Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

Ja som kupoval Scalu dva dni pred zvýšením cien a deň predtým, než sa dala ešte objednať na tento rok, takže za daň 20%. Mala by mi dôjsť v priebehu decembra. Konkrétne som kúpil drive plus, 1.0 TSI 85kw manuál, asistentov naviac, pár ďalších drobností za pár stoviek €, a nakoniec ma to vyšlo aj po štedrej zľave od predajcu (700€) zatiaľ bez servisného balíčka ~21550€.
Octavia by mi bola zbytočne veľká a drahá. Plánujem si nechať Scalu na dlhú dobu tak som ju chcel mať pekne vybavenú. Na výkon si nepotrpím. Akýkoľvek motor by bol pre mňa zlepšenie po HTPčku 😂
Najprv som išiel k predajcovi najbližšie mne. Ten mi auto predstavil, povysvetloval, spravil cenovú ponuku. Zľavu mi nevedel poskytnúť, lebo ževraj už aj z jeho marže ide dole pri týchto drive výbavách. Nechal som si spraviť cenovú ponuku u pár ďalších predajcov a prišli mi odpovede so zľavami 200, 500, 700€. Niektorý vedeli auto vybaviť aj o mesiac skorej aj keď išlo do výroby. Nechcem sem písať konkrétnych predajcov, keby chcete, píšte súkromnú správu. Ale ja som kupoval auto v galante 😄

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, csabac napsal:

@MartabTá scala čo som nahodil mala ale len 1,0T silnejší motor. A keď som dorovnal výbavu podľa drive ovce, cena ju prevýšila. Nehovoriac o kategórii väčšom aute v prospech ovce.

nemám ty výbavy přesně nastudované, ale Scala Drive Plus mi přijde lépe vybavená než Octavia Drive a přitom ta Scala je levnější. Takže bude asi záležet na těch příplatcích...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak presne v sobotu keď som bol v GA v servise som pozeral interiér novej scali a ostatné. Som len krútil hlavou, že textil na palubovke. Ako dobre to vypadá teraz, ale nechcem vidieť tú pracholapku o 3 roky. Jedine superb to tam nemal z tých čo som pozeral. Možno to potiahli pod spoje aby nič nevŕzgalo :)

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Jakub2000 na tú dph akurát tak doplatia predajcovia aut. stačí zájsť za hranice a v ČR je 21%. Ja som opačne kupoval v ČR a daňovú povinnosť uplatňoval vtedy v SR (20%). Vôbec nie je problém rámci EU s týmto. Plus v ČR sú ceny škodovky nižšie cca o 1000 eur v prepočte. Ja som mal zľavu  medzi 3-4 tisíc eur ;) (asi vedeli prečo :D) tá zľava tu, to ti ponúkne každý druhý predajca. Tak dúfam budeš spokojný a pravú stranu showroomu uvidíš len pri garančkách.

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Připadá mi to jako úplná blbost: jak může auto, které je v záruce, vykazovat ve stáří do 3 let závadu, kvůli které neprojde na STK? Navíc si dnes každý pořizuje za pár korun záruku prodlouženou.  Spíš bych řekl, že je majitel lajdák a netlačí servis k nápravě.

Editováno: , autor: marskama
doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@marskama veľmi jednoducho, servis to nevie odstrániť/ alebo vada sa neprejavila -obľúbená fráza počas reklamácie. Stačí ak ti SOS vykáže chybu, bude nefunkčný a máš závažnú vadu. Reklamoval som len SOS 2 roky, 2x vymenená riadiaca jednotka a stále to sporadicky hlási vadu, či bez vady, ale nesvieti na zeleno. Takže na 5 ročnom aute to servis nedokázal vyladiť na 100%. Padajúce operadlo som reklamoval asi 5x. Prvé reklamácie ma poslali do prdele domov, že taká vada isto neexistuje. Takže prvé 2 roky som sa s tou vadou nikam nepohol. ďalšie čo by u mňa zachytili, ak by sa zamerali na to a vedeli o tom. A takto by sme mohli ísť ďalej, prečo 2-3 ročné auto vykazuje toľko technických nedostatkov. A za ďalšie, koľko bežný užívateľov si všimne z tých vád aspoň polovicu? 10%, 5%, ?

Takže ak si nevšimnú, servis nepríde, ooo toto sa sere v tom aute, aj toto, vymeníme Vám to na záruku. Pri tých kvantách čo točia v servise a vracajú sa im, sú radi ak sa ho zbavia a ide von od nich.

Myslím si, že VW má takýchto systémových vád viacej a stačí ak niekto tú TUV zoberie seriózne, zamerá sa na nejaké tie chyby a už to ide do štatistiky.

 

A ďalšia vec, fleet autá, autá ako moje čo ročne spraví 50-60k.

Ak by nebol covid, že som doma na HO rok aj čosi, auto by malo u mňa 250K km cca.

Za 2-3 roky sú to 100-150k. Takže ak zoberieš firemné, čo spravia ešte viac, záruka im padne po 1,5-2 rokoch aj ak je predĺžená. A firma potrebuje auto čo jazdí, nie zamestnáva servis.

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...