne teplejsi vzduch znovu ;)

Upraveno od Lukason

Tak tady už bude nastavení Climatroniku ve třech úrovních jak u OIII, ne? Tam stačí dát Eco a už to hned na začátku nefouká. Každopádně uvidíme jak to bude vyřešené, já používám na klimatizaci jen tlačítka AC, AUTO a kolečko nastavení teploty. Kolečko na natáčení větráku používám jen když chci ventilaci vypnout. Takže záleží jen jak to bude nastaveno z výroby v té Scale, snad to pude použitelné [emoji846]

Tři úrovně by byly super.

@Trautenberkaha tak proto jsem jich potkal tolik za sebou. Brno je vybráno na školení... 

Jednu nebo dvě modrý s aero kolama jsem viděl i v naší “prdeli” tak by to byla velká náhoda kdyby jsi to byl ty. Rozbité silnice a nějaký ty ostrý zatáčky do kopců by se taky po cestě sem našly.

Kdepak, my jezdili ve Valencii. Mě Brno čeká za 14 dni.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jsi motoristický novinář? Jsem asi trochu mimo obraz, ale vidím, že to není nikterak zatajovaná informace a proto se ptám.

Je letitý prodejce

 

@Trautenberk chci se zeptat ty majitelé ve Valencii. Chápu to, kdo si objednal auto v lednu, dostal pozvánku a jen si koupí letenku?

To není myšleno pro majitele Scaly, ale pro majitele autosalonu :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

JJ, to pak ano :)

před 21 hodinami, Lukason napsal:

@Twisted .... ja pisu ale o nejslabsim TSI, coz je 70kw.

 

  To je sice pravda, ale kdyz sednes do rozpaleneho auta, budes mit klimu na auto, nastartujes tak najednou zacne ventilator bezet na max. a to je to co me vzdycky nastve, protoze na tebe foukne ohodne teplejsi vzduch znovu ;)

 

Česká Scala vždy kotouče!!!

Zadní kotouče jsou jako prvek výbavy. Nemají návaznost na motorizace.

Upraveno od Habi001

V 4. 4. 2019 na 19:01, Trautenberk napsal:

Kdepak, my jezdili ve Valencii. Mě Brno čeká za 14 dni.

?ajaj, no netušil jsem že patříš k těm “vlivnějším” co se dostanou k takovým příležitostem.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.