Martab Vloženo 2. Duben 2019 Sdílet Vloženo 2. Duben 2019 Tak to je nějaké divné, Rapid 1.0 TSI 81kW točí při 90km/h (reálně) cca 1800ot a cca 2650ot při 130km/h, mám to ověřené i na MR18 Rapidu SB a odpovídá to. Pro současný Rapid platí stejné zpřevodování jako pro současnou FIII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 2. Duben 2019 Sdílet Vloženo 2. Duben 2019 Hmm, že bych přecenil odchylku tachometru? Já byl teď s Rapidem na dálnici snad podruhé v životě a utkvělo mi v paměti těch 2800. Nicméně podstatnější bude, jestli jsou lépe zpřevodované nižší stupně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 2. Duben 2019 Sdílet Vloženo 2. Duben 2019 (editace) Převodovka je stejná MQ200 u ní moc velký rozsah docílit nejde, tedy odhaduji že to prodloužení 6q bude docíleno změnou stálého převodu což by hodně pomohlo. Ale uvidíme v praxi, snad to tak bude :) EDIT: Rapid při tachometrových 130 jede reálně kolem 125km/h, reálným 130 odpovídá něco kolem 137 na tachometru. Editováno: 2. Duben 2019, autor: Martab Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. Duben 2019 Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 (editace) https://www.novinky.cz/auto/clanek/prvni-jizda-se-skodou-scala-jiny-zebricek-hodnot-40276462 Editováno: 3. Duben 2019, autor: Jan R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. Duben 2019 Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 3. Duben 2019 Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 Já jsem teď po cestě domů potkal minimálně 10 kousků co si to štrádovali na Brno. Půl napůl modrá a stříbrná. Je možný, že si je prodejci ze školení vezli rovnou na salony? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. Duben 2019 Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 Prodejci snad vždy začínají s novými auty ( 6,7km na tacháči). Ty z těch mezinárodnich prezentací nabízejí přes Škoda+ jak to bylo u Supa3 a Kodiaqu. Třeba se pletu :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. Duben 2019 Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 http://e-flotila.cz/testy/2457-2019-skoda-scala-jizdni-test-poprve-za-volantem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. Duben 2019 Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 Napíšeš nám aspoň základní dojmy z podvozku, interiéru @Trautenberk :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 4. Duben 2019 Sdílet Vloženo 4. Duben 2019 Je pravda, ze teď bude auto jezdit dost. Chorvatsko - novinářské testy, Valencie je WDC pro majitele a tady jich je opravdu hromada a následně prodluktlvé školení v Brně. Takže Brno a okolí jich bude teď přervané [emoji16] Auto jako takové mě dost překvapilo, mile. Když jsem o tom všude četl, tak jsem si jen rikal - hm další nudnej a levnej kram. Nicméně mě to nakonec fakt překvapilo. Design je podle mě každého věc a ne každému se muže líbit - do teď prostě jsem nezkousl novou verzi “AERO” designu kol, to prostě ne, abych měl na 18ckách 205 gumy, bože proč. Co mě překvapilo hned na začátku je odhlucneni interiéru, zpracování- materiály v interiéru a celkové ta nová ergonomie interiéru, to se fakt povedlo. Když jedete po dálnici 170 a povídate si ve dvou úplně v pohodě, je to proste dobrý [emoji16] baví mě nové animace na infotaimentu včetně zapínání asistentů atd. Podvozek - měl jsem 1.0tsi manuál ve Style na 17´ a musím říct, ze je to pěkný svezení, je to pocitově jako v Octavii. Další jsem měl 1,6tdi s automatem na 18´ - překvapila mě milá dynamika motoru (nesnáším 1,6tdi) ale tady to proste funguje moc pekne a vcelku nečekaně [emoji16] auto už bylo znát ze je tužší ale nic dramatického se nekonalo. Poslední co jsem měl byla 1,5tsi s automatem a dynamic paketem včetně sportovního podvozku a těch (úžasných) AERO kol [emoji16] Vybral jsem sk schválně úsek cesty, která byla úzká, celkem rozbitá od místních farmářů a hlavně byla do kopce plná ostrejsich zatáček. Účel byl jasný, vyzkoušet hranu auta [emoji16] Co jako smekám, tak je nastavení režimu sport na podvozek, ten opravdu funguje přesně, je čitelnej a dovolí si hrozné hrát s autem, k tomu 18´ kola a auto byla jak malá motokára [emoji119] to si myslim ze se jim fakt povedlo a jestli mužů doporučit tak fakt bez váhání doporucim ten sportovní podvozek a klidne v kombinaci 18´. Člověk se super sveze a když vyvezete rodinu, nebude nadávat, ze to je jak žebřiňák [emoji16] Motor pocitově lepší jak v Karoqu a nebo Octavií. Je tam znát to, ze to auto je proste menší. Ochotně jde za plynem a nechá se pekne točit. Osobně si myslim, ze super kombinace d manuálem, který přijde. [emoji108] Verze monte carlo celkem nudná, nic co by stalo za zmínku, standardní paket co má Fabie, tam se toho tolik neudalo[emoji16] 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. Duben 2019 Sdílet Vloženo 4. Duben 2019 1,0 TSI je pro cesky trh vzadu chlazene bubny ( ala dacia ), za me celkem skoda u takoveho auta Ovladani rychlosti ventilatoru climatroniku jen v infotainmentu radia Ale clovek si zvykne, to je jasny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 4. Duben 2019 Sdílet Vloženo 4. Duben 2019 Trauntenberk: To MC bude kdy ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 4. Duben 2019 Sdílet Vloženo 4. Duben 2019 před 37 minutami, Lukason napsal: 1,0 TSI je pro cesky trh vzadu chlazene bubny ( ala dacia ), za me celkem skoda u takoveho auta Podle ceníku má 1.0 85 kW kotouče. Ovládání Climatroniku je krok zpět, ale je pravda, že na ventilátor nesahám skoro nikdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 4. Duben 2019 Sdílet Vloženo 4. Duben 2019 Trauntenberk: To MC bude kdy ? Modelový rok. Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. Duben 2019 Sdílet Vloženo 4. Duben 2019 (editace) @Twisted .... ja pisu ale o nejslabsim TSI, coz je 70kw. To je sice pravda, ale kdyz sednes do rozpaleneho auta, budes mit klimu na auto, nastartujes tak najednou zacne ventilator bezet na max. a to je to co me vzdycky nastve, protoze na tebe foukne ohodne teplejsi vzduch znovu Editováno: 4. Duben 2019, autor: Lukason Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 4. Duben 2019 Sdílet Vloženo 4. Duben 2019 Tak tady už bude nastavení Climatroniku ve třech úrovních jak u OIII, ne? Tam stačí dát Eco a už to hned na začátku nefouká. Každopádně uvidíme jak to bude vyřešené, já používám na klimatizaci jen tlačítka AC, AUTO a kolečko nastavení teploty. Kolečko na natáčení větráku používám jen když chci ventilaci vypnout. Takže záleží jen jak to bude nastaveno z výroby v té Scale, snad to pude použitelné [emoji846] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 4. Duben 2019 Sdílet Vloženo 4. Duben 2019 Tři úrovně by byly super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 4. Duben 2019 Sdílet Vloženo 4. Duben 2019 @Trautenberkaha tak proto jsem jich potkal tolik za sebou. Brno je vybráno na školení... Jednu nebo dvě modrý s aero kolama jsem viděl i v naší “prdeli” tak by to byla velká náhoda kdyby jsi to byl ty. Rozbité silnice a nějaký ty ostrý zatáčky do kopců by se taky po cestě sem našly. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 4. Duben 2019 Sdílet Vloženo 4. Duben 2019 Kdepak, my jezdili ve Valencii. Mě Brno čeká za 14 dni. Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 4. Duben 2019 Sdílet Vloženo 4. Duben 2019 Jsi motoristický novinář? Jsem asi trochu mimo obraz, ale vidím, že to není nikterak zatajovaná informace a proto se ptám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 4. Duben 2019 Sdílet Vloženo 4. Duben 2019 Je letitý prodejce @Trautenberk chci se zeptat ty majitelé ve Valencii. Chápu to, kdo si objednal auto v lednu, dostal pozvánku a jen si koupí letenku? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 4. Duben 2019 Sdílet Vloženo 4. Duben 2019 To není myšleno pro majitele Scaly, ale pro majitele autosalonu Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 4. Duben 2019 Sdílet Vloženo 4. Duben 2019 JJ, to pak ano :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 5. Duben 2019 Sdílet Vloženo 5. Duben 2019 (editace) před 21 hodinami, Lukason napsal: @Twisted .... ja pisu ale o nejslabsim TSI, coz je 70kw. To je sice pravda, ale kdyz sednes do rozpaleneho auta, budes mit klimu na auto, nastartujes tak najednou zacne ventilator bezet na max. a to je to co me vzdycky nastve, protoze na tebe foukne ohodne teplejsi vzduch znovu Česká Scala vždy kotouče!!! Zadní kotouče jsou jako prvek výbavy. Nemají návaznost na motorizace. Editováno: 5. Duben 2019, autor: Habi001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 5. Duben 2019 Sdílet Vloženo 5. Duben 2019 V 4. 4. 2019 na 19:01, Trautenberk napsal: Kdepak, my jezdili ve Valencii. Mě Brno čeká za 14 dni. ?ajaj, no netušil jsem že patříš k těm “vlivnějším” co se dostanou k takovým příležitostem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.