Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, 

Závada - po studeném startu kolísají otáčky motoru. 

servis mi naměril u mé Fabie 1.6 TDI 55KW CAYA hodnoty na válcích. 

1. válec = 20.0 Bar

2. válce = 17.9 Bar

3. válec = 17.2 Bar

4. válec = 17.8 Bar

 

hodnoty to jsou špatné, vím. Otázka je zda má cenu dělat GO motoru a zda je to vůbec možné?

 

Děkuju,T.

Upraveno od t0m3k87

  • 2 týdny později...

Proč by nešlo dělat go ? Otázka jestli to má cenu. Pokud v zimě ještě nastartuješ tak bych to asi neřešil. Bylo by třeba vyměnit kroužky a udělat go hlavy...

Kolik to má najeto?

  • Autor

Přemýšlím zda do toho ještě jít? Nemám představu kolik to může stát a zda by ta oprava chvili vydržela? Auto má 310 tis.(origo, vůz od novoty) vše ostatní OK. Do teď se nic nekazilo. Starty zatím v pořádku a ani nepozoruji snížení výkonu. Auto se chová standardně tak jak jsem na něj zvyklí, jenom to kolísání otáček ráno při prvním startu. Další starty v průběhu dne už v pořádku. Původně jsem dával do servisu s představou, že se jedná o nějakou lehčí závadu s těmi otáčkami. Nenapadlo by mě, že tlaky budou tak v háji. 

Díky za názory. 

 

Tos koupil jetý nebo to jezdíš od nova? Že by to někdo uvařil? A jakej to mělo olejovej servis, dlouhý intervaly, hladina oleje tomu nikdy nepřibývala?

Ty tlaky jsou hodně špatný, měřili to opravdu manometrem přes vyndaný žhavič a nebo jen orientačně diagnostikou? Dřív taky platilo vyndat všechny žhaviče a pak měřit, tady už to nevyžadujou ... Jen pro info, stav novýho je 25-31bar, mez opotřebení 19bar, max.přípustný rozdíl mezi válci 5bar.

Víc Ti nikdo neřekne do tý doby, než se to otevře. Ale když jsou ostatní starty přes den v pořádku, čuju, že komprese budou ve skutečnosti jiné a servis si připravuje "kafku" ...

Upraveno od rayx

A změřili ty tlaky správně? Nějak se mi to nezdá, aby jako jeden válec byl OK a tři téměř stejně netěsné.

Nech si to změřit ještě někde jinde.

u 1.6 Taky po 200K km nefungují drtivé většina dobře hydroštely, otázka jak měřily, ale tlak může unikat i přes ventily. Mě to cvaká dokud se motor neohřeje a komprese je do ohřátí motoru taky špatná a otáčky po startu poletují, nicméně dokud startuji tak mě to zas tak netankuje, víš co u auta co má 300K nemůžeš chtít při cold startu kultivovanost.

Upraveno od 15degren

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.