Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

Tak to je nějaké divné, Rapid 1.0 TSI 81kW točí při 90km/h (reálně) cca 1800ot a cca 2650ot při 130km/h, mám to ověřené i na MR18 Rapidu SB a odpovídá to.

Pro současný Rapid platí stejné zpřevodování jako pro současnou FIII

P%C3%ADlov%C3%BD-diagram-10-TSI.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Převodovka je stejná MQ200 u ní moc velký rozsah docílit nejde, tedy odhaduji že to prodloužení 6q bude docíleno změnou stálého převodu což by hodně pomohlo. Ale uvidíme v praxi, snad to tak bude :)

 

EDIT: Rapid při tachometrových 130 jede reálně kolem 125km/h, reálným 130 odpovídá něco kolem 137 na tachometru.

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, ze teď bude auto jezdit dost.

Chorvatsko - novinářské testy, Valencie je WDC pro majitele a tady jich je opravdu hromada a následně prodluktlvé školení v Brně. Takže Brno a okolí jich bude teď přervané [emoji16]

 

Auto jako takové mě dost překvapilo, mile. Když jsem o tom všude četl, tak jsem si jen rikal - hm další nudnej a levnej kram.

Nicméně mě to nakonec fakt překvapilo.

Design je podle mě každého věc a ne každému se muže líbit - do teď prostě jsem nezkousl novou verzi “AERO” designu kol, to prostě ne, abych měl na 18ckách 205 gumy, bože proč.

Co mě překvapilo hned na začátku je odhlucneni interiéru, zpracování- materiály v interiéru a celkové ta nová ergonomie interiéru, to se fakt povedlo. Když jedete po dálnici 170 a povídate si ve dvou úplně v pohodě, je to proste dobrý [emoji16] baví mě nové animace na infotaimentu včetně zapínání asistentů atd.

 

Podvozek - měl jsem 1.0tsi manuál ve Style na 17´ a musím říct, ze je to pěkný svezení, je to pocitově jako v Octavii.

Další jsem měl 1,6tdi s automatem na 18´ - překvapila mě milá dynamika motoru (nesnáším 1,6tdi) ale tady to proste funguje moc pekne a vcelku nečekaně [emoji16] auto už bylo znát ze je tužší ale nic dramatického se nekonalo.

Poslední co jsem měl byla 1,5tsi s automatem a dynamic paketem včetně sportovního podvozku a těch (úžasných) AERO kol [emoji16]

Vybral jsem sk schválně úsek cesty, která byla úzká, celkem rozbitá od místních farmářů a hlavně byla do kopce plná ostrejsich zatáček. Účel byl jasný, vyzkoušet hranu auta [emoji16]

Co jako smekám, tak je nastavení režimu sport na podvozek, ten opravdu funguje přesně, je čitelnej a dovolí si hrozné hrát s autem, k tomu 18´ kola a auto byla jak malá motokára [emoji119] to si myslim ze se jim fakt povedlo a jestli mužů doporučit tak fakt bez váhání doporucim ten sportovní podvozek a klidne v kombinaci 18´. Člověk se super sveze a když vyvezete rodinu, nebude nadávat, ze to je jak žebřiňák [emoji16]

Motor pocitově lepší jak v Karoqu a nebo Octavií. Je tam znát to, ze to auto je proste menší. Ochotně jde za plynem a nechá se pekne točit. Osobně si myslim, ze super kombinace d manuálem, který přijde. [emoji108]

 

Verze monte carlo celkem nudná, nic co by stalo za zmínku, standardní paket co má Fabie, tam se toho tolik neudalo[emoji16]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 37 minutami, Lukason napsal:

1,0 TSI je pro cesky trh vzadu chlazene bubny ( ala dacia ), za me celkem skoda u takoveho auta :( 

Podle ceníku má 1.0 85 kW kotouče.

 

Ovládání Climatroniku je krok zpět, ale je pravda, že na ventilátor nesahám skoro nikdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Twisted .... ja pisu ale o nejslabsim TSI, coz je 70kw.

 

  To je sice pravda, ale kdyz sednes do rozpaleneho auta, budes mit klimu na auto, nastartujes tak najednou zacne ventilator bezet na max. a to je to co me vzdycky nastve, protoze na tebe foukne ohodne teplejsi vzduch znovu ;)

Editováno: , autor: Lukason
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tady už bude nastavení Climatroniku ve třech úrovních jak u OIII, ne? Tam stačí dát Eco a už to hned na začátku nefouká. Každopádně uvidíme jak to bude vyřešené, já používám na klimatizaci jen tlačítka AC, AUTO a kolečko nastavení teploty. Kolečko na natáčení větráku používám jen když chci ventilaci vypnout. Takže záleží jen jak to bude nastaveno z výroby v té Scale, snad to pude použitelné [emoji846]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, Lukason napsal:

@Twisted .... ja pisu ale o nejslabsim TSI, coz je 70kw.

 

  To je sice pravda, ale kdyz sednes do rozpaleneho auta, budes mit klimu na auto, nastartujes tak najednou zacne ventilator bezet na max. a to je to co me vzdycky nastve, protoze na tebe foukne ohodne teplejsi vzduch znovu ;)

 

Česká Scala vždy kotouče!!!

Zadní kotouče jsou jako prvek výbavy. Nemají návaznost na motorizace.

Editováno: , autor: Habi001
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...